Bryfft
Emeryturka
- Wynik reakcji
- 182
Drodzy Gracze,
Nadszedł czas na kolejną rundę świata Special! Ruszamy już w środę (16 października) w godzinach popołudniowych!
A co ciekawego tym razem?
Otóż postanowiliśmy sprawdzić jak poradzicie sobie w nieco bardziej zróżnicowanej rozgrywce. Każdy czuje się dobrze w swoim żywiole; niektórzy niszczą wszystkich w "starym" stylu gry, inni nie mają sobie równych w stylu 4.0. A co gdyby przyszło sprawdzić swoje umiejętności w kilku różnych stylach? Kto okazałby się najbardziej wszechstronnym graczem?
By to sprawdzić postanowiliśmy, że runda numer 16, sama w sobie będzie składała się z trzech rund! Pierwsza z nich potrwa trzy tygodnie, druga dwa tygodnie, a trzecia tydzień. Po zakończeniu pierwszej rundy nastąpi restart a gra zacznie się od nowa, w innej konfiguracji świata. Podobnie stanie się po rundzie drugiej.
Po zakończeniu każdej rundy, najlepszym 100 graczom przyznane zostaną punkty rankingowe, wg następujących zasad:
[FIELDSET= ]1 miejsce - 100 punktów.
2 miejsce - 99 punktów.
3 miejsce - 98 punktów.
.
.
.
100 miejsce - 1 punkt.
Ponadto za bycie członkiem plemienia z pierwszego miejsca w rankingu przyznawanych jest 8 dodatkowych punktów, z drugiego miejsca - 5 punktów, z trzeciego miejsca - 3 punkty. Za trzy pierwsze miejsca w rankingu agresorów także przyznawane są punkty, odpowiednio 5, 4 i 3.
Każdy gracz za miejsce w rankingu otrzymuje punkty tylko dwa razy - za dwie rundy, w których poszło mu najlepiej - jeżeli więc komuś raz powinie się noga, to nadal nic straconego. Punkty za członkostwo w topowych plemionach oraz za ranking agresorów przyznawane są natomiast we wszystkich trzech rundach dla wszystkich ich członków.[/FIELDSET]
Co jeżeli w klasyfikacji końcowej gracze zdobędą tę samą liczbę punktów?
[FIELDSET= ]O wyższym miejscu zadecydują kolejno:
1. Najlepszy wynik uzyskany w jednej z rund (czyli gracz mający 100+50 będzie lepszy od tego z wynikiem 80+70, ponieważ 100>80).
2. Większa liczba punktów uzyskanych bezpośrednio za miejsca w klasyfikacji (czyli po odjęciu punktów dodatkowych za osiągnięcia z plemieniem).
3. Więcej punktów zdobytych w III rundzie (lub, jeśli żaden z zainteresowanych graczy w niej nie punktował to w II rundzie).
4. Wyższa pozycja w rankingu indywidualnym III rundy (lub II rundy, jw.).[/FIELDSET]
Szczegółowa konfiguracja każdej z rund zostanie ogłoszona nie wcześniej niż na 24 godziny i nie później niż na godzinę przed jej rozpoczęciem. Póki co ujawniamy tyle, że kolejne rundy są krótsze, zatem będą zarazem coraz szybsze, a ponadto limit graczy w plemieniu będzie dość istotnym ograniczeniem, więc prosimy nie nastawiać się na tworzenie masówek.
Special będzie zupełnie darmowy dla 800 graczy, którzy jako pierwsi wejdą na świat. Kolejne osoby będą musiały włączyć Konto Premium (na dowolny czas). Taki sam limit będzie obowiązywał na każdej z trzech rund. Konto Premium uruchomione na pierwszej rundzie i nadal aktywne przy starcie drugiej rundy pozwoli na wejście do rozgrywki nawet po przekroczeniu limitu. Analogicznie przy trzeciej rundzie.
Poniżej przedstawiamy kalendarium Speciala 16:
W ramach nagrody gracz, który ostatecznie uplasuje się na 1 miejscu otrzyma 900 Punktów Premium. Gracz z drugiego miejsca otrzyma 800PP, z trzeciego 700PP, z czwartego, piątego i szóstego po 600PP, z siódmego, ósmego, dziewiątego i dziesiątego po 500 PP. Gracze z miejsc od 11 do 20 otrzymają po 150 PP. Ostateczny ranking zostanie opublikowany w dniu następującym po zakończeniu trzeciej rundy Speciala 16. Standardowy ranking graczy i plemion będzie publikowany bezpośrednio po zakończeniu każdej z trzech rund.
Jeżeli macie ochotę podyskutować o 16 rundzie Speciala, zapraszamy do odpowiedniego tematu ---> klik!
Poszukiwania ekip (aczkolwiek na Special 16 zalecamy posiadanie raczej już zgranej, małej grupy) można prowadzić tutaj --> klik!
Pozdrawiamy i życzymy powodzenia!
Wasz Plemiona Team
Nadszedł czas na kolejną rundę świata Special! Ruszamy już w środę (16 października) w godzinach popołudniowych!
A co ciekawego tym razem?
Otóż postanowiliśmy sprawdzić jak poradzicie sobie w nieco bardziej zróżnicowanej rozgrywce. Każdy czuje się dobrze w swoim żywiole; niektórzy niszczą wszystkich w "starym" stylu gry, inni nie mają sobie równych w stylu 4.0. A co gdyby przyszło sprawdzić swoje umiejętności w kilku różnych stylach? Kto okazałby się najbardziej wszechstronnym graczem?
By to sprawdzić postanowiliśmy, że runda numer 16, sama w sobie będzie składała się z trzech rund! Pierwsza z nich potrwa trzy tygodnie, druga dwa tygodnie, a trzecia tydzień. Po zakończeniu pierwszej rundy nastąpi restart a gra zacznie się od nowa, w innej konfiguracji świata. Podobnie stanie się po rundzie drugiej.
Po zakończeniu każdej rundy, najlepszym 100 graczom przyznane zostaną punkty rankingowe, wg następujących zasad:
[FIELDSET= ]1 miejsce - 100 punktów.
2 miejsce - 99 punktów.
3 miejsce - 98 punktów.
.
.
.
100 miejsce - 1 punkt.
Ponadto za bycie członkiem plemienia z pierwszego miejsca w rankingu przyznawanych jest 8 dodatkowych punktów, z drugiego miejsca - 5 punktów, z trzeciego miejsca - 3 punkty. Za trzy pierwsze miejsca w rankingu agresorów także przyznawane są punkty, odpowiednio 5, 4 i 3.
Każdy gracz za miejsce w rankingu otrzymuje punkty tylko dwa razy - za dwie rundy, w których poszło mu najlepiej - jeżeli więc komuś raz powinie się noga, to nadal nic straconego. Punkty za członkostwo w topowych plemionach oraz za ranking agresorów przyznawane są natomiast we wszystkich trzech rundach dla wszystkich ich członków.[/FIELDSET]
Co jeżeli w klasyfikacji końcowej gracze zdobędą tę samą liczbę punktów?
[FIELDSET= ]O wyższym miejscu zadecydują kolejno:
1. Najlepszy wynik uzyskany w jednej z rund (czyli gracz mający 100+50 będzie lepszy od tego z wynikiem 80+70, ponieważ 100>80).
2. Większa liczba punktów uzyskanych bezpośrednio za miejsca w klasyfikacji (czyli po odjęciu punktów dodatkowych za osiągnięcia z plemieniem).
3. Więcej punktów zdobytych w III rundzie (lub, jeśli żaden z zainteresowanych graczy w niej nie punktował to w II rundzie).
4. Wyższa pozycja w rankingu indywidualnym III rundy (lub II rundy, jw.).[/FIELDSET]
Szczegółowa konfiguracja każdej z rund zostanie ogłoszona nie wcześniej niż na 24 godziny i nie później niż na godzinę przed jej rozpoczęciem. Póki co ujawniamy tyle, że kolejne rundy są krótsze, zatem będą zarazem coraz szybsze, a ponadto limit graczy w plemieniu będzie dość istotnym ograniczeniem, więc prosimy nie nastawiać się na tworzenie masówek.
Special będzie zupełnie darmowy dla 800 graczy, którzy jako pierwsi wejdą na świat. Kolejne osoby będą musiały włączyć Konto Premium (na dowolny czas). Taki sam limit będzie obowiązywał na każdej z trzech rund. Konto Premium uruchomione na pierwszej rundzie i nadal aktywne przy starcie drugiej rundy pozwoli na wejście do rozgrywki nawet po przekroczeniu limitu. Analogicznie przy trzeciej rundzie.
Poniżej przedstawiamy kalendarium Speciala 16:
Etap | Rozpoczęcie | Zakończenie |
Runda 1 | 16 października, godziny popołudniowe | 6 listopada, godz. 21:50. |
Runda 2 | 7 listopada, godziny wieczorne | 21 listopada, godz. 21:15 |
Runda 3 | 23 listopada, godziny wieczorne | 30 listopada, 23:59 |
W ramach nagrody gracz, który ostatecznie uplasuje się na 1 miejscu otrzyma 900 Punktów Premium. Gracz z drugiego miejsca otrzyma 800PP, z trzeciego 700PP, z czwartego, piątego i szóstego po 600PP, z siódmego, ósmego, dziewiątego i dziesiątego po 500 PP. Gracze z miejsc od 11 do 20 otrzymają po 150 PP. Ostateczny ranking zostanie opublikowany w dniu następującym po zakończeniu trzeciej rundy Speciala 16. Standardowy ranking graczy i plemion będzie publikowany bezpośrednio po zakończeniu każdej z trzech rund.
Jeżeli macie ochotę podyskutować o 16 rundzie Speciala, zapraszamy do odpowiedniego tematu ---> klik!
Poszukiwania ekip (aczkolwiek na Special 16 zalecamy posiadanie raczej już zgranej, małej grupy) można prowadzić tutaj --> klik!
Pozdrawiamy i życzymy powodzenia!
Wasz Plemiona Team
Ostatnia edycja: