Sojusze/Pony

  • Rozpoczynający wątek Glacies
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

Glacies

Guest
Jako, że zauważyłem podkradanie "dokumentów" sojuszy na różnych światach to wstawię tutaj swoją
propozycję, aby każdy mógł skorzystać z autorskiego szablonu :)
Skoro i tak jest dość często kopiowany przez moich wrogów, to dlaczego nie ma przysłużyć się wspólnocie plemion?

Sojusz Ścisły
Sojusz ścisły zawarty przez rodziny plemion [ally]---[/ally], [ally]---[/ally] i [ally]---[/ally].

Data wprowadzenia sojuszu DD/MM/RRRRr. Godzina 00-00

1. Porozumienie zawarte na podstawie ścisłej współpracy,
obejmujące wspólne akcje wojskowe, wsparcia, oraz wszelką
pomoc niezbędną do przetrwania któregokolwiek z plemion sojuszu.
Granice pomiędzy plemionami nie są w tej chwili odgórnie ustalone,
ale każde plemię powinno zachować jako taką odrębność terenową.

2. Politykę sojuszu dalej zwanego koalicją, ustalają rady
plemion objętych paktem. Wyznaczone zostają trzy osoby
tworzące radę dyplomatyczną, która decyduje o kolejnych
posunięciach w polityce naszej koalicji.
W skład tego organu wchodzą:
[ally]---[/ally] - [player]---[/player]
[ally]---[/ally] - [player]---[/player]
[ally]---[/ally] - [player]---[/player]

3. Plemiona koalicyjne zobowiązują się do dzielenia planera podbojów,
oraz wspólnego ustalenia limitów w nim obowiązujących. Ponadto
stworzona zostaje wspólna zakładka dla rady sojuszu i graczy
wszystkich plemion w niej ujętej.

4. Regulamin Sojuszu
Plemiona sojuszu przyjmują kilka wspólnych punktów regulaminu.


1) Nieuzasadniony atak na członka sojuszu oznacza wydalenie winnego lub inną karę
zależną od rady plemienia poszkodowanego.


2) Naruszenie warunków sojuszu oznacza wydalenie winnego lub inną karę
zależną od rady plemienia poszkodowanego.


3) Zignorowanie rezerwacji członka sojuszu oznacza wydalenie winnego lub inną karę
zależną od rady plemienia poszkodowanego.


4) Wszelkie trudne sytuacje będą rozwiązywane za porozumieniem dowództwa obydwu plemion.

5. Koalicja powstaje od początku świata i jest połączona nierozerwalnym paktem.
Radni każdego z plemion stoją na straży zobowiązań zawartych w tym dokumencie.
Sojusz ten nie traci mocy w chwili upadku jednego z plemion lub zmiany władzy
w którymkolwiek z nim. Złamanie tego paktu oznacza zdradę sojuszników.



Postanowienia końcowe

- Sojusz ma na celu pokonanie wszystkich wrogów oraz wspólne zamknięcie świata xx
- Pod postanowieniami tego sojuszu podpisują się dyplomaci sojuszniczych plemion bądź założyciele.
- Osoby które się podpiszą pod tym sojuszem będą czuwać nad prawidłowym wypełnianiem jego postanowień.



Powyższy regulamin jest podstawowym dowodem współpracy między plemionami.

+ Podpisik graczy akceptujących warunki sojuszu, każdy w oddzielnym poście.
Można zrobić x kopii sojuszu i trzymać po jednym egzemplarzu w każdym z plemion
koalicyjnych w razie rozpadu/utraty forum w jednym z nich.


Sojusz
Sojusz zawarty przez rodziny plemion [ally]---[/ally] i [ally]---[/ally].

Data wprowadzenia sojuszu DD/MM/RRRRr. Godzina 00-00

1. Porozumienie zawarte na podstawie współpracy wojennej,
obejmujące wspólne akcje wojskowe i wsparcie logistyczne.
Granice pomiędzy plemionami są odgórnie ustalone.

2. Polityka o obu plemion jest odrębna i niewiążąca
żadnego z sojuszników.

3. Plemiona zobowiązują się do dzielenia planera podbojów,
oraz wspólnego ustalenia limitów w nim obowiązujących. Ponadto
stworzona zostaje wspólna zakładka dla rady sojuszu i graczy
wszystkich plemion w niej ujętej.

4. Regulamin Sojuszu
Plemiona sojuszu przyjmują kilka wspólnych punktów regulaminu.


1) Nieuzasadniony atak na członka sojuszu oznacza wydalenie winnego lub inną karę
zależną od rady plemienia poszkodowanego.


2) Naruszenie warunków sojuszu lub granic oznacza wydalenie winnego lub inną karę
zależną od rady plemienia poszkodowanego.


3) Zignorowanie rezerwacji członka sojuszu oznacza wydalenie winnego lub inną karę
zależną od rady plemienia poszkodowanego.


4) Wszelkie trudne sytuacje będą rozwiązywane za porozumieniem dowództwa obydwu plemion.

5. Okres wypowiedzenia sojuszu trwa 14 dni. Wypowiedzieć ten porozumienie
mogą jedynie dowódcy lub dyplomaci sojuszniczych plemion. Okres 14 dni naliczany
jest od godziny 24:00 dnia następnego po wypowiedzeniu paktu.

6. Granica plemion jest ustalona na linii równoleżnika xxx i południka xxx
(w innych wersjach można ustalić granice poprzez plemionamapa.pl lub obrazek z zaznaczoną linią)


Postanowienia końcowe

- Sojusz ma na celu pokonanie wspólnych wrogów
- Pod postanowieniami tego sojuszu podpisują się dyplomaci sojuszniczych plemion bądź założyciele.
- Osoby które się podpiszą pod tym sojuszem będą czuwać nad prawidłowym wypełnianiem jego postanowień.



Powyższy regulamin jest podstawowym dowodem współpracy między plemionami.


+ Podpisik graczy akceptujących warunki sojuszu, każdy w oddzielnym poście.
Można zrobić x kopii sojuszu i trzymać po jednym egzemplarzu w każdym z plemion
koalicyjnych w razie rozpadu/utraty forum w jednym z nich.


Pakt o nieagresji
Pakt o nieagresji zawarty przez rodziny plemion [ally]---[/ally] i [ally]---[/ally].

Data wprowadzenia paktu DD/MM/RRRRr. Godzina 00-00

1. Porozumienie oparte na braku agresji wobec drugiego plemienia,
obejmujące wspólną tolerancję na określonym terenie przy jednoczesnym
braku przymusowej współpracy. Obowiązują granice, jeśli rada takowe ustali.

2. Polityka o obu plemion jest odrębna, niewiążąca
i niekoniecznie jawna wobec plemienia związanego porozumieniem.

3. Plemiona zobowiązują się do dzielenia planera podbojów
bez wspólnego ustalenia limitów w nim obowiązujących. Wspólna
zakładka na forum nie jest wymagana, chyba że szczegółowe
ustalenia mówią inaczej.

4. Regulamin Paktu
Plemiona zawierające porozumienie przyjmują kilka wspólnych punktów regulaminu.


1) Nieuzasadniony atak na plemię objęte paktem skutkuje karą
zależną od rady plemienia, w którym on się znajduje.


2) Naruszenie warunków porozumienia lub granic skutkuje karą
zależną od rady plemienia, w którym on się znajduje.


3) Zignorowanie rezerwacji członka porozumienia skutkuje karą
zależną od rady plemienia, w którym on się znajduje.


4) Wszelkie trudne sytuacje będą rozwiązywane za porozumieniem dowództwa obydwu plemion.

5. Okres wypowiedzenia PoN'a trwa 14 dni. Wypowiedzieć te porozumienie
mogą jedynie dowódcy lub dyplomaci sojuszniczych plemion. Okres 7-14 dni(zależnie od ustaleń) naliczany
jest od godziny 24:00 dnia następnego po wypowiedzeniu paktu.

6. Granica plemion jest ustalona na linii równoleżnika xxx i południka xxx
(w innych wersjach można ustalić granice poprzez plemionamapa.pl lub obrazek z zaznaczoną linią)


Postanowienia końcowe

- Pakt ma na celu wyeliminowanie wrogości pomiędzy plemionami
- Pod postanowieniami tego porozumienia podpisują się dyplomaci objętych nim plemion bądź założyciele.
- Osoby które się podpiszą pod tym paktem będą czuwać nad prawidłowym wypełnianiem jego postanowień.



Powyższy regulamin jest podstawowym dowodem współpracy między plemionami.


+ Podpisik graczy akceptujących warunki paktu, każdy w oddzielnym poście.
Można zrobić x kopii porozumienia i trzymać po jednym egzemplarzu w każdym z plemion
w razie rozpadu/utraty forum w jednym z nich.

Szczególne podziękowania należą się graczowi Barbarzyński Major aka. Major Pein, który niegdyś
skonstruował podobny "dokument" i tym samym nauczył mnie podpisywania tego typu porozumień :)

Mam nadzieję, że komuś się przyda.
Pozdrawiam
Glacies/Ignis
 

DeletedUser180884

Guest
no.no , major mial.swoje szablony które byly bardzo fajne;) fajne i przydatne;) i fajnie napisane .. i dobrze.
 
Wynik reakcji
1.989
nie wiem po co ludzie tak oficjalnei sojusze robia xDD tyle punktow, o matko :D

zamiast :
3. Plemiona zobowiązują się do dzielenia planera podbojów,
oraz wspólnego ustalenia limitów w nim obowiązujących. Ponadto
stworzona zostaje wspólna zakładka dla rady sojuszu i graczy
wszystkich plemion w niej ujętej.

wystarczy :

3. Wspolny planer i zakladki dla spamu/rady.

patrz ile mniej czytania :D:DD


zamiast :

5. Okres wypowiedzenia sojuszu trwa 14 dni. Wypowiedzieć ten porozumienie
mogą jedynie dowódcy lub dyplomaci sojuszniczych plemion. Okres 14 dni naliczany
jest od godziny 24:00 dnia następnego po wypowiedzeniu paktu.

dalbym :

5. wypowiedzenie 14 dniowe liczone od godziny 00:00 dnia nastepnego od wypowiedzenia.

po co wzmianka kto go moze wypowiedziec skoro to logincze ;>? szary gracz plemienia nie zerwie sojuszu xD
po co osobne zdanie o dlugosci wypowiedzenia, a potem powtorzenie i dolozenie o starcie 14 dniowego okresu :D?


takie kilka szczegolow :D
 

DeletedUser159480

Guest
Bardzo oficjalnie, to może odstraszać spory % graczy.. w końcu to tylko zabawa, aczkolwiek jeśli ktoś lubi "bawić się" w takie rzeczy to osobiście nie mam nic przeciwko.
 

DeletedUser186180

Guest
A ja uważam, że dyplomacja powinna być prowadzona w sposób oficjalny. Mimo że jest to tylko zabawa. Jeżeli poważnie podchodzisz do dyplomacji to i przeciwne plemię to zauważa, jesteś inaczej traktowany. A jeśli się komuś nie chce czytać to jego problem
 

DeletedUser177642

Guest
A to dobre :)
Teraz to Glacjasowi się należą podziękowania :)

Wracam do gry po ponad roku , i szukam moich sojuszy żeby nie pisać od nowa :)
I tu kolega mi daje link do forum , doskonale nie muszę niedzieli marnować na pisanie tego od nowa.

Dzięki wielkie
Pozdrawiam
 
Status
Zamknięty.