Skryptoteka

Czy jest za wpeowadzeniem skryptow z innych wersji jezykowych ktore sa w PL nie legalne

  • Tak

    Głosy: 11 84,6%
  • Nie

    Głosy: 2 15,4%

  • W sumie głosujących
    13
  • Głosowanie zakończone .

-one loser

Najbardziej lubiany gracz
Wynik reakcji
4.127
Chyba nie dziala, moge ktos by sie tym zajal wkoncu ! Tlumaczenie ze kazda wersja jezykowa ma wlasne zasady jest nielogiczna(chodzi o skrypty)... kazdy niemie. Ktory wchodzi na runde 4h nie zostanie zlapany na uwaywaniu nieleglalnego skryptu! Prosze o dopuszczenie do uzytkowania skryptow ktore sa w innej wersji jezykowej! Glos tak zgadzam sie nie przeciw
 

DeletedUser181431

Guest
Popieram

Pamiętam kiedyś znalazłem skrypt do automatycznego synchro, legalny w niemieckiej wersji plemion. Skrypt ten został nielegalny, nawet po wprowadzeniu narzędzia do automatycznego synchro. Różnica jest taka, że skrypt o którym mówię pozwalał na wysłanie ataków z dowolnych jednostek a narzędzie w polskiej wersji ogranicza nas tylko do szlachty (oczywiście pomijam inne jednostki będące w tym ataku) i o ile dobrze pamiętam, skrypt umożliwiał wysłanie większej ilości ataków.
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Rozdzielność wersji językowych pod względem dopuszczonych skryptów jest naturalną konsekwencją rozdzielności wersji językowych pod względem ich regulaminu. Dlatego też rozwiązanie, o którym mówicie, nie ma racji bytu.

W polskiej wersji na przykład dopuszczone są skrypty do przeglądarek, w angielskiej nie. Zatwierdzenie takiego skryptu przez nas spowodowałoby konieczność uznania faktu tego zatwierdzenia przez inne wersje językowe, co byłoby dla Anglików/Amerykanów problemem natury regulaminowej. Tak samo u nas ściśle, bez wyjątków, przestrzega się zasady "jedna akcja = 1 kliknięcie" - a w niektórych przypadkach skrypty z wersji angielskiej nie spełniają tego kryterium. Ponadto dochodzi jeszcze kwestia praw autorskich, bo skrypt - jak każdy program komputerowy - jest przedmiotem prawa autorskiego.
 

DeletedUser

Guest
... Ponadto dochodzi jeszcze kwestia praw autorskich, bo skrypt - jak każdy program komputerowy - jest przedmiotem prawa autorskiego.
Może już zapomniałem, albo coś źle pamiętam. Ale oddając skrypt do skryptoteki udziela się bezterminowej licencji na dystrybucję skryptu przez InnoGames (więc również na inne narodowościowe językowe serwery). Więc dodanie legalnego skryptu z innej wersji językowej plemion nie powinno być problemem przy zachowaniu informacji o autorze skryptu.
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
Tak w ogole jak to mozliwe, ze JEDNA GRA, JEDNEJ FIRMY moze miec kilka roznych regulaminow?
czyli co, np. w kraju X mozna grac na botach bo tam regulamin jest inny?
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Może już zapomniałem, albo coś źle pamiętam. Ale oddając skrypt do skryptoteki udziela się bezterminowej licencji na dystrybucję skryptu przez InnoGames
Teoretycznie tak, ale zachowaliśmy regionalizację - między innymi właśnie ze względu na to, że każda wersja językowa ma pod tym względem swoje zasady.

Tak w ogole jak to mozliwe, ze JEDNA GRA, JEDNEJ FIRMY moze miec kilka roznych regulaminow?
Jak widać, jest możliwe - a nawet oczekiwane w niektórych sytuacjach. Społeczności Graczy w każdym kraju wyglądają inaczej, mają różną dynamikę i sposoby gry, a dodatkowo właśnie ze względu na wersję językową rozsądnym wydaje się tu podział. Nie chcemy wszystkiego na siłę unifikować, tak jak robił to pewien przywódca wojenny kilkadziesiąt lat temu :)

czyli co, np. w kraju X mozna grac na botach bo tam regulamin jest inny?
Bocenie tępione jest skutecznie niemal wszędzie... jednak różnic nie trzeba szukać daleko. Angielska wersja nie zezwala na skrypty jako dodatki do przeglądarek (tzw. userscripty) w żadnym calu, nasza owszem - pod warunkiem zatwierdzenia :)
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
Teoretycznie tak, ale zachowaliśmy regionalizację - między innymi właśnie ze względu na to, że każda wersja językowa ma pod tym względem swoje zasady.


Jak widać, jest możliwe - a nawet oczekiwane w niektórych sytuacjach. Społeczności Graczy w każdym kraju wyglądają inaczej, mają różną dynamikę i sposoby gry, a dodatkowo właśnie ze względu na wersję językową rozsądnym wydaje się tu podział. Nie chcemy wszystkiego na siłę unifikować, tak jak robił to pewien przywódca wojenny kilkadziesiąt lat temu :)


Bocenie tępione jest skutecznie niemal wszędzie... jednak różnic nie trzeba szukać daleko. Angielska wersja nie zezwala na skrypty jako dodatki do przeglądarek (tzw. userscripty) w żadnym calu, nasza owszem - pod warunkiem zatwierdzenia :)


Userscripty i tak sa niewykrywalne chyba ze to boty wiec to liczenie na "dobra wole" graczy
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Niekoniecznie. Są metody - te bardziej znane i te mniej znane - na wykrycie tego, co dzieje się "po drugiej stronie", u użytkownika w przeglądarce :)
 
Do góry