1. Zapisy na Turniej Szybkich Plemion oficjalnie zakończone!
    Zapoznaj się z listą zgłoszonych składów tutaj ->klik<-
    Dismiss Notice

[Pasek] Skrypt do masowego fejkowania

Dyskusja w 'Skrypty do paska skrótów' rozpoczęta przez użytkownika jarq, 9. Lis 2015.

Poleć tę stronę

  1. jarq

    jarq Killer Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    26. Wrz 2007
    Wiadomości:
    1.855
    Docenione treści:
    3
    Zapraszam do dyskusji.
     
  2. Terminator 555

    Terminator 555 Chłop

    Dołączył:
    5. Lip 2010
    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Skrypt losuje jeden ze współrzędnych z podanej listy, i automatycznie uzupełnia odpowiednia pola jednym taranem i tymi współrzędnymi.

    Kod skryptu:

    Kod:
    javascript:
    coords = "Tu wklej wspolrzedne".split(" ");
    index = Math.round(Math.random() * (coords.length - 1));
    document.getElementsByClassName("target-input-field target-input-autocomplete ui-autocomplete-input")[0].value = coords[index];
    
    units("spear",0); //Pikinierzy
    units("sword",0); //Miecznicy
    units("axe",0); //Topornicy
    units("archer",0); //Lucznicy
    units("spy",0); //Zwiadowcy
    units("light",0); //Lekka Kawaleria
    units("marcher",0); //Lucznicy na Koniu
    units("heavy",0); //Ciezka Kawaleria
    units("ram",1); //Tarany
    units("catapult",0); //Katapulty
    units("snob",0); //Szlachcic
    
    function units(name, value) {
    	if(document.getElementById("unit_input_"+name)!== null)
    	{document.getElementById("unit_input_"+name).value=value;}}
    end;


    Kod skryptu do pobrania na stronie Skryptoteki.



    JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?


    1) Tworzymy listę współrzędnych oddzielonych spacją, i wklejamy ją do skryptu. By przyśpieszyć ten proces, można posłużyć się jednym ze skryptów dostępnych w skryptotece.


    2) Instalujemy skrypt w pasku skrótów (instrukcja).


    3) Wchodzimy w Plac i klikamy skrypt w pasku skrótów.
    Skrypt wylosuje jeden ze współrzędnych z podanej listy, i automatycznie uzupełni odpowiednie pola jednym taranem i tymi współrzędnymi. Klikamy Napad.
    [​IMG]


    4) Jeśli zamiast jednego tarana chcesz wysłać kilku, lub też chcesz wysyłać po kilka jednostek naraz, to wystarczy zedytować odpowiednią linijkę w kodzie. Na przykład by dodać dwóch zwiadowców do fejka, wystarczy zedytować tę linijkę przez zamianę zera na dwójkę:
    Kod:
    units("spy",0); //Zwiadowcy
    Jak macie jakieś pomysły na ulepszenie skryptu to piszcie :)
     
    Last edited: 18. Lut 2016
  3. Sir Vaiper

    Sir Vaiper Topornik

    Dołączył:
    4. Sty 2014
    Wiadomości:
    193
    Docenione treści:
    1
    Instaluje, wklejam coordy w skrypt, wchodzę w plac, klikam na skrypt i nic się nie dzieje. Co robię nie tak?
     
  4. bobanr

    bobanr Chłop

    Dołączył:
    18. Lis 2014
    Wiadomości:
    17
    Docenione treści:
    0
    Sprawdziłem u siebie. U mnie losuje koordy, ale nie uzupełnia jednostek do wysłania.
     
  5. cosiegapisz35

    cosiegapisz35 Pikinier

    Dołączył:
    22. Gru 2010
    Wiadomości:
    29
    Docenione treści:
    0
    Siemka!

    Nie chcę się czepiać, ale w takiej formie skrypt jest mało użyteczny. Chodzi mi o losowanie coordów.
    Przeważnie fejki są wysyłane w zorganizowanej akcji i są jakoś dzielone. Jak jest spora lista, to ciężko wyłapać czy gdzieś leci czy nie. Czy coś się nie powtórzyło.
    Nie da rady, żeby wybierał koordynaty po kolei i ew. je resetował na koniec?
    Kiedyś działał skrypt jak w spoilerze i on się zachowywał w ten sposób. Wklejam go, może kawałek kodu z niego da jakąś podpowiedź.
    Oczywiście skrypt musi poprzednie coordy pamiętać przy przejściu do kolejnej wioski, to w ciastku było zapisywane. Da się to jakoś zaadoptować u Ciebie?

    pozdrawiam,
    Rafał

    Kod:
    javascript:coords='218|514 298|534';var doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;url=doc.URL;if(url.indexOf('screen=place')==-1)alert('Najpierw%20wejdz%20na%20plac%20skad%20masz%20wysylac%20atak');coords=coords.split("%20");index=0;deadarcookie=document.cookie.match('(^|;) ?deadar=([^;]*)(;|$)');if(deadarcookie!=null)index=parseInt(deadarcookie[2]);if(index>=coords.length)alert('To ostatnia wioska');if(index>=coords.length)index=0;coords=coords[index];coords=coords.split("|");index=index+1;cookie_date=new%20Date(2019,11,11);document.cookie ="deadar="+index+";expires="+cookie_date.toGMTString ();doc.forms[0].x.value=coords[0];doc.forms[0].y.value=coords[1];javascript:selectAllUnits(true);end();
     
  6. Terminator 555

    Terminator 555 Chłop

    Dołączył:
    5. Lip 2010
    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    @cosiegapisz35
    Proszę bardzo :)
    Kod:
    javascript:
    coords='Tu wklej wspolrzedne';
    var doc=document;
    if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;
    url=doc.URL;if(url.indexOf('screen=place')==-1)alert('Najpierw%20wejdz%20na%20plac%20skad%20masz%20wysylac%20atak');
    coords=coords.split("%20");
    index=0;
    deadarcookie=document.cookie.match('(^|;) ?deadar=([^;]*)(;|$)');
    if(deadarcookie!=null)index=parseInt(deadarcookie[2]);
    if(index>=coords.length)alert('To ostatnia wioska');
    if(index>=coords.length)index=0;
    coords=coords[index];
    index=index+1;
    cookie_date=new%20Date(2019,11,11);
    document.cookie ="deadar="+index+";expires="+cookie_date.toGMTString();
    document.getElementsByClassName("target-input-field target-input-autocomplete ui-autocomplete-input")[0].value = coords;
    javascript:
    units("spear",0); //Pikinierzy
    units("sword",0); //Miecznicy
    units("axe",0); //Topornicy
    units("archer",0); //Lucznicy
    units("spy",0); //Zwiadowcy
    units("light",0); //Lekka Kawaleria
    units("marcher",0); //Lucznicy na Koniu
    units("heavy",0); //Ciezka Kawaleria
    units("ram",1); //Tarany
    units("catapult",0); //Katapulty
    units("snob",0); //Szlachcic
    
    function units(name, value) {
    	if(document.getElementById("unit_input_"+name)!== null)
    	{document.getElementById("unit_input_"+name).value=value;}}
    end();
    @Sir Vaiper, bobanr
    Spróbujcie tej wersji, bo widzę że jednego średnika w kodzie zapomniałem :p
    Kod:
    javascript:
    coords = "Tu wklej wspolrzedne".split(" ");
    index = Math.round(Math.random() * (coords.length - 1));
    document.getElementsByClassName("target-input-field target-input-autocomplete ui-autocomplete-input")[0].value = coords[index];
    
    units("spear",0); //Pikinierzy
    units("sword",0); //Miecznicy
    units("axe",0); //Topornicy
    units("archer",0); //Lucznicy
    units("spy",0); //Zwiadowcy
    units("light",0); //Lekka Kawaleria
    units("marcher",0); //Lucznicy na Koniu
    units("heavy",0); //Ciezka Kawaleria
    units("ram",1); //Tarany
    units("catapult",0); //Katapulty
    units("snob",0); //Szlachcic
    
    function units(name, value) {
    	if(document.getElementById("unit_input_"+name)!== null)
    	{document.getElementById("unit_input_"+name).value=value;}}
    end;
    A jak nie zadziała, to spróbujcie starszej wersji.
    Kod:
    javascript: 
    coords = "Tu wklej wspolrzedne".split(" ");
    index = Math.round(Math.random() * (coords.length - 1)); 
    document.getElementById("unit_input_ram").value = "1"; 
    document.getElementsByClassName("target-input-field target-input-autocomplete ui-autocomplete-input")[0].value = coords[index];
    end;
     
    Last edited: 13. Gru 2015
  7. cosiegapisz35

    cosiegapisz35 Pikinier

    Dołączył:
    22. Gru 2010
    Wiadomości:
    29
    Docenione treści:
    0
    Bardzo dziękuję, śmiga elegancko :)
     
  8. Sir Vaiper

    Sir Vaiper Topornik

    Dołączył:
    4. Sty 2014
    Wiadomości:
    193
    Docenione treści:
    1
    Dzięki, działa.
     
  9. Terminator 555

    Terminator 555 Chłop

    Dołączył:
    5. Lip 2010
    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    @Sir Vaiper, Która z tych wersji zadziałała?
     
  10. Sir Vaiper

    Sir Vaiper Topornik

    Dołączył:
    4. Sty 2014
    Wiadomości:
    193
    Docenione treści:
    1
    druga.
    15 znak......................