Skrypt cofanie wsparcia po typie jednostek z przeglądu Wojsko->Pomoc

Gniewny Sarissa

Zwiadowca
Wynik reakcji
923
Cześć,

Przerobiłem skrypt:
Cofanie wspierających wojsk z poziomu placu - Cofanie wspierających wojsk (własnych wojsk) z poziomu placu po typie jednostek

Autorstwa - Hermitowski


Skrypt działa dokładnie tak samo, tylko nie wywołujemy go w placu w każdej wiosce, gdzie chcemy cofnąć defa po typie jednostek, a bezpośrednio z zakładki Wojsko->Pomoc. Po wykonaniu skryptu podkreślają, się tak samo jak w tamtym skrypcie jednostki do cofnięcia ze wszystkich wiosek, gdzie mamy wsparcia i klikając w kolejne jednostki cofamy wsparcie po typie jednostek bez konieczności przechodzenia między swoimi wioskami i wchodzenia za każdym razem w plac.

Jeśli taki skrypt jest dopuszczalny, chciałbym go opublikować do skryptoteki, z zaznaczaniem, że wykorzystuję oczywiście po części kod autorstwa Hermitowski :)

Pozdrawiam,
Sarissa
 

hermitowski

Miecznik
Wynik reakcji
59
Jak chcesz to możesz zintegrować z istniejącym (w sensie wyifować na podstawie urlki), aby niepotrzebnie byty mnożyć :)
 

Gniewny Sarissa

Zwiadowca
Wynik reakcji
923
Jak chcesz to możesz zintegrować z istniejącym (w sensie wyifować na podstawie urlki), aby niepotrzebnie byty mnożyć :)

O dzięki za odpowiedź. To zależy czy support przystanie na taką propozycję już to zgłosiłem.

A pomysł z ifem czy jest się w przeglądzie czy pomocy byłby mega wygodny. Po co mieć dwa skrypty prawie do tego samego. A sam zauważyłem, że w zależności od sytuacji przydają się obydwa rozwiązania.
 

Gniewny Sarissa

Zwiadowca
Wynik reakcji
923
Btw masz na myśli query params, screen i mode? W sumie nie sprawdzałem jak w innych skryptach sprawdzasz czy jest się w dobrym oknie.

W przypadku wojska -> pomoc to jeszcze type=away_detail
 

Gniewny Sarissa

Zwiadowca
Wynik reakcji
923
> W sumie nie sprawdzałem jak w innych skryptach sprawdzasz czy jest się w dobrym oknie.

metoda z game_data (screen, mode) ma taki problem, że jak sobie przejedziesz myszką nad czymś co dociąga dane (np. liczność wiosek w grupie) to resetuje ona screen i mode do pustych wartości, więc rozwiązanie z urlką jest lepsze moim zdaniem:

https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieCofanieWojsk.js > checkScreen

No tak mniej więcej też to sobie wyobrażałem tylko jeśli ma być ifka, że jak plac to lecimy skryptem

a w przypadku cofania z zakładki Pomoc po typie jednostki, moją przeróbką.

Tylko w takim wypadku twoja metoda nie zadziała bo masz nierówność i na jakiej podstawie, będziesz wiedział jak ustawić location.href?

Albo zrobić jakiś prompt, albo jednak na przyrównanie i tutaj chyba będzie ok, bo pomijamy rozwiązanie po game_data.
Tylko z przyrównaniem też lipa, bo nadal i tak nie wiemy, gdzie przerzucić gracza jak jest przykładowo na rynku. Musi być jakiś input.

Ja na codzień jest backendowcem w C# to nie jestem dobry z UI, żeby było wygodnie, może masz na to jakiś lepszy pomysł :p
 
Ostatnia edycja:
Do góry