S150

Homeron

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
2.711
Xddd

Na bez farmy startuje zawsze po kilka mocnych ekip, na farmieniu jak są dwie mocne to już sukces.
Właśnie bez farmy udowadnia umiejętności, z farma ilosc wolnego czasu

Dalej ludzie myślą w 2019,że na światach bez farmy jest wyższy poziom niż z farmą ? Daleko nie trzeba szukać jak chociaż na świecie 139.Tam to musiał być wysoki poziom.

Na 150 dużo ekip już się zadeklarowało i nawet wiadomo kto na kogo będzie walczył,więc będzie się działo.

Świat jak będzie bez kościoła(chociaż ustawienia 148 przemawiają za tym,że 150 będzie z kościołem) to będzie super.Przydałoby się,żeby nie było ograniczenia z wysyłaniem deffa tylko do członków swojego plemienia.Jedno z głupszym rozwiązań plemion.

Teraz pytanie: czemu każdy myśli,że 150 będzie jakoś specjalnie traktowany,jako jubileuszowy ? Pamięta ktoś,czy 50 świat był jubileuszowy ?

Farma powinna być obowiązkowo
 
Ostatnia edycja:

KnazZo

Miecznik
Wynik reakcji
83
Świat bez farm to żadna frajda, bynajmniej dla mnie. Powinno być prosto, bez "wodotrysków" typu funkcje/giełda premium, bez kościoła, wieży, itd.

Farmienie jest istotą tej gry począwszy od ich powstania. Sądzę, że niemal każdy lubi wbić do jakiejś wioski i zdobyć surowce na rozbudowę własnej. Cała reszta to asekuracyjni gracze, którzy lubią chyba być wycofani i sobie po prostu "klikać" w ratuszu.

Gram w plemiona od św1 i ani razu nie wbiłem na świat bez farmienia... dla mnie nudy.
 

Marseusz

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
600
S50 to chyba APK wygrało? s100 także. Wiem też, że zbierają się na s150, widać lubią takie jubileuszowe światy:)

Wystarczy ograniczona farma. Dzięki temu i ppkowcy odpadną szybko i bociarze nie będą jakoś super z przodu.
 

snip0r

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
211
Adeq jakiś czas temu rozmawiałem z kilkoma osobami, większość jest za startem, lecz nie wiem czy będę wstanie kierować plemieniem, plus druga sprawa jak pogodzić dwa obozy ludzi wewnątrz. Jakościowo czy pod względem nicków nie ustępowali byśmy nawet Playersom. Z jednej strony stara ekipa jest chętna na grę- Andras, Fotomasakra i Hamstah zastanawiają się, Remek, MrArtur, Dorotka, Anitia czy Benditto, do tego chęć startu wyrazili Artur Cyferka, Regno, za pewne Surfer. Pogodzenia ludzi, to pewnie będzie rola Crushera i pilnowanie atmosfery. Pod względem jakości jeśli staniemy do startu to będzie czołówka plemion.
Gdy pojawią się ustawienia świata, to wtedy być może zwołam ekipę.
 

ardat

Chłop
Wynik reakcji
36
Plemiona bez farmy to nie plemiona.

Limit farmy jest najbardziej optymalny bo na starcie jest zajawka i pladrowanie, a pozniej jak wchodzi pierwsza nuda i paleczke przejmuja bociarze to jest limit, ktory latwo zapelnic i nie klasc sie spac z uczuciec straty.

Do tego brak gieldy, morali i osłony początkowej.
Chociaż ten jeden świat nie karający za aktywność i dający sztuczną osłone slabszym.

No i plemiona z brakiem limitu graczy ale z limitem członków do wygrania świata aby nie bylo tych zasranych członów na siłe ale i szybkiego wygrania świata dyplomacją przecież da sie to zrobić.

Wsparcia wewnątrz plemienia ale nie cofające się po zmianie tak aby nie bylo swin i obstawiania kretów z drugiego krańca mapu przy również jednoczesnej mozliwosci pomocy sojusznikowi.
Podbijam, szczególnie brak morale, kościołów, giełdy, i funkcji premium. Dawno na żadnym świecie nie było odkryć, a nie ma to jak przegrać świat przez utratę odkrycia.
 

DeletedUser61445

Guest
Pisałem już na fejsie, pisałem też do Roberta, ale póki co nie odpisuje. W każdym razie zbieram starych Beretów na start S150. Uzbierało się kilka osób, ale mile widziany każdy z przeszlością w ekipie; mile widziane zwłaszcza osoby ze starej ekipy.
 

szymoboss

Zwiadowca
Wynik reakcji
455
Nieograniczone farmienie, dominacja, brak kościoła, wieża (polubiłem to ustawienie ^^), technologia prosta, plemię 80 osób i byłoby mega fajnie! :D
Wszystko inne już bym przebolał :p
 

Deleted User - 699782454

Guest
Ograniczona farma to najlepsze ustawienie. Cieszę się, że inni też to dostrzegają
 

Kanarinios.

Szlachcic
Wynik reakcji
7.164
Ja tam bym proponowal cos jak 91.
Dawno takiego świata juz nie bylo.

Bez limitu fejek.
Bez kosciolow.
Predkosc 2.0
Moze byc z lukami lub nie to samo z ryckiem i lukami na koniach.
bez farmy
Bez wiezy strażniczej.
Bez giełdy Premium.
Z barbarkami bonusowymi.
Monety.
Technologia zbadane/niezbadane.
Bez flag.
Milisekundy -100ms.
Chlopi - tak.
Bonus nocny od 24 do 7.
Jakis sensowny limit czlonkow plemienia i to samo tyczy sie wysylania wsparcia.

A co do goscia xxx filip xxx to nie sluchajcie go bo to totalny amator co gra na 10 czlonow od razu po starcie swiata i zajmuje tym ponad polowe swiata i zre darmy na potege z reszta jego ekipy tylko po to by na koniec dostac oklep i sie spakowac ze swiata.

Swiaty z nofarma sa o tyle pozytywne, ze nie trzeba siedzieć 24/7 i klikac tej farmy.
Robisz eko nastawiasz se budzik zeby kliknąć i idziesz dalej spac.

A co do predkosci 2.0 to off szybciutko sie robi, wiec i beda częstsze akcje na swiecie a co za tym idzie bedzie trzeba więcej czasu poświęcić na obrone i swiat bedzie o wiele ciekawszy.
 
Ostatnia edycja:

Ohtar1

Szlachcic
Wynik reakcji
4.262
Tak jak Pan Kanar napisał,ustawienia dobre. Bez cofania wsparcia po wyjsciu z plemienia, do tego ataki na czlonka plemienia traktowane jako normalny atak. Ciekawe byloby tez usunięcie tak jak na 133 itemu do przenosin wioski. Mocne ekipy musialyby zaczynac w centrum wiec mialyby utrudnione zadanie oraz zmniejszyloby to liczbe darm na swiecie, a takze czlonow nie bylo by wiele ,bo moze je wyrzucic troszke dalej. Chociaz to juz temat do dyskusji i pewnie wiekszosci sie nie spodoba :D
 

Hopperrr..Dx

Topornik
Wynik reakcji
301
Świat zapewne będzie normalny taki jak każdy parzysty. Tzn z giełda premium. No chyba że będziemy mieli jakikolwiek wybór co do ustawień. Ale raczej dopiero jubileuszowy będzie na świecie 200
 

koriv

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
630
Hmmm, poziomn dyskusji tu jest na niskim poziomie, wiedza o grze takze znikoma :p

Ktos tu wspomnial o s139, rzeczywiscie nudny, choc poczatek na to nie zapowiadal, dyplomacja na fatalnym poziomie sprawila, ze swiat stal sie bardzo jednostronny. A to byl swiat z ograniczona farma , wiec tez po 2 miesiacach nie trzeba bylo farmic, a limit sie sam robil :D

Swiaty bez farmy, wlasnie jak tu ktos wspomnial nie ukazuje zadnego skilla, tylko to jak ktos potrafi nie zaspac o 3 w nocy i kliknac kolejny poziom eko na poczatku, co wieje straszna nuda... Tylko, ze jakby byla predkosc swiata 2.0 to juz w dalszej fazie mogloby byc ciekawie o ile juz nie zostala wypatrzona gra przez darmiarzy, ktorzy kolegow do gry zaprosili by rozwinac wsie , bo offy sie robia w tydzien, wiec akcje by szly bardziej intensywnie niz na zwyczajnym swiecie z farma (predkosc 1.0). Zeby swiat z farma byl ciekawszy trzebaby bylo usunac mozliwosc wyboru kierunku, a takze opcje zapraszaia znajomych do gry :D Mozna by bylo to przetestowac na jakims swiecie.

Co do swiata z farma, jednak to najlepsze swiaty bo decyduja wlasnie umiejetnosci, ktore i tak z biegiem czasu tworcy gry ulatwili, jak poprzez dodania funkcji Aytenta farmera, gdzie wczesniej sie farmilo albo przez skrypty, albo recznie z mapy, a i tak czlowiek jest tak leniwy jeszcze, ze mu sie nie chce :D Dobrze, ze ataki sytnchro mozna normalnie wysylac, a nie trzeba kombinowac innymi sposobami :p W kazdym razie duzo ciekawiej jest jak sam decydujesz o tym jaki masz rozwoj, czy zapanujesz nad kwadratem, okolica, na ile jestes w stanie odskoczyc. Hmm co do bociarzy bo tu z zazdrosci czesto sie pojawia, na swiatach jest ich na prawde nie wielu, garstka moze, reszta farmi przez AF, a to ze komus sie nie chce puszczac na farmy co godzine czy chocby nawet 3-4 razy dziennie to nie znaczy, ze innych trzeba mierzyc swoja miara i wyzywac od botow :D

Pozniej juz wiesz, ze zostaja najaktywniejsi na tym swiecie, bo gracze ktorzy maja mniej czasu zostaja pochlonieci i jesli tylko dyplomacja jest fajnie ogarnieta i swiat w miare duzy, z 8 czy 12 kontynentow to na prawde mozna sobie pograc :D

Co do pytan jubileuszowych, tak 50 byl jubileuszowy, wygrany przez A.P.K, podobnie 100 wygrany tez przez nich i SPEED, a na 150 tez planuja start. Hmm duzo w ogole ciekawych ekip sie szykuje na tn swiat, a jesli on rzeczywiscie wystartuje to jak to w tandemach bywa jeden bedzie z ustawieniami premium, wiec mysle ze to bedzie 149 i o tego swiata parzyste beda bez funkcji :p

Dla mnie swiat powinien byc z nieograniczonym farmieniem, predkosci 1/1, z milisekundami, limit czlonkow do 60-70, bonus do 7, monetami, lucznikami, bez kosciola, bez morali, a do reszty sie mozna dostosowac :D
 
Ostatnia edycja:

Lubieżny Mietek

Zwiadowca
Wynik reakcji
204
Wy dziewczyny sie tu kłóccie, a 150 juz postawili na nogi i majstruja przy nim.


Po nowym roku 7 czy 8 Stycznia pewnie odpali.
 
Wynik reakcji
2.392
Wy dziewczyny sie tu kłóccie, a 150 juz postawili na nogi i majstruja przy nim.


Po nowym roku 7 czy 8 Stycznia pewnie odpali.

Jak wszedłem na ustawienia to jest takie coś:

Świat 150 Ustawienia
Prędkość gry
1
Prędkość jednostek
1
Burzenie budynków
Aktywne
Morale
Aktywne (oparte na punktach)
Milisekundy
Aktywne
Ograniczenie straszaków
1% punktów wioski
System badań
Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół
Aktywne
Wieża strażnicza
Aktywne
Odznaczenia
Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich
Aktywne (do 1500 punktów)
Osady koczownicze
ulepszone osady koczowników
Czas na przerwanie ataku
10 minut
Czas przerwania dla transportów
5 minut
Bonus nocny
Aktywny od 23:00 do 7:00
Ochrona dla nowych graczy
5 dni
Max stosunek ataku (atakujący:eek:brońca)
20:1 przez pierwsze 60 dni
Flagi
Aktywne
Farmienie
Aktywne, ze zbieractwem
Twierdza
Nieaktywne
Jednostki
Łucznicy
Aktywne
Zwiad
Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Rycerz
Aktywne, umiejętności mogą być podnoszone.
Chłop
Aktywne
Szlachcic
Sposób rekrutacji
Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica
70 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica
20-35
Wzrost poparcia na godzinę
1
Konfiguracja
Limit członków plemienia
40
Ataki na członków plemienia
Odbywają się jak normalne ataki
Poziomy plemienia
Aktywne
Zastępstwo
Aktywne
Ograniczenia zastępstwa
Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni.
Przesyłanie surowców
Aktywne, ograniczenie czasowe zależne od czasu rozpoczęcia gry przez danego gracza
Możliwość wyboru kierunku startu
Aktywne
Warunki zwycięstwa
Po 180 dniach plemię musi utrzymać minimum 60% wiosek należących do graczy przez 14 dni
Data rozpoczęcia
12.12.19 16:06
 
Wynik reakcji
2.392
ale farma na takim swiecie nie wyboostuje farmerow tak, bo tam bedzie duzo takich = kazdy wezmie cos i bedzie do przodu ciut, ale skill i zgrane plemie to bez trudu powinni ogarnąć.

Na żadnym świecie bez farmy pokraczne plemię bez organizacji nie ugra świata. Konta wyboostowane na darmach przy świecie bez farmy padają na jedną akcję xd zbiorowość jest ważniejsza niż pojedynczy gracz.
 

Lateralis

Opiekun Projektu
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Opiekun ModTeamu
Wynik reakcji
1.278
Nie wiem czy wiecie, że dyskusje o światach które nie zostały jeszcze ogłoszone są nieregulaminowe <oczy>

Wyjątkowo przymkniemy na to oczy, bo wiemy jak bardzo na ten świat czekacie <tanczy>
To co wygrzebaliście nie jest wersją finalną i tak jak niektórzy z Was wspomnieli, ustawienia na tych serwerach są domyślne. Parametry zostaną podane tuż przed startem nowych światów- pozwólcie się zaskoczyć!
 
Do góry