Rundy powyżej 24h

Dyskusja w 'Propozycje rund' rozpoczęta przez użytkownika MainSin, 24. Lip 2015.

Poleć tę stronę

  1. MainSin

    MainSin Ta zła

    Dołączył:
    8. Lut 2014
    Wiadomości:
    1.807
    Docenione treści:
    124
    Dziękuję Wam za poprzednie schematy, zdecydowana większość została dodana do tzw "gotowców" i losowo co jakiś czas jest wrzucana na szybkie.
    Chciałabym nieco zmienić jednak system dodawania tych rund, dlatego zakładam nowe tematy.

    Proszę zamieszczać rundy według schematu dostępnego tutaj.

    Co jakiś czas (docelowo co 5-7dni) będę przeglądać posty i każdy schemat oznaczać jako Dodane bądź Odrzucone. Dzięki temu będziecie wiedzieć które rundy konkretnie trafią do puli.

    Poza schematem (gdzie zawarte są punkty które muszą się pojawić) można dopisać coś od siebie, np zakaz podbijania barb, ile barb na gracza itp.
     
  2. i3uleczk4

    i3uleczk4 Chłop

    Dołączył:
    10. Lip 2015
    Wiadomości:
    1
    Docenione treści:
    0
    propozycja rundy

    Czas trwania: 2dni
    Szybkość: 250
    Szybkość jednostek: 0.5
    Rycerz: przedmioty nowe
    Łuki: tak
    kościół: tak
    technologie: 1-3
    Zwiad: widzi wszystko
    reguła zagrody: 750
    Poziomy budynków: 1,1,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,0,0
    Szlachta: paczki
    Limit graczy w plemieniu: 5
    Utrata poparcia: 20-35
    Eko: x1

    Dodane
     
    Last edited by a moderator: 31. Lip 2015
  3. Sir Kensey

    Sir Kensey Miecznik

    Dołączył:
    25. Wrz 2014
    Wiadomości:
    55
    Docenione treści:
    0
    Czas: 28h

    Opis:
    Poziomy budynków: 1,1,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,0,0
    Ochrona trwa: 120 minut
    Chłopi: Nie
    Łucznicy: Nie
    Rycerz: Tak, bez przedmiotów
    Kościół: Nie
    Ilość Graczy w plemieniu: 4.
    Możliwość opuszczenia plemienia: Tak.
    Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
    Technologia: 1-3.
    Zwiadowcy: Przy odpowiedniej technologii widzą wszystko.
    Fake limit: 1%
    Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
    Szlachcic zbija poparcie: 25-35
    Reguła zagrody: Brak
    Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
    Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
    Szlachta: Monety
    Ilość wiosek barbarzyńskich na gracza: 6
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: Tak, do około 1k pkt.

    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia.
    Prędkość 120
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie

    Zaakceptowane, pierwsza runda: 2015-09-30 17:00:00
     
    Last edited by a moderator: 29. Wrz 2015
  4. vin diesel.

    vin diesel. Chłop

    Dołączył:
    20. Sie 2015
    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    0
    Czas: 48h

    Opis:
    Poziomy budynków: eko 10 lvl, reszta na zero
    Ochrona trwa: 120 minut
    Chłopi: Nie
    Łucznicy: Nie
    Rycerz: Tak, bez przedmiotow
    Kościół: Nie
    Ilość Graczy w plemieniu: 2
    Możliwość opuszczenia plemienia: Tak.
    Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
    Technologia: 1-3.
    Zwiadowcy: Przy odpowiedniej technologii widzą wszystko.
    Fake limit: 1%
    Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
    Szlachcic zbija poparcie: 25-35
    Reguła zagrody: 1000
    Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
    Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
    Szlachta: Monety
    Ilość wiosek barbarzyńskich na gracza: 30

    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia 150pp
    Prędkość 400
    eko ; 2x
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie

    Schemat dodany, pierwsza runda: 2015-10-14 22:30:00
     
    Last edited by a moderator: 12. Paź 2015
  5. Sir Kensey

    Sir Kensey Miecznik

    Dołączył:
    25. Wrz 2014
    Wiadomości:
    55
    Docenione treści:
    0
    Czas: 30h

    Opis:
    Poziomy budynków: 1,1,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,0,0
    Ochrona trwa: 120 minut
    Chłopi: Nie
    Łucznicy: Tak
    Rycerz: Tak, z "nowymi" przedmiotami.
    Kościół: Nie
    Ilość Graczy w plemieniu: 4.
    Możliwość opuszczenia plemienia: Tak.
    Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
    Technologia: 1-10.
    Zwiadowcy: Przy odpowiedniej technologii widzą wszystko.
    Fake limit: Brak
    Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
    Szlachcic zbija poparcie: 25-35
    Reguła zagrody: Brak
    Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
    Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
    Szlachta: Monety
    Ilość wiosek barbarzyńskich na gracza: 8
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: Nie.

    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia.
    Prędkość 100
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie

    Eko x2
     
  6. Give Me Some Points

    Give Me Some Points Miecznik

    Dołączył:
    19. Sty 2016
    Wiadomości:
    124
    Docenione treści:
    28
    Czas trwania: 3dni
    Szybkość: 245
    Szybkość jednostek: 0.6
    Rycerz: przedmioty nowe
    Łuki: tak
    kościół: nie
    technologie: 1-3
    Zwiad: widzi wszystko
    reguła zagrody: 750
    Poziomy budynków: 1,1,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,0,0
    Szlachta: poparcie (morale)
    Limit graczy w plemieniu: 15
    Utrata poparcia: 30-35
    Eko: x2

    Propozycja :)
     
  7. TheSzumix

    TheSzumix Topornik

    Dołączył:
    17. Sie 2015
    Wiadomości:
    274
    Docenione treści:
    74
    Czas trwania: 5dni

    Opis:
    Poziomy budynków: 1,1,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,0,0
    Ochrona trwa: 240 minut
    Chłopi: Nie
    Łucznicy: Nie
    Rycerz: Tak, z "starymi" przedmiotami.
    Kościół: Nie
    Ilość Graczy w plemieniu: 5.
    Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
    Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
    Technologia: Prosta zbadane/niezbadane.
    Zwiadowcy: Widzą wszystko.
    Fake limit: Brak
    Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
    Szlachcic zbija poparcie: 25-35
    Reguła zagrody: Brak
    Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
    Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
    Szlachta: Monety
    Ilość wiosek barbarzyńskich na gracza: 9
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: Nie.

    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia.
    Prędkość 75
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
     
  8. Stefan Batory

    Stefan Batory Miecznik

    Dołączył:
    6. Lut 2016
    Wiadomości:
    99
    Docenione treści:
    0
    Czas trwania: 72h

    Szybkość: 100
    Prędkość jednostek: 1
    Rycerz: nie
    Łucznicy: nie
    Chłopi: tak
    Kościół: nie
    Technologia: prosta(1 poziom)
    Zwiad: widzi wszystko
    Reguła zagrody: nie
    Morale: nie
    Fake limit: 2
    Maksymalny zasięg szlachcica: 350 pól
    Szlachcic zbija poparcie: 15-30
    Szlachta: monety
    Podbijanie wiosek barbarzyńskich: tak
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1000pkt
    Ilość wiosek barbarzyńskich na gracza: 15
    Limit graczy: 200
    Limit członków plemienia: 10
    Wsparcie: tylko w obrębie plemienia
    Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: tak
    Tryb śpiący: tak
    Zastępstwo: tak
    Warunki zwycięstwa: dla dominującego plemienia(posiadającego największą ilość wiosek)

    Rozbudowa wioski startowej:
    Ratusz:10
    Koszary:5
    Stajnia:1
    Kuźnia:5
    Rynek:1
    Eko:12/12/12
    Zagroda:3
    Spichlerz:5
    Schowek:1
    Mur:0
     
    Last edited: 5. Maj 2016
  9. xxxac

    xxxac Chłop

    Dołączył:
    2. Sie 2016
    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Ochrona trwa: 0 minut.
    Wioska startowa: 7,048p.
    Chłopi: Tak.
    Łucznicy: Tak.
    Rycerz: Tak, z przedmiotami.
    Kościół: Tak.
    Ilość Graczy w plemieniu: 10.
    Możliwość opuszczenia plemienia: Tak
    Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
    Technologia: proste
    Zwiadowcy: Widzą wszystko.
    Fake limit: 1%
    Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
    Szlachcic zbija poparcie: 20-35
    Reguła zagrody: brak
    Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
    Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
    Szlachta: Monety
    eko x 12
     
  10. xxxac

    xxxac Chłop

    Dołączył:
    2. Sie 2016
    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Ochrona trwa: 10 minut.
    Wioska startowa: 11,048p.
    Chłopi: Tak.
    Łucznicy: Tak.
    Rycerz: Nie
    Kościół: Tak.
    Ilość Graczy w plemieniu: 1.
    Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
    Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
    Technologia: proste
    Zwiadowcy: Widzą wszystko.
    Fake limit: 1%
    Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
    Szlachcic zbija poparcie: 20-35
    Reguła zagrody: brak
    Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
    Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie.
    Szlachta: Monety
    eko x 4
     
  11. donmatteo6

    donmatteo6 Chłop

    Dołączył:
    2. Lis 2013
    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    0
    Ochrona trwa: 2h .
    Wioska startowa: 26p.
    Chłopi: Tak.
    Łucznicy: Tak.
    Rycerz: Tak z nowymi funkcjami.
    Kościół: Tak.
    Ilość Graczy w plemieniu: 4.
    Możliwość opuszczenia plemienia: Tak
    Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
    Technologia: proste
    Zwiadowcy: Widzą wszystko.
    Fake limit: 1%
    Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
    Szlachcic zbija poparcie: 20-35
    Reguła zagrody: brak
    Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
    Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie.
    Szlachta: Monety
    eko x 1
     
  12. -one loser

    -one loser Ciężki Kawalerzysta

    Dołączył:
    5. Cze 2010
    Wiadomości:
    1.240
    Docenione treści:
    38
    Jest mozliwosc ustawienia takien rundy?
    06.10. 13:00
    Koniec:
    08.10. 13:30
    Opis:
    Ochrona trwa: 280 minut.
    Wioska startowa: Poziom 10
    Produkcja surowców: x10
    Wioski barbarzyńskie na gracza: 40
    Chłopi: Nie.
    Łucznicy: Tak
    Rycerz: Tak, bez przedmiotów
    Kościół: Nie.
    Ilość Graczy w plemieniu: 6
    Możliwość opuszczenia plemienia: Tak.
    Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
    Technologia: Proste
    Zwiadowcy: Widzą wszystko
    Fake limit: 1%
    Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
    Szlachcic zbija poparcie: 100-100
    Reguła zagrody: 2000
    Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
    Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
    Szlachta: Monety, 50% standardowej ceny
    Limit graczy:
    100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia:
    Informacje dotyczące nagroy
    Prędkość
    400
    Prędkość jednostek:
    0.7
    Tryb śpiący:
    Tak max 3h
    Zastępstwo:
    Tak
    Morale:
    Nie
    I odznaczenia widoczne na rundzie i normalnych swiatach