Rundy powyżej 24h

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser182378
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser182378

Guest
Dziękuję Wam za poprzednie schematy, zdecydowana większość została dodana do tzw "gotowców" i losowo co jakiś czas jest wrzucana na szybkie.
Chciałabym nieco zmienić jednak system dodawania tych rund, dlatego zakładam nowe tematy.

Proszę zamieszczać rundy według schematu dostępnego tutaj.

Co jakiś czas (docelowo co 5-7dni) będę przeglądać posty i każdy schemat oznaczać jako Dodane bądź Odrzucone. Dzięki temu będziecie wiedzieć które rundy konkretnie trafią do puli.

Poza schematem (gdzie zawarte są punkty które muszą się pojawić) można dopisać coś od siebie, np zakaz podbijania barb, ile barb na gracza itp.
 

DeletedUser189190

Guest
propozycja rundy

Czas trwania: 2dni
Szybkość: 250
Szybkość jednostek: 0.5
Rycerz: przedmioty nowe
Łuki: tak
kościół: tak
technologie: 1-3
Zwiad: widzi wszystko
reguła zagrody: 750
Poziomy budynków: 1,1,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,0,0
Szlachta: paczki
Limit graczy w plemieniu: 5
Utrata poparcia: 20-35
Eko: x1

Dodane
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser185744

Guest
Czas: 28h

Opis:
Poziomy budynków: 1,1,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,0,0
Ochrona trwa: 120 minut
Chłopi: Nie
Łucznicy: Nie
Rycerz: Tak, bez przedmiotów
Kościół: Nie
Ilość Graczy w plemieniu: 4.
Możliwość opuszczenia plemienia: Tak.
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
Technologia: 1-3.
Zwiadowcy: Przy odpowiedniej technologii widzą wszystko.
Fake limit: 1%
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 25-35
Reguła zagrody: Brak
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: Monety
Ilość wiosek barbarzyńskich na gracza: 6
Rozwój wiosek barbarzyńskich: Tak, do około 1k pkt.

Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia.
Prędkość 120
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie

Zaakceptowane, pierwsza runda: 2015-09-30 17:00:00
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser189563

Guest
Czas: 48h

Opis:
Poziomy budynków: eko 10 lvl, reszta na zero
Ochrona trwa: 120 minut
Chłopi: Nie
Łucznicy: Nie
Rycerz: Tak, bez przedmiotow
Kościół: Nie
Ilość Graczy w plemieniu: 2
Możliwość opuszczenia plemienia: Tak.
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
Technologia: 1-3.
Zwiadowcy: Przy odpowiedniej technologii widzą wszystko.
Fake limit: 1%
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 25-35
Reguła zagrody: 1000
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: Monety
Ilość wiosek barbarzyńskich na gracza: 30

Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia 150pp
Prędkość 400
eko ; 2x
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie

Schemat dodany, pierwsza runda: 2015-10-14 22:30:00
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser185744

Guest
Czas: 30h

Opis:
Poziomy budynków: 1,1,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,0,0
Ochrona trwa: 120 minut
Chłopi: Nie
Łucznicy: Tak
Rycerz: Tak, z "nowymi" przedmiotami.
Kościół: Nie
Ilość Graczy w plemieniu: 4.
Możliwość opuszczenia plemienia: Tak.
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
Technologia: 1-10.
Zwiadowcy: Przy odpowiedniej technologii widzą wszystko.
Fake limit: Brak
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 25-35
Reguła zagrody: Brak
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: Monety
Ilość wiosek barbarzyńskich na gracza: 8
Rozwój wiosek barbarzyńskich: Nie.

Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia.
Prędkość 100
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie

Eko x2
 

DeletedUser

Guest
Czas trwania: 3dni
Szybkość: 245
Szybkość jednostek: 0.6
Rycerz: przedmioty nowe
Łuki: tak
kościół: nie
technologie: 1-3
Zwiad: widzi wszystko
reguła zagrody: 750
Poziomy budynków: 1,1,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,0,0
Szlachta: poparcie (morale)
Limit graczy w plemieniu: 15
Utrata poparcia: 30-35
Eko: x2

Propozycja :)
 
Wynik reakcji
2.938
Czas trwania: 5dni

Opis:
Poziomy budynków: 1,1,1,0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,0,0
Ochrona trwa: 240 minut
Chłopi: Nie
Łucznicy: Nie
Rycerz: Tak, z "starymi" przedmiotami.
Kościół: Nie
Ilość Graczy w plemieniu: 5.
Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
Technologia: Prosta zbadane/niezbadane.
Zwiadowcy: Widzą wszystko.
Fake limit: Brak
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 25-35
Reguła zagrody: Brak
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: Monety
Ilość wiosek barbarzyńskich na gracza: 9
Rozwój wiosek barbarzyńskich: Nie.

Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia.
Prędkość 75
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
 

DeletedUser192302

Guest
Czas trwania: 72h

Szybkość: 100
Prędkość jednostek: 1
Rycerz: nie
Łucznicy: nie
Chłopi: tak
Kościół: nie
Technologia: prosta(1 poziom)
Zwiad: widzi wszystko
Reguła zagrody: nie
Morale: nie
Fake limit: 2
Maksymalny zasięg szlachcica: 350 pól
Szlachcic zbija poparcie: 15-30
Szlachta: monety
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: tak
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1000pkt
Ilość wiosek barbarzyńskich na gracza: 15
Limit graczy: 200
Limit członków plemienia: 10
Wsparcie: tylko w obrębie plemienia
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: tak
Tryb śpiący: tak
Zastępstwo: tak
Warunki zwycięstwa: dla dominującego plemienia(posiadającego największą ilość wiosek)

Rozbudowa wioski startowej:
Ratusz:10
Koszary:5
Stajnia:1
Kuźnia:5
Rynek:1
Eko:12/12/12
Zagroda:3
Spichlerz:5
Schowek:1
Mur:0
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Ochrona trwa: 0 minut.
Wioska startowa: 7,048p.
Chłopi: Tak.
Łucznicy: Tak.
Rycerz: Tak, z przedmiotami.
Kościół: Tak.
Ilość Graczy w plemieniu: 10.
Możliwość opuszczenia plemienia: Tak
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
Technologia: proste
Zwiadowcy: Widzą wszystko.
Fake limit: 1%
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 20-35
Reguła zagrody: brak
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: Monety
eko x 12
 

DeletedUser

Guest
Ochrona trwa: 10 minut.
Wioska startowa: 11,048p.
Chłopi: Tak.
Łucznicy: Tak.
Rycerz: Nie
Kościół: Tak.
Ilość Graczy w plemieniu: 1.
Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
Technologia: proste
Zwiadowcy: Widzą wszystko.
Fake limit: 1%
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 20-35
Reguła zagrody: brak
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie.
Szlachta: Monety
eko x 4
 

DeletedUser179949

Guest
Ochrona trwa: 2h .
Wioska startowa: 26p.
Chłopi: Tak.
Łucznicy: Tak.
Rycerz: Tak z nowymi funkcjami.
Kościół: Tak.
Ilość Graczy w plemieniu: 4.
Możliwość opuszczenia plemienia: Tak
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
Technologia: proste
Zwiadowcy: Widzą wszystko.
Fake limit: 1%
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 20-35
Reguła zagrody: brak
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie.
Szlachta: Monety
eko x 1
 

-one loser

Najbardziej lubiany gracz
Wynik reakcji
4.127
Jest mozliwosc ustawienia takien rundy?
06.10. 13:00
Koniec:
08.10. 13:30
Opis:
Ochrona trwa: 280 minut.
Wioska startowa: Poziom 10
Produkcja surowców: x10
Wioski barbarzyńskie na gracza: 40
Chłopi: Nie.
Łucznicy: Tak
Rycerz: Tak, bez przedmiotów
Kościół: Nie.
Ilość Graczy w plemieniu: 6
Możliwość opuszczenia plemienia: Tak.
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
Technologia: Proste
Zwiadowcy: Widzą wszystko
Fake limit: 1%
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 100-100
Reguła zagrody: 2000
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: Monety, 50% standardowej ceny
Limit graczy:
100
Warunki zwycięstwa:
Dla najlepszego plemienia:
Informacje dotyczące nagroy
Prędkość
400
Prędkość jednostek:
0.7
Tryb śpiący:
Tak max 3h
Zastępstwo:
Tak
Morale:
Nie
I odznaczenia widoczne na rundzie i normalnych swiatach
 
Do góry