Rundy do 4h

MainSin

Ta zła
Dziękuję Wam za poprzednie schematy, zdecydowana większość została dodana do tzw "gotowców" i losowo co jakiś czas jest wrzucana na szybkie.
Chciałabym nieco zmienić jednak system dodawania tych rund, dlatego zakładam nowe tematy.

Proszę zamieszczać rundy według schematu dostępnego tutaj.

Co jakiś czas (docelowo co 5-7dni) będę przeglądać posty i każdy schemat oznaczać jako Dodane bądź Odrzucone. Dzięki temu będziecie wiedzieć które rundy konkretnie trafią do puli.

Poza schematem (gdzie zawarte są punkty które muszą się pojawić) można dopisać coś od siebie, np zakaz podbijania barb, ile barb na gracza itp.
 

MainSin

Ta zła
Rundy z cyklu Wrześniowy Poranek:

Tydzień pierwszy:
Ochrona trwa: 0 minut.
Wioska startowa: 10,702p
Chłopi: Nie
Łucznicy: Nie.
Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
Kościół: Nie.
Ilość Graczy w plemieniu: 1.
Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
Technologia: proste
Zwiadowcy: Widzą wszystko.
Fake limit: 1%
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 20-35
Reguła zagrody: brak
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: Monety
9 wiosek na gracza
eko x 4
Tydzień drugi:
Ochrona trwa: 0 minut.
Wioska startowa: 10,702p
Chłopi: Nie
Łucznicy: Tak
Rycerz: Tak, stare przedmioty
Kościół: Nie.
Ilość Graczy w plemieniu: 1.
Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
Technologia: proste
Zwiadowcy: Widzą wszystko.
Fake limit: 1%
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 20-35
Reguła zagrody: 700
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: Monety
12 wiosek barbarzyńskich na gracza
eko x 1.5
 
Ostatnia edycja:

lordkins

Szlachcic
znowu od 6 będą te rundy?

//tak, rozpiska już jest :)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

MainSin

Ta zła
Wrześniowe poranki

Tydzień trzeci:
Ochrona trwa: 3 minuty
Wioska startowa: eko 10/10/10 ratusz poziom 10, zagroda i spichlerz poziom 12
Chłopi: Nie
Łucznicy: Nie
Rycerz: Nie
Kościół: Nie.
Ilość Graczy w plemieniu: 1.
Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
Technologia: proste
Zwiadowcy: Widzą wszystko.
Fake limit: 0%
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 20-35
Reguła zagrody: brak
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: paczki
Restart po zostaniu podbitym jest niemożliwy.
5 wiosek barbarzyńskich na gracza
eko x 2
 

MainSin

Ta zła
Tydzień czwarty i ostatni:
Ochrona trwa: 5 minut
Wioska startowa: eko 30lvl, reszta normalnie
Chłopi: Tak
Łucznicy: Nie
Rycerz: Tak, bez przedmiotów
Kościół: Nie.
Ilość Graczy w plemieniu: 1.
Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
Technologia: proste
Zwiadowcy: Widzą wszystko.
Fake limit: 0%
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 20-35
Reguła zagrody: 500
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: monety
Restart po zostaniu podbitym jest niemożliwy.
3 wioski bonusowe na gracza
eko x 1.5
 

MasterinniPL

Zwiadowca
ja proszę tylko, by nie było mapek na 3 kontynenty.. :D czym mniejsza mapka tym lepiej

troche wolniejsza predkość, ale bez dużej mapy
 

xxxac

Guest
Oto moja propozycja:
Ochrona trwa: 5 minut.
Wioska startowa: 2,048p.
Chłopi: Tak.
Łucznicy: Tak.
Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
Kościół: Nie.
Ilość Graczy w plemieniu: 3.
Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
Technologia: proste
Zwiadowcy: Widzą wszystko.
Fake limit: 1%
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 20-35
Reguła zagrody: brak
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: Monety
9 wiosek na gracza
eko x 9
 

xJ-cob

Miecznik
Czas trwania: 4h
Szybkość: 400
Szybkość jednostek: 0.3
Rycerz: wielu
Łuki: nie
kościół: tak
technologie: 1-3,
Zwiad: widzą tylko wojsko
reguła zagrody: 200
Poziomy budynków: (w kolejności: ratusz, zagroda, spichlerz, koszary, kuźnia, tartak, cegielnia, huta, rynek, stajnia, mur, warsztat, schowek, pałac, piedestał)
20,30,30,25,20,50,50,50,0,15,20,10,10,0,1

Szlachta: monety za 30%
Limit graczy w plemieniu: 3
Utrata poparcia: 10-15
Eko: x10