Rundy do 4h

Dyskusja w 'Propozycje rund' rozpoczęta przez użytkownika MainSin, 24. Lip 2015.

Poleć tę stronę

  1. MainSin

    MainSin Ta zła

    Dołączył:
    8. Lut 2014
    Wiadomości:
    1.807
    Docenione treści:
    124
    Dziękuję Wam za poprzednie schematy, zdecydowana większość została dodana do tzw "gotowców" i losowo co jakiś czas jest wrzucana na szybkie.
    Chciałabym nieco zmienić jednak system dodawania tych rund, dlatego zakładam nowe tematy.

    Proszę zamieszczać rundy według schematu dostępnego tutaj.

    Co jakiś czas (docelowo co 5-7dni) będę przeglądać posty i każdy schemat oznaczać jako Dodane bądź Odrzucone. Dzięki temu będziecie wiedzieć które rundy konkretnie trafią do puli.

    Poza schematem (gdzie zawarte są punkty które muszą się pojawić) można dopisać coś od siebie, np zakaz podbijania barb, ile barb na gracza itp.
     
  2. MainSin

    MainSin Ta zła

    Dołączył:
    8. Lut 2014
    Wiadomości:
    1.807
    Docenione treści:
    124
    Rundy z cyklu Wrześniowy Poranek:

    Tydzień pierwszy:
    Ochrona trwa: 0 minut.
    Wioska startowa: 10,702p
    Chłopi: Nie
    Łucznicy: Nie.
    Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
    Kościół: Nie.
    Ilość Graczy w plemieniu: 1.
    Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
    Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
    Technologia: proste
    Zwiadowcy: Widzą wszystko.
    Fake limit: 1%
    Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
    Szlachcic zbija poparcie: 20-35
    Reguła zagrody: brak
    Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
    Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
    Szlachta: Monety
    9 wiosek na gracza
    eko x 4
    Tydzień drugi:
    Ochrona trwa: 0 minut.
    Wioska startowa: 10,702p
    Chłopi: Nie
    Łucznicy: Tak
    Rycerz: Tak, stare przedmioty
    Kościół: Nie.
    Ilość Graczy w plemieniu: 1.
    Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
    Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
    Technologia: proste
    Zwiadowcy: Widzą wszystko.
    Fake limit: 1%
    Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
    Szlachcic zbija poparcie: 20-35
    Reguła zagrody: 700
    Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
    Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
    Szlachta: Monety
    12 wiosek barbarzyńskich na gracza
    eko x 1.5
     
    Last edited: 4. Wrz 2015
  3. lordkins

    lordkins Szlachcic

    Dołączył:
    11. Mar 2015
    Wiadomości:
    3.242
    Docenione treści:
    545
    znowu od 6 będą te rundy?

    //tak, rozpiska już jest :)
     
    Last edited by a moderator: 4. Wrz 2015
  4. MainSin

    MainSin Ta zła

    Dołączył:
    8. Lut 2014
    Wiadomości:
    1.807
    Docenione treści:
    124
    Wrześniowe poranki

    Tydzień trzeci:
    Ochrona trwa: 3 minuty
    Wioska startowa: eko 10/10/10 ratusz poziom 10, zagroda i spichlerz poziom 12
    Chłopi: Nie
    Łucznicy: Nie
    Rycerz: Nie
    Kościół: Nie.
    Ilość Graczy w plemieniu: 1.
    Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
    Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
    Technologia: proste
    Zwiadowcy: Widzą wszystko.
    Fake limit: 0%
    Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
    Szlachcic zbija poparcie: 20-35
    Reguła zagrody: brak
    Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
    Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
    Szlachta: paczki
    Restart po zostaniu podbitym jest niemożliwy.
    5 wiosek barbarzyńskich na gracza
    eko x 2
     
  5. MainSin

    MainSin Ta zła

    Dołączył:
    8. Lut 2014
    Wiadomości:
    1.807
    Docenione treści:
    124
    Tydzień czwarty i ostatni:
    Ochrona trwa: 5 minut
    Wioska startowa: eko 30lvl, reszta normalnie
    Chłopi: Tak
    Łucznicy: Nie
    Rycerz: Tak, bez przedmiotów
    Kościół: Nie.
    Ilość Graczy w plemieniu: 1.
    Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
    Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
    Technologia: proste
    Zwiadowcy: Widzą wszystko.
    Fake limit: 0%
    Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
    Szlachcic zbija poparcie: 20-35
    Reguła zagrody: 500
    Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
    Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
    Szlachta: monety
    Restart po zostaniu podbitym jest niemożliwy.
    3 wioski bonusowe na gracza
    eko x 1.5
     
  6. lordkins

    lordkins Szlachcic

    Dołączył:
    11. Mar 2015
    Wiadomości:
    3.242
    Docenione treści:
    545
    ja chce to co było w tyg 1 wrześniowych poranków
     
  7. DarkKnight

    DarkKnight Rycerz

    Dołączył:
    3. Lut 2015
    Wiadomości:
    1.597
    Docenione treści:
    79
    Rundki od 66 pkt z ekiem x3 . Poprosze.
     
  8. lordkins

    lordkins Szlachcic

    Dołączył:
    11. Mar 2015
    Wiadomości:
    3.242
    Docenione treści:
    545
    a może lepiej z katasami bez możliwości podbijania
    raj dla każdego
     
  9. Ceiter

    Ceiter Szlachcic

    Dołączył:
    17. Lis 2012
    Wiadomości:
    2.333
    Docenione treści:
    183
    3 h,eko 3x, 2 barby na gracza,66 pkt bez reguly,rycek przedmioty stare :)
     
  10. MasterinniPL

    MasterinniPL Zwiadowca

    Dołączył:
    28. Paź 2013
    Wiadomości:
    559
    Docenione treści:
    6
    ja proszę tylko, by nie było mapek na 3 kontynenty.. :D czym mniejsza mapka tym lepiej

    troche wolniejsza predkość, ale bez dużej mapy
     
  11. Whistleblower

    Whistleblower Łucznik na koniu

    Dołączył:
    23. Gru 2011
    Wiadomości:
    788
    Docenione treści:
    10
    Przypominam, że możecie wstawiać tu swoje propozycje rund :)
     
  12. -Makap-

    -Makap- Kurier Plemion - członek plemienia roku 2010

    Dołączył:
    21. Cze 2010
    Wiadomości:
    848
    Docenione treści:
    1
     
  13. Whistleblower

    Whistleblower Łucznik na koniu

    Dołączył:
    23. Gru 2011
    Wiadomości:
    788
    Docenione treści:
    10
    Na polskich serwerach nie jest przewidziane rezerwowanie rund przez graczy.
     
  14. Whistleblower

    Whistleblower Łucznik na koniu

    Dołączył:
    23. Gru 2011
    Wiadomości:
    788
    Docenione treści:
    10
    Przypominam, że temat jest aktualny i na tą chwilę propozycje właśnie krótkich rund byłyby widziane najchętniej
     
  15. Rolnik szuka żony.

    Rolnik szuka żony. Topornik

    Dołączył:
    30. Maj 2015
    Wiadomości:
    299
    Docenione treści:
    3
    Rundy z duzym ekiem I wioska dużo pkt fajnie wtedy się walczy :)
     
  16. detox-112

    detox-112 Łucznik

    Dołączył:
    16. Gru 2012
    Wiadomości:
    414
    Docenione treści:
    8
  17. xxxac

    xxxac Chłop

    Dołączył:
    2. Sie 2016
    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Oto moja propozycja:
    Ochrona trwa: 5 minut.
    Wioska startowa: 2,048p.
    Chłopi: Tak.
    Łucznicy: Tak.
    Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
    Kościół: Nie.
    Ilość Graczy w plemieniu: 3.
    Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
    Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
    Technologia: proste
    Zwiadowcy: Widzą wszystko.
    Fake limit: 1%
    Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
    Szlachcic zbija poparcie: 20-35
    Reguła zagrody: brak
    Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
    Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
    Szlachta: Monety
    9 wiosek na gracza
    eko x 9
     
  18. xJ-cob

    xJ-cob Miecznik

    Dołączył:
    23. Lut 2017
    Wiadomości:
    113
    Docenione treści:
    5
    Czas trwania: 4h
    Szybkość: 400
    Szybkość jednostek: 0.3
    Rycerz: wielu
    Łuki: nie
    kościół: tak
    technologie: 1-3,
    Zwiad: widzą tylko wojsko
    reguła zagrody: 200
    Poziomy budynków: (w kolejności: ratusz, zagroda, spichlerz, koszary, kuźnia, tartak, cegielnia, huta, rynek, stajnia, mur, warsztat, schowek, pałac, piedestał)
    20,30,30,25,20,50,50,50,0,15,20,10,10,0,1

    Szlachta: monety za 30%
    Limit graczy w plemieniu: 3
    Utrata poparcia: 10-15
    Eko: x10