Damianosbananos
Zwiadowca
- Wynik reakcji
- 21
#2000 Szybkie
Początek: niedziela, 01.04.2012 17:00
Koniec: niedziela, 01.04.2012 22:00
Opis:
Ochrona trwa: 10 minut.
Wioska startowa: 2138 punktów. [3 wioski]
Chłopi: Nie.
Rycerz: Tak.
Kościół: Nie.
Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba
Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
Technologia: Prosta.
Zwiadowcy: Nie widzą wojska poza wioską.
Maksymalny zasięg szlachcica: 200.
Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
Reguła zagrody:
Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Runda numer 2000, z tej okazji najlepszy gracz otrzyma 500pp za wygranie rundy. Osoba z drugiego miejsca 300pp. Za zdobycie miejsca trzeciego 200pp.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Kolejka budowy: Tak
Będzie ciekawie? Kto wbija?
Początek: niedziela, 01.04.2012 17:00
Koniec: niedziela, 01.04.2012 22:00
Opis:
Ochrona trwa: 10 minut.
Wioska startowa: 2138 punktów. [3 wioski]
Chłopi: Nie.
Rycerz: Tak.
Kościół: Nie.
Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba
Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
Technologia: Prosta.
Zwiadowcy: Nie widzą wojska poza wioską.
Maksymalny zasięg szlachcica: 200.
Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
Reguła zagrody:
Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Runda numer 2000, z tej okazji najlepszy gracz otrzyma 500pp za wygranie rundy. Osoba z drugiego miejsca 300pp. Za zdobycie miejsca trzeciego 200pp.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Kolejka budowy: Tak
Będzie ciekawie? Kto wbija?