Rozwój wioski na ś67

Dyskusja w 'Poradniki' rozpoczęta przez użytkownika Yamakoshi, 22. Sty 2013.

Poleć tę stronę

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Yamakoshi

    Yamakoshi Guest

    Siemanko!
    Jako ,że gram dosyć długo w plemiona i najczęściej na światach bez możliwości farmienia postanowiłem napisać poradnik jak właśnie na takim świecie zacząć grę. Mój poradnik podzielę na kilka etapów w których opiszę jak rozbudowywać po kolei wioskę.

    EATP I
    Na światach bez farmy nie możemy zdobywać surek z napadu więc trzeba zatroszczyć o eko, czyli kopalnie.
    Na początku rozwoju naszej wioski pierwszorzędnym naszym zadaniem jest zrobienie all(całego) eko na 10lv(poziom). Wprost proporcjonalnie do eko robimy spichlerz. Z kopalniami na 10lv musimy mieć spichlerz na minimum 5lv. Ja najczęściej robiłem najpierw eko all na 2lv i spichlerz na 3lv, a jak następnego dnia miałem pełno to robiłem spichlerz na 5lv (lub wyższy) i dalej jechałem eko. W ten sposób nie marnować czasu z przepełnionym magazynem.
    Jeżeli mamy wystarczająco surowców robimy rynek, abyśmy mogli pozbywać się nadwyżki. W pierwszym etapie wystarczy na 1lv.

    ETAP II
    W drugim etapie zajmiemy się rozbudową naszej wioski i rozpoczniemy tworzenie naszej armii.
    Pierwszym co powinniśmy zrobić jest kuźnia, która jest nam potrzebna to badania jednostek. Będzie ona nam też potrzebna do budowy pałacu. Aby postawić kuźnie potrzebujemy ratusz na 5lv i koszary na 1lv, więc je budujemy. W zależności od tego jaką mamy sytuacje wokół siebie( jak rozwijają cię gracze, czy nam zagrażają) robimy kuźnie na 2lv i zaczynamy robić wojsko ofensywne- toporników , albo nie rozwijamy kuźni i rozpoczynamy budowę wojska defensywnego- pikinierzy.
    W tej części rozwoju wioski rozwijamy też rynek do 4-5lv. Rynek jest naprawdę przydatny na początku ,bo możemy wymienić się surowcami z innymi, a także otrzymać pomoc od członka plemienia.
    Poza rynkiem i kuźnią możemy postawić piedestał i wyszkolić rycka, rozwinąć koszary i wybudować mur. Oczywiście pamiętamy o zagrodzie i spichlerzu.

    ETAP III
    W trzecim etapie znowu budujemy eko. Myślę, że 20lv to minimum, ale najlepiej zrobić nawet na 25 lub wyższy. Im więcej eko tym więcej możemy zrobić wojska na raz, co będzie nam potrzebne w IV etapie. Na tym poziomie najlepiej zacząć ob. eko , potem reszta.
    Jeżeli mamy jeż kopalnie na +20lv bierzemy się za budowę stajni. To przyda nam się KP które dostaniemy na 500pkt. Zanim jednak zabierzemy się za stajnie powinniśmy rozbudować spichlerz. Z KP szybko rozwiniemy spichlerz podobnie jak eko na +20lv.
    Z takim spichlerzem możemy spokojnie wypełniać wszystkie rozkazy budowy (z KP 5),a nawet więcej, więc nie powinniśmy mieć problemu z szybką budową stajni. Jeżeli lecimy w offa robimy „koniki” na 3 lv i szkolimy w kuźni lekką kawalerie i rozwijamy koszary (+15lv).
    Jeżeli mamy wolne eko rozwijamy też choć trochę zagrodę.

    ETAP IV
    Ten etap poświęcimy na umocnienie militarne naszej wiochy.
    Zanim jeszcze zaczniemy szkolić wojsko zadbajmy o mur. Powinniśmy mieć jeszcze KP ,więc na nim robimy tylko mur. Im groźniejsza okolica tym wyżej. Zagrodę też powinniśmy rozbudować przed wojskiem. Gdy mamy już mur, zagrodę (najlepiej +20lv) robimy wojsko.
    Jeżeli mamy groźnych sąsiadów robimy pikinierów i mieczników, a jeżeli nie robimy sobie toporki. Możemy też połączyć rozbudowę wiochy z robieniem wojska. Jeżeli nie mamy KP robimy po dwa rozkazy budowy i resztę surków ładujemy w wojo. Z budynków robimy eko zagrodę, spichlerz i możemy dążyć w stronę pałacu.

    ETAP V
    Kolejną częścią naszej rozbudowy jest postawienie pałacu.
    Zanim jeszcze zrobimy pałac walnijmy eko na 30lv ,albo chociaż podobnie i z spichlerz oraz zagrodą na full. Jeżeli zostało nam jeszcze KP to bardzo dobrze, a jeśli nie warto by kupić je na tydzień lub krócej. W ten sposób szybko rozbudujemy wszystkie budynki na potrzeby pałacu. Teraz robimy sztachtę i podbijamy kolejną wioskę.

    KILKA PODPOWIEDZI
    W tym miejscu podam jeszcze kilka podpowiedzi do tego poradnika. Nie zawarłem tego z poradniku ,bo nie chciałem ,żeby był bałagan.
    - warto od początku robić sobie powoli spichlerz i zagrodę ,wtedy rozwój będzie szybszy.
    - tak samo z budynkami potrzebnymi do pałacu, a też koszary i stajnie
    - wojsko też najlepiej robić od początku powoli, a w IV etapie mieć mniej roboty.
    - jeżeli mamy groźną okolice to od początku robimy wojsko defensywne( piki,miecze , łuczników)

    Życzę miłej gry! Yamakoshi.
     
  2. straszgo

    straszgo Szlachcic

    Dołączył:
    11. Wrz 2011
    Wiadomości:
    5.078
    Docenione treści:
    1.121
    po przeczytaniu etapu 1 :
    'EATP I
    Na światach bez farmy nie możemy zdobywać surek z napadu więc trzeba zatroszczyć o eko, czyli kopalnie.
    Na początku rozwoju naszej wioski pierwszorzędnym naszym zadaniem jest zrobienie all(całego) eko na 10lv(poziom). Wprost proporcjonalnie do eko robimy spichlerz. Z kopalniami na 10lv musimy mieć spichlerz na minimum 5lv. Ja najczęściej robiłem najpierw eko all na 2lv i spichlerz na 3lv, a jak następnego dnia miałem pełno to robiłem spichlerz na 5lv (lub wyższy) i dalej jechałem eko. W ten sposób nie marnować czasu z przepełnionym magazynem.
    Jeżeli mamy wystarczająco surowców robimy rynek, abyśmy mogli pozbywać się nadwyżki. W pierwszym etapie wystarczy na 1lv."

    dalem sobie spokoj, tobie tez radze nie brac sie za poradniki :)
     
  3. NamaS

    NamaS Guest

    Dużo błędów , myślałem że coś będzie ale jak dałeś podpowiedzi to mnie dobiło ...

    Koszary rozwijać do 15 poziomu i lecieć w stajnie ?! Na eko 20/20/20 jest to produkcja 1000/h ( niewiem jak na tym świecie , jaka prędkość ) .
    Zbudujesz stajnie , lekką ... Masz lekką , a inni już eko 23/23/21 . Z tym że ty masz wojo . Za nim na takim eko dolecisz do szlachty , to inni będą mieli po kilka wiosek .

    Na początku wojsko ? OMG - W 5 dniu będziesz ok. 200 mieczy dziennie rekrutacji , w 10 to będzie 500-600 i wyżej .

    Nie mam czasu więcej wymieniać , lepiej nie bierz się za takie coś .
     
  4. Sir N3ro

    Sir N3ro Miecznik

    Dołączył:
    3. Sty 2014
    Wiadomości:
    53
    Docenione treści:
    1
    Bardzo słaby poradnik,nie polecam go nikomu no ale o strategi się nie gada bo każdy ma swoją :)
    Wiem że w porę odpowiadam ale chciałbym przedstawić swoją opinie co do światów bez farmienia na których gram aktualnie.
    Świat bez farmienia jest w prost stworzony dla ludzi którzy nie mają bardzo dużo czasu na grę żeby sobie klikać na ataki i zbierać surke gra na początku polega na ciągłym budowaniu eko ok 20/20/15-20 (jeżeli dobrze manewrujemy rynkiem może stać na 15 lvl),kiedy już osiągniemy takie eko musimy podwyższyć ratusz do 10 poziomu wystarczy możemy zrobić od razu questy albo podciągnąć kopalnie na 24 lvl i wtedy zrobić questy no ale jak kto woli nie twierdzę że to najlepsze rozwiąznie :) na pewno lepsze od tego na górze ;).Gdy już zrobiliśmy questy podciągamy eko minimum 28 poziom(zależne od sytuacji na mapie jak mamy spokój wbijamy 30 na luzie) i zaczynamy zabawe,dążymy do zbudowania pałacu ale nie zapominamy o wojskach :>
     
  5. 4O aka MC

    4O aka MC Szlachcic

    Dołączył:
    4. Lis 2013
    Wiadomości:
    4.162
    Docenione treści:
    15
    Słaby poradnik , również nie polecam.

    Eko na 30 i potem pałac ?
    Wszystko zależy od okolicy xd
    Sąsiedzi będą mieli pałace wcześniej i mogą nas przejąć z eko 22/22/23 spokojnie.
    Bo nawet te 200/300 deffa nie wystarczy w między czasie zrobione ;)
     
  6. Sir N3ro

    Sir N3ro Miecznik

    Dołączył:
    3. Sty 2014
    Wiadomości:
    53
    Docenione treści:
    1
    eko 22 hmm...
    Wątpię żeby wtedy pałace mieli na świecie bez farmienia ;)
    Ale jak gracz ma wojsko (na pewno za dużo go nie ma i pewnie sam off) wystarczy zrobić podstawowy off i szybką kontre i on ma ten 22 lvl eko my 28 i wiadome kto potem wygra^^
    Aha i troche zajmie mu zrobić karete na 22 lvl...Ale kto nie próbuje ten nie wygrywa! :D
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.