1. Zostań częścią Teamu Plemion! Obecnie otwarta jest rekrutacja na stanowisko Moderatora Forum, a więcej informacji znaleźć można pod tym linkiem.
    Serdecznie zapraszamy do przesyłania zgłoszeń!
    Dismiss Notice

Rozwój rycerzy - przewodnik

Dyskusja w 'Ogłoszenia dotyczące gry' rozpoczęta przez użytkownika kmic, 16. Cze 2016.

Poleć tę stronę

  1. kmic

    kmic Mamuś Plemion (III) Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    7. Sty 2007
    Wiadomości:
    4.778
    Docenione treści:
    128
    Drodzy Gracze,
    miło nam zakomunikować pojawienie się w grze nowej funkcji. Z góry uprzedzamy Wasze pytania - dotyczyć będzie ona jedynie wybranych NOWYCH światów, nie zostanie ona zaimplementowana na żadnym z już istniejących. Zapraszamy do lektury.



    Przez wiele lat nasz wierny rycerz był najbardziej charakterystyczną postacią w Plemionach. Jednak z biegiem czasu jego zbroja zaczęła już nieco rdzewieć, a on sam zaczął narzekać na brak perspektyw rozwoju. Postanowiliśmy zatem wrzucić jego wyposażenie do ogniska, przedstawić mu konkretną ścieżkę kariery i zaprosić paru jego kolegów do wspólnej zabawy!



    InnoGames z dumą prezentuje: Rozwój rycerzy!

    Nowy system rycerzy oferuje wiele opcji. Umożliwia nie tylko rekrutację aż do 10 rycerzy, ale także podnoszenie ich poziomów i specjalizowanie ich zgodnie z Waszymi potrzebami odnośnie pola walki jak i rozwoju wioski!



    Rekrutacja rycerzy

    W tym systemie będziecie mieli możliwość rekrutowania do 10 rycerzy, aby wykonywali Wasze rozkazy. Jak zwykle pierwszego rycerza będziecie mogli powołać w swojej wiosce startowej. Możliwość rekrutacji kolejnych zyskacie po osiągnięciu określonej liczby wiosek na Waszych kontach.



    Ilości wiosek potrzebne do powołania dodatkowego rycerza są następujące: 1, 3, 5, 10, 20, 35, 50, 65, 80, 100.



    [​IMG]



    Trenowanie rycerzy

    Zdobywanie doświadczenia jest łatwe, ale ważne jest by wybrać mądrze w jaki sposób się za to zabrać. Jest kilka sposobów, w jakich Wasz rycerz może zbierać doświadczenie (nazywane też skrótowo XP). Możliwości te są pogrupowane w czterech głównych kategoriach: Walka, Wsparcie, Budowa i Trening. Na samym początku gry wystarczy samo pozostawienie rycerza w wiosce aby się opalał podziwiając wznoszące się budynki. Jednak wraz z rozwojem gry, gdy osiągnie już wyższy poziom, szybko okaże się, że jest on potrzebny także w innych obszarach Waszego rozwijającego się imperium.


    Walka - XP jest zdobywane przez rycerza za każdym razem gdy atakuje lub broni wioskę. Wasz rycerz nie straci swego obecnego doświadczenia i wyuczonych umiejętności nawet jeśli zginie dzielnie na polu bitwy (o czym później).
    Jeśli Wasz rycerz bierze udział w ataku na wioskę lub zarządza siłami w walce obronnej, wysokość zdobytego XP zależy od rodzaju oraz liczby pokonanych jednostek. Wasz rycerz nie zdobędzie żadnego doświadczenia poprzez atakowanie własnych wiosek ani obronę przed własnymi atakami.


    Wsparcie - Rycerz może zdobywać doświadczenie poprzez wspieranie wiosek innych graczy, zarówno przebywając tam samemu jak i na czele większej armii. Wysokość zdobytego w ten sposób doświadczenia zależy od czasu spędzonego jako wsparcie, całkowitej liczby Waszych jednostek we wspieranej wiosce oraz pokonanej liczby atakujących wojsk. Oznacza to, że Wasz rycerz będzie zyskiwał doświadczenie poprzez wspieranie wioski, której nikt nawet nie będzie chciał atakować. Doświadczenie z tego tytułu przyznawane jest raz na dzień a także kiedy rycerz walczy i gdy zmienia się liczba Waszego wsparcia w danej wiosce.
    Wasz rycerz nie zdobędzie żadnego doświadczenia poprzez obronę przed Waszymi atakami.
    Rycerz także nie zdobywa XP za budynki konstruowane we wspieranej wiosce, ponieważ przebywa on tam jako dowódca broniących wojsk i nie nadzoruje rozbudowy budynków.


    Budowa - Jeśli rycerz przebywa w wiosce przez cały czas konstrukcji danego budynku, od początku do zakończenia, zdobywa doświadczenie za nadzorowanie budowy. Wysokość otrzymanego XP zależy od liczby surowców wydanych na dany budynek. Rycerz, który przebywa w wiosce jako wsparcie nie jest w stanie nadzorować procesu budowy i nie otrzymuje doświadczenia z tego tytułu.


    Trening - Rycerz musi znajdować się w swojej domowej wiosce z piedestałem by móc rozpocząć trening. Podczas jego trwania jest on niedostępny dla innych zadań. Trening wymaga surowców w celu zapewnienia sprzętu potrzebnego do jego prawidłowego przeprowadzenia. Anulowanie treningu zwraca 90% wydanych na niego surowców.
    Gdy wioska zostanie podbita w czasie trwania treningu, to rycerz ginie, trening jest anulowany i nie są przyznawane za niego żadne punkty doświadczenia.


    Manuskrypty

    Teraz, gdy już wiecie w jaki sposób rycerze zdobywają punkty doświadczenia, dowiedzmy się co można z nimi zrobić!



    Po zdobyciu określonej liczby punktów doświadczenia rycerz zdobywa nowy poziom, a wraz z nowym poziomem otrzymuje manuskrypt. Pozwalają one rycerzowi nauczyć się nowych umiejętności z drzewa rozwoju.Manuskrypty przyznawane są losowo i dzielą się na trzy główne zestawy umiejętności: Wioska, Obrona i Atak. Każdy z Waszych rycerzy będzie mógł rozwinąć się do poziomu 30, co oznacza, że żaden nie będzie w stanie nauczyć się wszystkich możliwych umiejętności. Wybierajcie je więc mądrze!



    Atak
    [​IMG] Doładowanie - Podczas ataku z rycerzem towarzyszący mu topornicy walczą z większą mocą.

    [​IMG] Jazda konna - Podczas ataku z rycerzem towarzyszący mu leccy kawalerzyści walczą z większą mocą.

    [​IMG] Destrukcja - Podczas ataku z rycerzem towarzyszące mu katapulty mają większą moc uszkadzania budynków.

    [​IMG] Najazd - Podczas ataku z rycerzem towarzyszące mu tarany mają większą moc niszczenia murów.


    Wioska
    [​IMG] Motywacja - Zwiększa produkcję surowców w wiosce stacjonowania rycerza.

    [​IMG] Architektura - Przyspiesza czas konstrukcji budynków w wiosce stacjonowania rycerza.

    [​IMG] Instrukcja - Przyspiesza rekrutację jednostek w wiosce stacjonowania rycerza.

    [​IMG] Perswazja - Zwiększa efektywność ataku szlachcicem z wioski stacjonowania rycerza. (Rycerz musi w momencie bitwy znajdować się w atakującej wiosce, NIE w składzie atakującej armii.)


    Obrona
    [​IMG] Szermierka - Zwiększa siłę obronną mieczników w wiosce stacjonowania rycerza.

    [​IMG] Falanga - Zwiększa siłę obronną pikinierów w wiosce stacjonowania rycerza.

    [​IMG] Fortyfikacja - Budynki są mniej podatne na działanie broni oblężniczych w wiosce stacjonowania rycerza.

    [​IMG] Wrzący olej - Zwiększa efektywność muru w wiosce stacjonowania rycerza.



    Manuskrypty trafiają do Waszego inwentarza i mogą zostać użyte przez dowolnego kwalifikującego się rycerza. Zatem Wasz rycerz musi spełniać niezbędne wymagania, aby nauczyć się lub udoskonalić umiejętności, nawet jeśli posiadacie już daną książkę! Gdy Wasz rycerz spełnia wymagania, możecie użyć manuskryptu z poziomu inwentarza lub bezpośrednio z ekranu przeglądu rycerza. Migająca ikona umiejętności wskazuje, że dany rycerz spełnia wszystkie warunki niezbędne do użycia danego manuskryptu.




    [​IMG]



    Dodatkowe informacje znajdziecie również na naszej Wiki.



    Zerknijcie także do naszego przewodnika wideo, dotyczącego rozwoju rycerzy:

    Mamy nadzieję, że spodoba Wam się ten nowy system i zrobicie dobry użytek z Waszych nowych i ulepszonych rycerzy. Życzymy Wam powodzenia w rywalizacji! Jeśli macie jakieś pytania lub komentarze, nie wahajcie się skorzystać z poniższego konta. Czekamy z niecierpliwością na Wasze opinie!

    Zapraszamy do dyskusji w dedykowanym do tego temacie -> KLIK.

    Pozdrawiamy serdecznie,


    Wasz Plemiona Team
     
    Last edited: 9. Sie 2016