Rozwój rycerzy - komentarze

Status
Zamknięty.

DeletedUser175597

Guest
Aktualizacja 10/10. Wreszcie coś uatrakcyjni rolę rycerza w grze.
 

DeletedUser189632

Guest
Ty tak na serio?
Moim zdaniem tragiczna wiadomość, choć z drugiej strony cieszę się, że to tylko na niektórych światach będzie wprowadzone. Nie wyobrażam sobie ogarniania aż 10 rycerzy w późniejszym etapie gry, za dużo tego.
 

poxop

Szlachcic
Wynik reakcji
3.117
Ty tak na serio?
Moim zdaniem tragiczna wiadomość, choć z drugiej strony cieszę się, że to tylko na niektórych światach będzie wprowadzone. Nie wyobrażam sobie ogarniania aż 10 rycerzy w późniejszym etapie gry, za dużo tego.

wprowadza to kolejne elementy strategiczne, dopoki nie bedzie kupowanie tego za premium, to jak dla mnie na +.
 

BHAK

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
546
Aktualizacja na +
W koñcu piedestał będzie do czegoś służył, a nie tylko ptk nabijał :)
 

DeletedUser175597

Guest
Ty tak na serio?
Moim zdaniem tragiczna wiadomość, choć z drugiej strony cieszę się, że to tylko na niektórych światach będzie wprowadzone. Nie wyobrażam sobie ogarniania aż 10 rycerzy w późniejszym etapie gry, za dużo tego.

Sam ostatnio w ankiecie od IG zaznaczyłem opcję, że opowiadam się za wprowadzeniem jakiś dodatkowych zmian co do wojsk i ataków, dlatego jestem zadowolony z tej aktualizacji. Do tej pory miałeś rycerza który losowo dostawał przedmioty. Ktoś mógł dostać berło a ktoś lance. Według mnie było to bardzo niesprawiedliwe. Dzięki tej aktualizacji każdy gracz będzie miał taki sam wpływ na swojego rycerza. Przetestowałem aktualizacje do nowego rycerza na wersji beta plemion i uważam że jest to w porządku.


Ciekawe czy podczas skanowania danej wioski bonusy rycerza będą wykrywane przez zwiad.
 

DeletedUser175597

Guest
Pewnie tylko na światach z dodatkowymi funkcjami Premium
 

DeletedUser189724

Guest
Tak się zapytam czy XP będzie za PP jeśli nie to będzie to ciekawa funkcja która zmieni grę z rycerzami będzie trzeba lepiej pomyśleć nad grą z nimi.
Najlepsze że będzie tylko na wybranych światach.
Pomysł ciekawy.

--------------------------------------------------------------

A jednak można za pp:<
 

DeletedUser174579

Guest
Czyli co? 12 rodzajów manuskryptów przydzielanych losowo???? W sumie 300 manuskryptów?
Teraz jest pewna losowość w kolejności otrzymania przedmiotów, ale w tym systemie będzie można wylosować manuskrypty, których się nie chce? Czy może dostanie się w sumie po 25 manuskryptów każdego rodzaju?

Po cholerę ta losowość? Nie lepiej żeby można było dowolnie wybierać umiejętności wg swojego stylu gry?


EDIT: aha, czyli losowość w przyznawaniu manuskryptów to nowa maszynka do zarabiania. Niepasujący manuskrypt można wymienić na inny losowy za PP.
Ciekawe czy to będzie na światach bez funkcji premium..... W obu przypadkach chała. Bo albo sa jednak funkcje premium, albo ktoś kto wylosuje kilka manuskryptów do surki na starcie będzie miał sporą przewagę.

Podsumowując: zmiana teoretycznie fajna, ale spieprzona przez chciwość firmy!
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Wiecie może o co chodzi? Mam zadanie wyrekrutuj rycerza, rycerz wyrekrutowany 3 raz w szkoleniu a zadania nie chce mi zaliczyć...
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.962
Wiecie może o co chodzi? Mam zadanie wyrekrutuj rycerza, rycerz wyrekrutowany 3 raz w szkoleniu a zadania nie chce mi zaliczyć...

Już powinno być ok.
Przy okazji informacja dla innych osób: to jest błąd aplikacji mobilnej, żeby go przejść wystarczy zalogować się za pomocą wersji przeglądarkowej (i z jej poziomu kliknąć w zadanie). Jeśli nie ma się takiej możliwości, to prosimy o kontakt z supportem.
 

DeletedUser194062

Guest
EDIT: aha, czyli losowość w przyznawaniu manuskryptów to nowa maszynka do zarabiania. Niepasujący manuskrypt można wymienić na inny losowy za PP.
Ciekawe czy to będzie na światach bez funkcji premium..... W obu przypadkach chała. Bo albo sa jednak funkcje premium, albo ktoś kto wylosuje kilka manuskryptów do surki na starcie będzie miał sporą przewagę.

Podsumowując: zmiana teoretycznie fajna, ale spieprzona przez chciwość firmy!

Niestety w pełni się zgadzam z datar - wymiana manuskryptów za PP to już mocna przesada psująca nowy pomysł z rozwojem rycerza, ja w systemie losowym na start dostałem 6 razy ten sam manuskrypt! - przy takim losowaniu to nawet Lotto się chowa - piszecie że trzeba mądrze wybrać jego rozwój a z drugiej strony nie ma co wybierać tylko przypisać manuskrypt jaki się nawinie - jak dla mnie pomysł dobry ale wykonanie przez chciwość do bani - szkoda:/

(skrócenie czasu treningu za PP jest ok)
 

DeletedUser190182

Guest
Jak będzie się teraz rycek zachowywał w walce?
Czy jak rycków obrońców będzie więcej niż jeden, to ich bonusy w jakiś sposób będą się dodawać?

Rycerze znacznie zmienią znane wszystkim mechanizmy ataku i obrony (zwłaszcza obrony)
Już sam fakt wielokrotnego pomnożenia zagród które mogą być szybkim deffem jest mega zmianą.
A jeszcze mamy bonusy w obronie...
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.962
Czy jak rycków obrońców będzie więcej niż jeden, to ich bonusy w jakiś sposób będą się dodawać?

W każdej z umiejętności będzie działał bonus najlepszego rycerza w danej specjalizacji.
Czyli jeśli przykładowo w wiosce jest 2 rycerzy mających bonusy:
A: miecznik +5%, pikinier +10%
B: miecznik +10%, pikinier +5%
to zadziała najlepszy bonus miecznika i najlepszy bonus pikiniera, zatem otrzymamy:
miecznik +10%, pikinier +10%,
 

DeletedUser163855

Guest
Perswazja
Poziom umiejętności: 0/4
Zwiększa efektywność ataku szlachcicem z wioski stacjonowania rycerza. (Rycerz musi w momencie bitwy znajdować się w atakującej wiosce, NIE w składzie atakującej armii.)

Następny poziom
  • Zwiększa zbijane poparcie o 2 punktów w każdym udanym ataku ze szlachcicem.

Czy każdy kolejny poziom także zwiększa zbijanie o 2 punkty, tj. 4 poziom umiejętności zwiększa zbijane poparcie każdego szlachcica z wioski, w której stacjonuje rycerz o 8?

Innymi słowy, szlachcic który zbija 20-35 poparcia, będzie zbijał 28-43, przez co szansa na podbicie wrogiej wioski trzema grubymi wzrośnie z 1.37% do 80.08% ?

Czy może potem to maleje i zamiast o 2 punkty, to rośnie tylko o 1 punkt, aż do 5-ciu punktów na czwartym poziomie umiejętności, dając przez to bonus równy Wzmocnieniu Szlachcica?

EDIT: Rozumiem, że ten bonus bez problemu dodaje się ze wzmocnieniem szlachcica i berłem?
W ten sposób, jeśli bonus jest +8 za 4-ty poziom umiejętności, można by podbić wioskę jedynie dwoma szlachcicami? Czy jednak obecność rycerza w armii neguje bonus, tj. MUSI on być w wiosce, zamiast w armii, więc nigdy nie przekroczymy maksymalnie 48 poparcia zbitego przez jednego szlachcica?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry