rozmowy o szybciutkich rundach ;)

Dyskusja w 'Dyskusje' rozpoczęta przez użytkownika Prawiczek., 7. Kwi 2010.

Poleć tę stronę

  1. PolP69

    PolP69 Szlachcic

    Dołączył:
    10. Sie 2013
    Wiadomości:
    2.989
    Docenione treści:
    455
    Nie ma to jak grać przeciw loserowi i niemcowi. Niemiec leci na bocie wysyła fejk karety i kartety co chwile po 100 ataków, a później loser powie że on zjechał XD

    Loser powiem Ci ze jesteś tak mierny aż szkoda gadać XD piszesz w profilu niestworzone rzeczy a prawda jest inna , popatrz na ss i sklej piczkę w końcu bo nic procz nasyłania nie potrafisz XD w dodatku podbijaliście w 4 nieaktywnego mnie XD
    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]
     
    Last edited by a moderator: 25. Wrz 2018
  2. Ceiter

    Ceiter Szlachcic

    Dołączył:
    17. Lis 2012
    Wiadomości:
    2.445
    Docenione treści:
    208
    Hmm jak kto mowili.. "kto mieczem wojuje ten od miecza ginie"

    Ale,ze loser potrafi tylko nasylac to fakt ^^
     
  3. PolP69

    PolP69 Szlachcic

    Dołączył:
    10. Sie 2013
    Wiadomości:
    2.989
    Docenione treści:
    455
    Ceiter wiem o tym XD ale jedno różni się od drugiego XD
     
  4. -one loser

    -one loser Ciężki Kawalerzysta

    Dołączył:
    5. Cze 2010
    Wiadomości:
    1.251
    Docenione treści:
    40
    Zbieg okolicznosci, pietrasa to odrazu podbilem, i nie nasylalem noby. Po drugie dlaczego nie moglem atakowac z bushem skoro on gral ze mna w plem lol? Brak slow
     
  5. TheSzumix

    TheSzumix Łucznik

    Dołączył:
    17. Sie 2015
    Wiadomości:
    352
    Docenione treści:
    142
    Oj loser gubisz sie :)
    Najpierw napisales w profilu 1vs1, teraz ze z georgem atakowales, takze trzymaj sie jednej wersji moze ?

    Pomijam fakt, ze z tego co pamietam, to pytales mnie czy lejemy nicoste czy zebym w niego lecial, jakos tak. Pomijam fakt, ze on byl ze mna w plemieniu.
     
  6. Lonsdale.

    Lonsdale. Łucznik na koniu

    Dołączył:
    14. Mar 2014
    Wiadomości:
    801
    Docenione treści:
    87
    Szwaby chcą na następnej rundzie na SP zagrać z nami sparing gra ktoś?
     
  7. PolP69

    PolP69 Szlachcic

    Dołączył:
    10. Sie 2013
    Wiadomości:
    2.989
    Docenione treści:
    455
    Nie ma to jak wsadzić kose za 100pp XD Vialle jesteś mierny jak twój kumpel loser , sam bałeś się wyskoczyć to z kumplami we 4 atakujecie i zarywacie nocki :D

    No ale co graty i do nexta XD
     
  8. -one loser

    -one loser Ciężki Kawalerzysta

    Dołączył:
    5. Cze 2010
    Wiadomości:
    1.251
    Docenione treści:
    40
    Popierwsze nocki nikt nie zarwal ty to zrobiles po drugie kosy nikt nie wbil bo w zadnej wiadomosci nie bylo pytania o sojusz. Ja jak kogos do przyjacio dodaje to po to by widziec gdzie jest. Jak zostaniesz zjechany to nie obrazaj rodzicow malolacie
     
  9. PolP69

    PolP69 Szlachcic

    Dołączył:
    10. Sie 2013
    Wiadomości:
    2.989
    Docenione treści:
    455
    Pierwsze wrócę na chate to pokaże Ci screany jak w nocy atakowaliście:)
    Druga wiadomość najpierw sam pisał viale że soja rozumie przez dodanie do przyjaciół
    A na koniec Ty pierwszy wchodzisz z pociskami na rodziców; )
     
  10. piwin

    piwin Miecznik

    Dołączył:
    9. Wrz 2007
    Wiadomości:
    144
    Docenione treści:
    4
    Widzę wszystko po staremu u was:)
     
    -one loser lubi to.
  11. PolP69

    PolP69 Szlachcic

    Dołączył:
    10. Sie 2013
    Wiadomości:
    2.989
    Docenione treści:
    455
    Niektórzy nie potrafią się po prostu zachować i tego nikt już nie zmieni:D
    Ale w sumie czego chcieć od nich :D
     
  12. TheSzumix

    TheSzumix Łucznik

    Dołączył:
    17. Sie 2015
    Wiadomości:
    352
    Docenione treści:
    142
    Chce ktoś pograć na longu ?
     
  13. -one loser

    -one loser Ciężki Kawalerzysta

    Dołączył:
    5. Cze 2010
    Wiadomości:
    1.251
    Docenione treści:
    40
    Trzymam kciuki za niemciw by rozwalili cotytutajrobisz! Jest ich 6 dadza rade chlopaki
     
  14. PolP69

    PolP69 Szlachcic

    Dołączył:
    10. Sie 2013
    Wiadomości:
    2.989
    Docenione treści:
    455
    Leć nasyłać dalej bo słabo coś idzie chłopakom XD
     
    Last edited by a moderator: 25. Paź 2018
  15. -one loser

    -one loser Ciężki Kawalerzysta

    Dołączył:
    5. Cze 2010
    Wiadomości:
    1.251
    Docenione treści:
    40
    Mama cotemu kompa za jedynki zabrala i top1nie bedzie
     
  16. -TuMiDaj-

    -TuMiDaj- Miecznik

    Dołączył:
    9. Maj 2017
    Wiadomości:
    82
    Docenione treści:
    16
    Witam,

    Chciałbym zapytać się po co wql są rundy typu wysyp barbarek? żeby gracze którzy stawiaja pierwsze kroki mogli podbic jakieś wioski i przez przypadek nikt ich nie zaatakuje? ja rozumiem szybki start, są skrypty wystarczy z tego skorzystac i podbicie tych 50-100 wiosek przez kilkanascie minut jest realne, ale potem zaczyna się walka na skrypty/boty do wysyłania ataków. normalny gracz na takiej rundzie może jechać jedynie deff i przejmować barby... by na koniec dotac 200-300 atakow w kilkanascie sekund od 1 gracza.

    chciałbym się zapytać super wyjadaczy zwłaszcza admina/moderatora SP jak mam sie obronic gdy idzie na mnie 200 full offow w ciagu 2-3 minut wszystko dojdzie ? jedyne co mi przychodzi do głowy to łyk piwa i wylogowanie sie bo to sensu nie ma. ktos kto wbije 5 minut po starcie nawet najlepszy gracz nie jest w stanie rywalizować na takiej rundzie ... oczywiście bez botów...

    takie rundy notorycznie wygrywają zagraniczni gracze w ten sam sposób... gdybym chciał kogoś zaatakować zanim bym wysłał 10 ataków miałbym już atak z grubym na kazda wioske. takie rundy tylko pod nich sa robione chyba.... i jeszcze by ułatwić atakowanie jest reguła zagrody 550.... super !

    najlepsze rundy są rundy do 1000 P, można tam powalczyć, zalogować sie pol h pozniej i to nadrobic, z jednej strony fajnie jak jest duuuuzp barb na garcza (10+) bo odległości są spore co za tym idzie jest czas na klinowanie, dogadywanie sie z sojusznikiem/kolega wspolne akcje odbijanie wiosek... to jest najciekawsze. lub zamiast barb wolniejsza predkosc jednostek bo gdy mamy 12s rywala obok to ciezko o klina czy inna reakcje... wszystko kwestia szczescia i lokalizacji...

    może zamiast tych głupich wysypów barbek wróciłyby rundki typu buil lub bash ??? bash 2k pkt wioska i mozna sie rownie dobrze bawic logujac sie po h czy dwoch...
     
  17. PolP69

    PolP69 Szlachcic

    Dołączył:
    10. Sie 2013
    Wiadomości:
    2.989
    Docenione treści:
    455
    https://chs1.staemme.ch/guest.php?screen=map#500;500

    a u nas dalej wieje nudą ... niema to jak polskie sp nic się nie zminia:D a różne państwa mają własnie pomysły na grę :)
    ustawiają się i rozstawiają rundki by walka była fajniejsza, trochę urozmaicają ... A nie ciągle rundki kopiowane schematycznie, troche nudne już :D
     
  18. Balian z Ibelinu

    Balian z Ibelinu Topornik

    Dołączył:
    30. Wrz 2017
    Wiadomości:
    297
    Docenione treści:
    324
    Wygrywam Szybkie - Uwazjcie na tego gracz , atakuja mimo sojuszu .
     
  19. zbychu72

    zbychu72 Kapitan Reprezentacji

    Dołączył:
    24. Sie 2007
    Wiadomości:
    2.459
    Docenione treści:
    366
    Gra ktoś sp 12:30?
     
  20. SixOneNine

    SixOneNine Pikinier

    Dołączył:
    5. Lip 2009
    Wiadomości:
    29
    Docenione treści:
    3
    Ja bym zagrał...
    Następnym razem pisz na 133:)