rozmowy o szybciutkich rundach ;)

Dyskusja w 'Dyskusje' rozpoczęta przez użytkownika Prawiczek., 7. Kwi 2010.

Poleć tę stronę

  1. TheSzumix

    TheSzumix Łucznik

    Dołączył:
    17. Sie 2015
    Wiadomości:
    344
    Docenione treści:
    146
    No zniknęła i co ? Raz ja jestem zjechany raz ty i co ?

    Ceiter pojechany jak ostatni noob ? ok. Ciekawe, ciekawe, pisz dalej.

    Jaracie się tym, że mnie podbiliście jak dziecko które dostanie balona.

    Poćwiczcie
     
  2. Ceiter

    Ceiter Szlachcic

    Dołączył:
    17. Lis 2012
    Wiadomości:
    2.437
    Docenione treści:
    207
    Oddanie wiooski znaczy pojechanie,nowe stwierdzenie..:) No wlasnie,pocwicz :)
     
  3. DarkKnight

    DarkKnight Rycerz

    Dołączył:
    3. Lut 2015
    Wiadomości:
    1.602
    Docenione treści:
    79
    [​IMG]przeciez zero oporu, zostales zjechany jak zwykly noobek ;]
     
  4. TheSzumix

    TheSzumix Łucznik

    Dołączył:
    17. Sie 2015
    Wiadomości:
    344
    Docenione treści:
    146
    Poćwiczcie. Offa to każdy potrafi wysła. Nic nie pokazaliście. Taka prawda. Żadnych antyklinów, antykontr nic.
     
  5. DarkKnight

    DarkKnight Rycerz

    Dołączył:
    3. Lut 2015
    Wiadomości:
    1.602
    Docenione treści:
    79
    Skoro nic nie pokazalismy to czemu podbity jestes?
     
  6. Ceiter

    Ceiter Szlachcic

    Dołączył:
    17. Lis 2012
    Wiadomości:
    2.437
    Docenione treści:
    207
    Jaki przeciwnik tyle wysilku na tym skoncze ta dyskusje bo to nie ma sensu :)
     
  7. TheSzumix

    TheSzumix Łucznik

    Dołączył:
    17. Sie 2015
    Wiadomości:
    344
    Docenione treści:
    146
    Mówiłem, że offa każdy potrafi wysłać, co to za filozofia.

    Jarasz się tym podbiciem jak...

    Mi nie zostało nic innego jak pogratulować Wam i tyle. zrewanzuje się ;)

    Teraz już serio koniec. Nie dyskutuje z Wami, szkoda czasu.

    Pozdrawiam!
    Spokojngo Sobotniego wieczoru.

    P.S Ceiter ty dyskusje kończysz tak jak wracasz* na SP. Dużo mówisz nic nie robisz.
     
  8. DarkKnight

    DarkKnight Rycerz

    Dołączył:
    3. Lut 2015
    Wiadomości:
    1.602
    Docenione treści:
    79
    1:1
    chcesz wiecej lania?
    pisz a wbije ;)
    tylko z uprzedzeniem a nie 10 min przed runda.
     
  9. TheSzumix

    TheSzumix Łucznik

    Dołączył:
    17. Sie 2015
    Wiadomości:
    344
    Docenione treści:
    146
    Nie chce nic mówić, ale to Ty piszesz 14 min przed rundą:
    "
    wiesz, zaczalem to pisac jak zaczałeś tutaj cwaniakować xD zapraszam 18;30 xd"

    DarkKnight, Dzisiaj o 18:16
     
  10. DarkKnight

    DarkKnight Rycerz

    Dołączył:
    3. Lut 2015
    Wiadomości:
    1.602
    Docenione treści:
    79
    Predzej rowniez Ci napisalem, ślepyś?
     
  11. DarkKnight

    DarkKnight Rycerz

    Dołączył:
    3. Lut 2015
    Wiadomości:
    1.602
    Docenione treści:
    79
    18:30 zapraszaam ;]
    tylko wez klep full deff z katami i jeszcze drugiego full deffowca sobie weź zebys czuł się bezpiecznie xd

    DarkKnight, Dzisiaj o 08:59
     
  12. TheSzumix

    TheSzumix Łucznik

    Dołączył:
    17. Sie 2015
    Wiadomości:
    344
    Docenione treści:
    146
    Widzę, ale po co 2 razy zapraszasz? Na urodziny, też 2 razy kogoś zapraszasz ?

    Nara.
     
  13. DarkKnight

    DarkKnight Rycerz

    Dołączył:
    3. Lut 2015
    Wiadomości:
    1.602
    Docenione treści:
    79
    Jak mowilem gimbusku, chcesz wiecej lania to napisz.
    Lmao.
     
  14. PolP69

    PolP69 Szlachcic

    Dołączył:
    10. Sie 2013
    Wiadomości:
    2.988
    Docenione treści:
    457
    Dobra kozaczycie dalej xd ale moze byscie sie 1 na jednego złapali? xd szkoda ze czasu nie miałem bo bym was sam pojechał xd

    No ale jeszcze bedzie okazja sie bic xd jak nie jutro to w poniedziałek zapraszam teraz na mnie xd
     
  15. Ceiter

    Ceiter Szlachcic

    Dołączył:
    17. Lis 2012
    Wiadomości:
    2.437
    Docenione treści:
    207
    Nie kozacz co Ty xD plemię 2 osobowe było to i 2 graliśmy ostatnio soloder podbiłem bo się rzucili w 4 wiec tak samo mam zamiar robić jeżeli będę na rundzie...;]
     
  16. I am weak

    I am weak Topornik

    Dołączył:
    6. Kwi 2012
    Wiadomości:
    285
    Docenione treści:
    26
    szumix czemu nie kontrowaleś ? xdd
     
  17. TheSzumix

    TheSzumix Łucznik

    Dołączył:
    17. Sie 2015
    Wiadomości:
    344
    Docenione treści:
    146
    Na katasy? Nie bylo sensu za bardzo.
     
  18. Ceiter

    Ceiter Szlachcic

    Dołączył:
    17. Lis 2012
    Wiadomości:
    2.437
    Docenione treści:
    207
    Lepiej zostawic offa w wiosce,uczcie sie od mistrza.
     
  19. I am weak

    I am weak Topornik

    Dołączył:
    6. Kwi 2012
    Wiadomości:
    285
    Docenione treści:
    26
    to czemu nie robiłeś katas ? tylko jakiegos marnego deffa ? :D
     
  20. TheSzumix

    TheSzumix Łucznik

    Dołączył:
    17. Sie 2015
    Wiadomości:
    344
    Docenione treści:
    146
    Mialem 700 kat na wsparciu. Jak wrocily to Ceiter rozbil sie na nich i zostalo prawie 300 bez rycka.