rozmowy o szybciutkich rundach ;)

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser140323
  • Data rozpoczęcia

-one loser

Najbardziej lubiany gracz
Wynik reakcji
4.127
Jest mozliwosc ustawienia takien rundy?
06.10. 13:00
Koniec:
08.10. 13:30
Opis:
Ochrona trwa: 280 minut.
Wioska startowa: Poziom 10
Produkcja surowców: x10
Wioski barbarzyńskie na gracza: 40
Chłopi: Nie.
Łucznicy: Tak
Rycerz: Tak, bez przedmiotów
Kościół: Nie.
Ilość Graczy w plemieniu: 6
Możliwość opuszczenia plemienia: Tak.
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
Technologia: Proste
Zwiadowcy: Widzą wszystko
Fake limit: 1%
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 100-100
Reguła zagrody: 2000
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: Monety, 50% standardowej ceny
Limit graczy:
100
Warunki zwycięstwa:
Dla najlepszego plemienia:
Informacje dotyczące nagroy
Prędkość
400
Prędkość jednostek:
0.7
Tryb śpiący:
Tak max 3h
Zastępstwo:
Tak
Morale:
Nie
I odznaczenia widoczne na rundzie i normalnych swiatach
 

adrianh3

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
177
jaki sens rundy 2 dniowej ? no chyba dla bezrobotnych i studentów wekendowych co nie mają co robić
od tego są rundy specjal

"Ochrona trwa: 280 minut." czekac 5 h na szybkich żeby kogoś zaatakować bezsens

pozatym szybkie powinny być szybkie i max 3 h
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser196566

Guest
Niedawno wróciłem po długiej przerwie.Od dawna jest taka lipa z ustawianiem rund? Czym to jest spowodowane?
 

Vitor

Miecznik
Wynik reakcji
42
Na wielu wersjach nie ma juz w ogole szybkich, pewnie nie ma komu robic rund, wiec mysle ze nie ma co narzekac.
Bardziej mnie martwi mała ilosc grywalnych sp.

Co to ma byc, ja sie pytam?
by byly co chwile rundy, typu
- 10 wiosek na start
- max rozbudowana wioska
- jakies dziwne wydobycia surowcow
- szlachta zbija 100 popa albo zakaz przejmowania barbar.
- i wiele innych ustawien na które szkoda czasu

Takie rundy powinny byc dodatkiem, maxymalnie kilka razy w miesiacu do klasycznych rund typu 2-10h.

Kłania sie tez brak doswiadczenia osoby ktora ustawia rundy.

Otóż
- jeżeli już jest ustawiana runda od 2 do 3h

Wioska startowa powinna miec zawsze ~2100 pkt a ochrona początkowa 20 minut

Rozpoczecie gry z wioską 26-512 pkt na okresie 2-3 godzin mija sie z celem tej gry, chyba kazdy wie dlaczego.
Ale moze Adminka nie wie wiec wytlumacze jak dla cepa.
Rozbudowa wsi + produkcja pelnego offa zajmie wiekszosc czasu takiej rundy, a gdzie przejmowanie, wojny? Calą zabawe szlak trafia.

Do tej konfiguracji mozna czasem dodać 2 wioski na start
+ Wydobycie sury max 16.000 na 30 lvl a nie jakies 400.000
------------------------------------------------------------------------------------------------

2 typ rund: Rundy 5-8h

Wioska startowa powinna miec od 26-512 pkt a ochrona początkowa od 20-30 minut

Jaki jest sens dawania tutaj maxymalnie rozbudowanej wioski na start? Żaden gdyz taka runda automatycznie zamienia sie w krótką typu 2h i zabiera przewage skilla lepszych nad gorszymi.

Runda musi polegać na 3 fazach i jest nieprzewidywalna
-wyscig szczurow i taktyka, ktos stawia od razu na eko, ktos mixuje, ktos tylko farmi
-po okolo 1.5-2.5h gdy sa pierwsze palace, nastepuje weryfikacja kazdej z taktyk i lepszy zostaje
-3 etap to pozostale 3-5 godzin pokazania swojej sily nad slabszymi i masowe przejmowanie wiosek

-Dodam ze pozostale ustawienia musza byc dobrane madrze, bo znajac Adminke ustawi tak że kuznia na 20 lvl bedzie sie budowac 20minut!, 3 minutki max kochana, wojsko na max lvl stajni i koszar ma sie robic max godzine, surowce max 12k na h
----------------------------------------------------------------------------------------------------
3 typ-longi

Idac na kompromis, 2 longi 72 godzinne, miesiecznie starczą.

Ale co to za pomysl by nie moc przejmowac barbarek po 1 dniu? Dyskryminacja tych ktorzy zaczna kolejnego dnia?
- Brak morali na longu, POWAZNIE? potem są zabawy typu przejmujemy wszystko powyzej 1k
- Brak trybu spiacego, POWAZNIE?
- Są zastepstwa, POWAZNIE? Grajac longa, trzeba grac tak, by rozdysponowac umiejetnie czas + korzystajac z trybu spiacego i mozna nawet dodac bonus nocny od 1-6. To nie ma byc runda typu kto ma wiecej zastepcow to wygra.

Wystarczy tylko pomyslec.
-------------------------------------------
4 typ- mix

Tutaj mozna dac te wszystkie dziwadla ktore sa obecnie
------------------------------------------------

Zglaszam swoją kandydature na robienie rund SP, kto mnie popiera prosze pisac do administracji.
-Nie gram na SP
-Bedzie rozpisany grafik.
-10 letni staz, wiec nie jedna runde widzialem
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Kamis1408

Łucznik
Wynik reakcji
227
Rozmawiałem z opiekunką szybkich i podobno brak rund ma przyciągnąć graczy do SP.
Super taktyka,plemiona umierają śmiercią naturalną,a brak rund zniechęci resztki grajków.
 

DeletedUser187391

Guest
co tam płaczecie znowu xd

coś ruszyło
5 rund w sobote
i w niedziele
8 oO
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser196456

Guest
Jaki jest sens robienia takich rund? Chcecie żeby ktoś przez przypadek za szybko kliknął na przyspieszenie budowy i stracił 30pp?
 

DeletedUser171745

Guest
Żenada...
Nie dość że płacisz za premke na szybkich gdzie rund więcej nie ma niż są to jeszcze masz wydawać podczas gry na szybkich...
 

DeletedUser182378

Guest
@vitor
Pomijając pewne ograniczenia systemu (np czas budowy kuźni, zależy on od szybkości a ta zwykle jest taka sama (400)), spróbujemy pokierować się Twoimi wskazówkami :)
 

-one loser

Najbardziej lubiany gracz
Wynik reakcji
4.127
@vitor
Pomijając pewne ograniczenia systemu (np czas budowy kuźni, zależy on od szybkości a ta zwykle jest taka sama (400)), spróbujemy pokierować się Twoimi wskazówkami :)
Przeciez gdybyscie zapytali otwarli zakladke z propozycja co trzeba zmienic bylo by owiele lepiej chyba to nie zadna przeszkoda? Kazdy by sie wypowiedzial zrobcie ankiete etc... ludzie adminami jestescie
 
Wynik reakcji
6.752
To chyba logiczne,ze sp sie koncza...brak turniejow- gra miedzynarodowa podejrzewam,ze juz nie wroci.. zainteresowanie na sp spadlo i to bardzo,widac to po ilosci graczy co za tym idzie - serwer moze i nawet nie zarabia na siebie... :) Takie zycie,za darmo nic nie beda robic ;] czas sie przestawic na wolne i tam cos klikac ;)
 

DeletedUser196456

Guest
Muszę powiedzieć że po poprawkach godzin w stosunku do typów rund, szybkie znacznie się poprawiły
 

DeletedUser196566

Guest
longi powinny być w środku tygodnia bo w weekendy jest największy tłok na SP,a 99% ludzi woli zagrać rundkę kilkugodzinną,aniżeli 2dniową...
Co do tego zaplanowanego to prędkość za duża.W kilka godzin wszystko się rozegra i będzie wegetacja
 

DeletedUser144973

Guest
Siemka :D

Widzę, że dalej sp się kreci. Nie wbijałem ponad dwa lata, myślałem że już po szybkich bo taka lipa była i dużo czołowych graczy przestało w nie grać.

Pozdrawiam Wszystkich kolegów, z którymi się grywało, wiele zarywanych nocy oraz wagary od szkoły ! Niezapomniane chwile !;)
 
Do góry