-one loser
Najbardziej lubiany gracz
- Wynik reakcji
- 4.127
Jest mozliwosc ustawienia takien rundy?
06.10. 13:00
Koniec:
08.10. 13:30
Opis:
Ochrona trwa: 280 minut.
Wioska startowa: Poziom 10
Produkcja surowców: x10
Wioski barbarzyńskie na gracza: 40
Chłopi: Nie.
Łucznicy: Tak
Rycerz: Tak, bez przedmiotów
Kościół: Nie.
Ilość Graczy w plemieniu: 6
Możliwość opuszczenia plemienia: Tak.
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
Technologia: Proste
Zwiadowcy: Widzą wszystko
Fake limit: 1%
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 100-100
Reguła zagrody: 2000
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: Monety, 50% standardowej ceny
Limit graczy:
100
Warunki zwycięstwa:
Dla najlepszego plemienia:
Informacje dotyczące nagroy
Prędkość
400
Prędkość jednostek:
0.7
Tryb śpiący:
Tak max 3h
Zastępstwo:
Tak
Morale:
Nie
I odznaczenia widoczne na rundzie i normalnych swiatach
06.10. 13:00
Koniec:
08.10. 13:30
Opis:
Ochrona trwa: 280 minut.
Wioska startowa: Poziom 10
Produkcja surowców: x10
Wioski barbarzyńskie na gracza: 40
Chłopi: Nie.
Łucznicy: Tak
Rycerz: Tak, bez przedmiotów
Kościół: Nie.
Ilość Graczy w plemieniu: 6
Możliwość opuszczenia plemienia: Tak.
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
Technologia: Proste
Zwiadowcy: Widzą wszystko
Fake limit: 1%
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 100-100
Reguła zagrody: 2000
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: Monety, 50% standardowej ceny
Limit graczy:
100
Warunki zwycięstwa:
Dla najlepszego plemienia:
Informacje dotyczące nagroy
Prędkość
400
Prędkość jednostek:
0.7
Tryb śpiący:
Tak max 3h
Zastępstwo:
Tak
Morale:
Nie
I odznaczenia widoczne na rundzie i normalnych swiatach