Regulamin działu

Status
Zamknięty.

shadown

Szlachcic
Wynik reakcji
11
Regulamin działu "Członkowie teamu"

Forum stworzone jest po to aby gracze mogli poznać Administrację z innej strony niż tickety

1. W tytule tematu należy zawsze umieszczać nick Administratora którego ma dotyczyć temat.
2. Osoba, której temat dotyczy, nie musi odpowiadać na zadane pytania w danym temacie.
3. Każdy Administrator może mieć założony tylko jeden temat
4. Zażalenia/Skargi/Sprzeciwy/bluzgi traktowane będą jako spam
5. W temacie mogą toczyć się wszelkie rozmowy dotyczące danego członka teamu.
6. Oczywiście regulamin ogólny forum też obowiązuje
7. Po odejściu administratora z teamu wątek zostanie zamknięty.

Oto wybrane wykroczenia, które będą natychmiastowo karane:

1. Niecenzuralne słowa, które nie zostały "wygwiazdkowane" = warn
2. Założenie tematu całkowicie niezgodnego z regulaminem = warn
3. Notoryczne spamowanie = warn, każdy następny przypadek od chwili otrzymania upomnienia = ban 1 dzień
4. Obraza innego użytkownika forum = warn bądź ban 3 dni w zależności od użytej ku temu formy
5. Obraza członka teamu administracyjnego = ban 7 dni
6. Wyśmiewanie uczuć religijnych innych użytkowników, notoryczne obrażanie forumowiczów bądź ich rodzin, notoryczne ignorowanie regulaminu działu mimo wielu upomnień = permanent ban
7.Moderatorzy wystawiają warna o wartości 0,nastepny warn za ponowne wykroczenie bedzie juz o wartosci 1.Po przydzieleniu warna o wartosci 1 uzytkownik zostaje zablokowany na forum na okres 7 dni
 
Ostatnia edycja:

shadown

Szlachcic
Wynik reakcji
11
Chciałem ogłosić, że licznik postów w tym dziale został wyłączony tzn. po napisaniu posta nie będzie on naliczany do ogólnej statystyki (tak samo jak w Off-Topicu).
 
Status
Zamknięty.
Do góry