Administratorzy poświęcają obsłudze spraw graczy tyle czasu ze swojego życia prywatnego, na ile mogą sobie pozwolić. Praca w Plemiona.Team nie polega na siedzeniu przed monitorem od 7:00 do 15:00, jak ma to miejsce w zwykłej pracy biurowej. Przykro mi, że musi pan czekać ponad normę na zajęcie się pana sprawą, ale supporterzy to też ludzie, którzy czasem mają natłok spraw prywatnych na głowie i nie mogą na czas udzielić odpowiedzi. Odnośnie pana sprawy - pana zgłoszenie zostało przekierowane do Opiekunów Projektu, więc proszę poczekać na ich odpowiedź w sprawie pańskiego konta.
I proszę na przyszłość nie tworzyć kolejnych zgłoszeń w tej samej sprawie, ponieważ w żaden sposób kolejne zgłoszenia nie przyspieszają załatwiania spraw w systemie zgłoszeń supportowych. Rozumiem zdenerowanie, ale to nie powód, aby naklikać 7 zgłoszeń dot. tego samego tematu, w którym na dodatek używał pan takiego sobie języka w komunikacji z supportem.