Pytanie dot. supportu.

Status
Zamknięty.

b20-

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
606
Dlaczego przydzielacie światom opiekunów, którzy nie mają na to czasu i nie potrafią odpowiedzieć przez ponad 30 parę godzin? :)
 

DeletedUser44634

Guest
Administratorzy poświęcają obsłudze spraw graczy tyle czasu ze swojego życia prywatnego, na ile mogą sobie pozwolić. Praca w Plemiona.Team nie polega na siedzeniu przed monitorem od 7:00 do 15:00, jak ma to miejsce w zwykłej pracy biurowej. Przykro mi, że musi pan czekać ponad normę na zajęcie się pana sprawą, ale supporterzy to też ludzie, którzy czasem mają natłok spraw prywatnych na głowie i nie mogą na czas udzielić odpowiedzi. Odnośnie pana sprawy - pana zgłoszenie zostało przekierowane do Opiekunów Projektu, więc proszę poczekać na ich odpowiedź w sprawie pańskiego konta.

I proszę na przyszłość nie tworzyć kolejnych zgłoszeń w tej samej sprawie, ponieważ w żaden sposób kolejne zgłoszenia nie przyspieszają załatwiania spraw w systemie zgłoszeń supportowych. Rozumiem zdenerowanie, ale to nie powód, aby naklikać 7 zgłoszeń dot. tego samego tematu, w którym na dodatek używał pan takiego sobie języka w komunikacji z supportem.
 

b20-

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
606
Administratorzy poświęcają obsłudze spraw graczy tyle czasu ze swojego życia prywatnego, na ile mogą sobie pozwolić. Praca w Plemiona.Team nie polega na siedzeniu przed monitorem od 7:00 do 15:00, jak ma to miejsce w zwykłej pracy biurowej. Przykro mi, że musi pan czekać ponad normę na zajęcie się pana sprawą, ale supporterzy to też ludzie, którzy czasem mają natłok spraw prywatnych na głowie i nie mogą na czas udzielić odpowiedzi. Odnośnie pana sprawy - pana zgłoszenie zostało przekierowane do Opiekunów Projektu, więc proszę poczekać na ich odpowiedź w sprawie pańskiego konta.

I proszę na przyszłość nie tworzyć kolejnych zgłoszeń w tej samej sprawie, ponieważ w żaden sposób kolejne zgłoszenia nie przyspieszają załatwiania spraw w systemie zgłoszeń supportowych. Rozumiem zdenerowanie, ale to nie powód, aby naklikać 7 zgłoszeń dot. tego samego tematu, w którym na dodatek używał pan takiego sobie języka w komunikacji z supportem.


To proszę o pomoc. Za 3 dni moje konto zostanie skasowane, ponieważ moje rzekome multi, zgłosiło, że chce żeby jego konto było odblokowane :) Nawet nie sprawdził adminek dokładnych logowań ip i moich wytłumaczeń, zwłaszcza, że ja zgłosiłem sam siebie żeby bana nie było, a on ma to w pupie.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser44634

Guest
Według informacji, jakie uzyskałem od Opiekuna Projektu kmica, odpowiedział on na pana zgłoszenie. Proszę zatem z nim kontynuować rozmowę na temat pana sprawy; na forum dalsze roztrząsanie tego tematu jest niewskazane, ponieważ oficjalnym kanałem kontaktu z supportem są i tak zgłoszenia supportowe. Mam nadzieję, że będzie pan usastyfakcjonowany kontaktem z Opiekunem Projektu.

Ponieważ temat został, jak sądzę, wyczerpany - to ten wątek można by zamknąć.
 
Status
Zamknięty.
Do góry