przyciski & skrypty

przenoszenie przycisków- wolność ?!

  • tak!

    Głosy: 50 73,5%
  • obojętnie

    Głosy: 5 7,4%
  • nie!

    Głosy: 13 19,1%

  • W sumie głosujących
    68
Status
Zamknięty.

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
propozycja dotyczy zmian w regulaminie
a konkretnie- zmian w korzystaniu ze skryptów potwierdzających pewnie działania [napad, wsparcie, ok , itp]
<centrowanie na przycisku to NIE akcja!>

podstawowa zasada gry plemiona- to:
1 klik- 1 akcja

skrypty przenoszące przyciski- nigdy nie łamały tej reguły
<poza tym wypełnianie pól to żadna akcja>

petycja :
znieść "dziwne niezrozumiałe ograniczenia"

a czemu znieść? bo jest tzw 'duch fair-play'
a ten duch nie każe szukać przycisków na stronie- przeglądarka to przeglądarka...
a akcja w grze to akcja w grze!

---------
7.2) W pasku skrótów można umieścić zaakceptowane polecenia JavaScript. Polecenia te mogą obsługiwać formularze - np. wypełniać ilość wojsk do wysłania w ekranie komend albo liczbę wojsk do rekrutacji - i mogą wykonywać maksymalnie jedną akcję w grze na jedno kliknięcie.

akcja zdrowy rozsądek!:)

akcja = kolejne zapytanie do serwera gry
jak go nie ma- NIE ma akcji
 
Ostatnia edycja:

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
czortek1000,
piszesz "never" a prawdopodobnie nawet nie wiesz a co ja apeluję
i jestem przekonany że jesteś jednym z tych co 'sami nie mają, więc niech inni też nie mają' :D

bo gdybyś korzystał ze skryptów to zrozumiałbyś że ograniczenie jest pozbawione sensu, czy tak czy siak i tak trzeba kliknąć X razy
więc tak na dobrą sprawę masz w grze średniowieczny zakaz który niczemu dobremu nie służy

i jestem przekonany, nie pewny, ale przekonany na 99,9% że ci co podjęli decyzję wiedzieli doskonale że oficjalnie mogą co najwyżej spowolnić graczy, nic poza tym
 
Ostatnia edycja:

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
:)
a bo musiałem poprawić :p

polecam każdemu prosty test
odpalić plac
potem ...wyłączyć neta
potem odpalać najprostsze skrypty insertunit [wybrać jakąś formację, dodać 1 żołnierzyka, 2, i wyzerować, 1 ,2 i wyzerować]
nie będzie działać ? BĘDZIE! bo to nie jest akcja
akcja będzie jak do tego dodacie np attack.click ew support.click
czyli np skrypt gdzie OD RAZU są InsertUnit & "jakiś click" to jedna akcja, a nie dwie

skrypt gdzie jest attack.click & submit to ...w sumie też 1 akcja, bo najpierw jest attack a potem potwierdzenie
problem może się pojawić dopiero gdy można non stop wysyłać zapytania - np trzymając klawisz
więc wystarczy -ortodoksyjnie- rozbić skrypt na dwie części
co i tak nie zmienia faktu że gracze nieoficjalnie połączą znowu te skrypty

ergo- i tak nie ma co blokować skryptów
jak ma coś nie działać- to trzeba to zablokować gdzie indziej
można np zrobić to co w przypadku rozkazów dla armii- ogranicznik 5/sek, 10/sek
cokolwiek, coś co zablokuje słanie więc zabawa w trzymanie klawisza po prostu przestanie być opłacalna
bo skoro od początku jest limit tego typu to-jak sądzę- ktoś już przewidział możliwość szybkiego masowgo słania wojsk
legalnego słania
to samo można zrobić z każdym innym działaniem; ale litości...nie przez zakazywanie stosowania popularnych skryptów, no! :p

eliminować można coś co skraca proces, ale nie coś co zwalnia go w sposób sztuczny
 
Ostatnia edycja:

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
dziwne
tyle osób się buntowało przeciwko zakazywaniu attack.click , submit.click etc ...a frekwencja niemal zerowa :)

wow:>
 

DeletedUser

Guest
dziwne
tyle osób się buntowało przeciwko zakazywaniu attack.click , submit.click etc ...a frekwencja niemal zerowa :)

wow:>

widzisz ten temat jest już zamknięty...postawiona kropka nad i...a widocznie ktoś miał w tym jakiś biznes dlatego tak się stało a nie inaczej
pewnie niebawem pojawi się dodatkowa płatna opcja typu menadżer agresora gdzie
InsertUnit & attack.click & submit będzie dozwolone a dodatkowo z boku w okienku bedziesz miał możliwość wstawienia nieograniczonej ilości koordów i wszystko to pójdzie jednym klikiem...oczywiście za kolejne 10zeta...

IG to jest duży biznes za mało ludzi płaciło za AF no to zrobili porządki w skryptach do farmienia haaha
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
jak zamknięty jak nie zamknięty:p
nie widzę żadnej kropki nad i:p widzę że frekwencja mała:d

a przypomnę że "napad" i "ok" to przyciski jakby ktoś jeszcze nie zatrybił:D
 

DeletedUser

Guest
nic dziwnego że frekwencja niska jak posty kasują hehe...ktoś się poczuł jak firewall internetu...
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
e tam, nikt nie będzie kasować postów :]

problem jest z przyciskami
można było korzystać -> nie można

ja nie będę specjalnie święty - oficjalna blokada skryptów "z przyciskami" trochę mi -osobiście- pokrzyżowała plany napisania poradnika dot. paru dodatków które chciałem dać na forum
gdybym napisał to przed blokadą- i pokazał w praktyce jak się gra w wielu kartach- to można by było zobaczyć ...jakby to ująć... hmm... można by zobaczyć to że zakaz jest niezrozumiały

integralną częścią mojego sposobu szybkiego słania armii wg planu jest użycie skryptów z przyciskami
zawsze ortodoksyjnie przestrzegałem zasady : 1 akcja - 1 klik

zresztą...w sprawie tego nieszczęsnego zakazu [co to niby miał boty zatrzymać] już wiele osób napisało
gracze którzy widzieli różne moje filmiki na YT - łącznie ze słaniem - wiedzą że zakaz jest na dobrą sprawę ..dziwny
w 90% zakazy uderzają w graczy którzy wiedzą co to fair play
a te 10% było, jest i będzie poza kontrolą

robiąc ankietę popełniłem błąd, ona nie powinna być anonimowa...
potem i tak się okazuje że na "nie" głosują gracze którzy nie mają zielonego pojęcia o zagadnieniu i jak zwykle blokują wszystkie ułatwienia...ech...
 
Ostatnia edycja:

kors4r

Łucznik
Wynik reakcji
0
jak najbardziej na tak

wszystkie argumenty witkacego uważam za trafione i kompletnie nie trafiają do mnie argumenty, które spowodowały zakazania skryptów używających 'focus'

przed botami to w żaden sposób nie chroni, nawet takimi robionymi przez tych, którzy wiedzę o programowaniu czerpią z google (sprawdziłem, razy kilkanaście)

a na pewno pomogłoby w użyteczności skryptów
 
Status
Zamknięty.
Do góry