Przekazywanie tematów

  • Rozpoczynający wątek gopej2
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Witam.

Jako iż się tak zastanawiałem nad życiem... to tutaj NIE MA demokracji ;/

Po kiego grzyba robić ankiety w "pomysłach dot. gry" jak i tak to wszystko jest tylko dla picu!

Mój pomysł (tak będę nieskromny, ale to boli), który posiada 53 głosy na tak i 1 głos na nie nie został nawet skomentowany przez kogoś "z góry", a temat odnośnie statystyk dziennych (45% głosów na NIE) został przekazany dalej ...........

Naprawdę?

PYTANIA

Proszę kogoś z teamu, aby wytłumaczył mi, na czym polega polityka tutejszego sztabu (czy kogoś tam), który wybiera tematy do popchnięcia dalej?
Kolejne pytanie: po co każecie wstawiać te ankiety, jak i tak nic one nie znaczą?
Następnie: Czemu jeden i ten sam problem nie został rozwiązany przez gigantyczny okres czasu (moderatorzy zakładek na forum plemiennym), którego rozwiązania chciała duża społeczność plemion, a taki jeden szary pomysł na który nie zgadzała się prawie połowa głosujących po 2 dniach został popchnięty dalej?
I jeszcze jedno: Ile jeszcze trzeba będzie czasu, aby problem z zakładkami został rozwiązany? Ile jeszcze głosów na TAK? Ile jeszcze tej powalającej większości na TAK?

Z góry dziękuję za odpowiedzi ;)

Pozdrawiam.
Radek
 

DeletedUser147486

Guest
Na tego typu pytanko odpowiadano już wiele razy, wystarczy troszeczkę się wysilić i poszukać odpowiedzi :)

--------------------------------------------------------------

w skrócie chodzi o to, ze nie wszystkie sprawy są realne do zrealizowania,kolejna sprawa to chociażby to, iż to nie nasi admini od ręki się tym zajmują, to musi iść gdzieś dalej.
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Po drugie temat, o którym mówisz, czyli przydział moderatorów do poszczególnych zakładek, jest tak głęboką ingerencją w dotychczasową strukturę systemu uprawnień w plemieniu, że jest to niemal niewykonalne. W obecnym systemie forum plemienne sprawdza odpowiednie grupy uprawnień gracza (czy ma grupę moderatorów, czy ma grupę zaufanych, czy ma grupę ukrytych), a nie bezpośrednie przypisanie gracz-zakładka (co, swoją drogą, byłoby ciężkie w utrzymaniu). A że nie da się na razie tworzyć dowolnych grup uprawnień, to tym bardziej nie jest to wykonalne. A niedawno padła propozycja wprowadzania własnych grup dostępu do forum i przypisywania ich do zakładek.
 

DeletedUser

Guest
Po drugie temat, o którym mówisz, czyli przydział moderatorów do poszczególnych zakładek, jest tak głęboką ingerencją w dotychczasową strukturę systemu uprawnień w plemieniu, że jest to niemal niewykonalne. W obecnym systemie forum plemienne sprawdza odpowiednie grupy uprawnień gracza (czy ma grupę moderatorów, czy ma grupę zaufanych, czy ma grupę ukrytych), a nie bezpośrednie przypisanie gracz-zakładka (co, swoją drogą, byłoby ciężkie w utrzymaniu). A że nie da się na razie tworzyć dowolnych grup uprawnień, to tym bardziej nie jest to wykonalne. A niedawno padła propozycja wprowadzania własnych grup dostępu do forum i przypisywania ich do zakładek.

Nie sądzę, żeby programiści plemion byli na tyle ograniczeni, żeby nie potrafili zrobić czegoś takiego :)

Jakiś serwer testowy na pewno istnieje, więc potrzeba tylko chęci ....
A jak nie istnieje to stworzyć kod, a potem testować go na nowym świecie.
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Tylko, że jest różnica między dodaniem funkcjonalności przez drobną modyfikację, a przepisywaniem połowy systemu dla jednej funkcjonalności - to się nazywa rachunek przychodów i kosztów :)
 

DeletedUser130574

Guest
Gopej2, niestety, albo stety nie ma tutaj demokracji, bo większość głupków przegłosowałaby najgłupszy nawet pomysł, gdyby było ich tylko więcej :)

To ile masz glosów na tak a ile na nie jest nieważne, sam się o tym przekonałem, dlatego nie wiem czemu aż tak się tym przejmujesz. To jest twój pomysł, a nie coś bez czego gra straci sens. Też miałem pomysł bardzo podobny do Twojego tylko jakieś 7 lat wcześniej. Nie przeszło, Twój też nie przejdzie. Pogódźmy się z tym :)
 

DeletedUser181431

Guest
Przejdzie, czy nie przejdzie, głupi pomysł czy nie głupi, ale obecnie nie widać by ktoś z góry się tym w ogóle interesował, temat założony tylko po ty by był. To po co jest wymagana ankieta w takim razie, jak nie ma znaczenie czy ktoś to przegłosuje czy nie.
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.988
Jako "góra" zapoznajemy się z wszystkimi propozycjami złożonymi przez Graczy i bardzo Wam serdecznie za nie dziękujemy - cieszy nas fakt, że chcecie razem z nami rozwijać projekt i zgłaszacie pomysły, które mogą go uczynić jeszcze lepszym i bardziej spełniającym Wasze oczekiwania.
Głosowanie w tematach ma na celu sprawdzenie, czy dany pomysł jest "genialny" tylko w zamyśle jego autora, czy też inni Gracze również popierają dane rozwiązanie. Jest to swoista "wstępna selekcja", pozwalająca od razu odrzucić te idee, które są przyjęte negatywnie przez społeczność gry.
Z góry jednak uprzedzamy, że nawet jeśli pomysł zbierze 1000 komentarzy i 100% z nich będą pozytywne, to w żaden sposób nie gwarantuje to jego wprowadzenia do gry, ani też nawet przekazania tego "wyżej". Dlaczego? Pamiętajcie proszę, że gra (jako całokształt) istnieje już od 13 lat (polska wersja od 10). W tym czasie pojawiło się mnóstwo pomysłów jej rozwinięcia - zarówno ze strony designerów i developerów gry, jak też i zgłaszanych przez społeczności poszczególnych krajów (także z Polski). Aż sprawdziłem - ilość ZGŁOSZONYCH (czyli przekazanych developerom do rozważenia) sugestii dotyczących gry przekroczyła już liczbę 13.600. Dlatego spora część pojawiających się na forum propozycji stanowi (jeśli nie wprost to w jakiś pośredni sposób) zdublowanie czegoś co było już rozważane i dyskutowane w przeszłości. I zostało wówczas odrzucone, zostało połączone jako część jakiegoś szerszego mechanizmu lub jest właśnie w fazie wdrażania.
Proszę też mieć na uwadze, że my na zgłaszane propozycje musimy patrzeć nieco szerzej, przez pryzmat projektu jako ogółu, a nie tylko pod kątem "Graczom się podoba". A część propozycji jest po prostu sprzeczna z "interesem gry", np. poprzez burzenie równowagi sił między graczami, faworyzowanie jakiejś określonej grupy czy chociażby powodujące nadmiernie szybkie kończenie światów.

Nie zmienia to jednak faktu, o którym pisałem na początku - za każdy zgłoszony pomysł Wam serdecznie dziękujemy i, nawet jeśli nie macie informacji o tym, NAPRAWDĘ je czytamy. :)
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser

Guest
Jako "góra" zapoznajemy się z wszystkimi propozycjami złożonymi przez Graczy i bardzo Wam serdecznie za nie dziękujemy - cieszy nas fakt, że chcecie razem z nami rozwijać projekt i zgłaszacie pomysły, które mogą go uczynić jeszcze lepszym i bardziej spełniającym Wasze oczekiwania.
Głosowanie w tematach ma na celu sprawdzenie, czy dany pomysł jest "genialny" tylko w zamyśle jego autora, czy też inni Gracze również popierają dane rozwiązanie. Jest to swoista "wstępna selekcja", pozwalająca od razu odrzucić te idee, które są przyjęte negatywnie przez społeczność gry.
Z góry jednak uprzedzamy, że nawet jeśli pomysł zbierze 1000 komentarzy i 100% z nich będą pozytywne, to w żaden sposób nie gwarantuje to jego wprowadzenia do gry, ani też nawet przekazania tego "wyżej". Dlaczego? Pamiętajcie proszę, że gra (jako całokształt) istnieje już od 13 lat (polska wersja od 10). W tym czasie pojawiło się mnóstwo pomysłów jej rozwinięcia - zarówno ze strony designerów i developerów gry, jak też i zgłaszanych przez społeczności poszczególnych krajów (także z Polski). Aż sprawdziłem - ilość ZGŁOSZONYCH (czyli przekazanych developerom do rozważenia) sugestii dotyczących gry przekroczyła już liczbę 13.600. Dlatego spora część pojawiających się na forum propozycji stanowi (jeśli nie wprost to w jakiś pośredni sposób) zdublowanie czegoś co było już rozważane i dyskutowane w przeszłości. I zostało wówczas odrzucone, zostało połączone jako część jakiegoś szerszego mechanizmu lub jest właśnie w fazie wdrażania.
Proszę też mieć na uwadze, że my na zgłaszane propozycje musimy patrzeć nieco szerzej, przez pryzmat projektu jako ogółu, a nie tylko pod kątem "Graczom się podoba". A część propozycji jest po prostu sprzeczna z "interesem gry", np. poprzez burzenie równowagi sił między graczami, faworyzowanie jakiejś określonej grupy czy chociażby powodujące nadmiernie szybkie kończenie światów.

Nie zmienia to jednak faktu, o którym pisałem na początku - za każdy zgłoszony pomysł Wam serdecznie dziękujemy i, nawet jeśli nie macie informacji o tym, NAPRAWDĘ je czytamy. :)

Lanie wody.. w ktorym nie wyjaśniłeś, czemu spodobał Ci się pomysł, który nie podobał się połowie społeczności plemion

Pozdrawiam
Radek.
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Cały czas rozchodzi się o to, że Plemiona istnieją nie tylko w Polsce i jeżeli taką samą propozycję zgłoszono w innej wersji językowej, to liczy się suma głosów ze wszystkich edycji i to nie jest i tak wiążąca suma. Twórcy gry zdecydowali się wprowadzić dane rozwiązanie, to wprowadzili, a głosy graczy raczej tylko to delikatnie zasugerowały :)
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.988
Lanie wody.. w ktorym nie wyjaśniłeś, czemu spodobał Ci się pomysł, który nie podobał się połowie społeczności plemion

Konkretnie: nie spodobał się 13 osobom. :)
A jeszcze konkretniej: tym osobom nie spodobał się pomysł USUNIĘCIA FARMIENIA z odznaczeń dziennych, ja zaś przekazałem (co wyraźnie zresztą napisałem) sugestię MOŻLIWOŚCI UKRYCIA swoich osiągnięć. Czyli raczej średni związek z głosowaniem, które miało miejsce w danym temacie. Notabene był to praktycznie Twój pomysł, bo sam w tym temacie napisałeś: "Jestem za możliwością ukrycia tego, ale nie usunięcia."
 

DeletedUser

Guest
Konkretnie: nie spodobał się 13 osobom. :)
A jeszcze konkretniej: tym osobom nie spodobał się pomysł USUNIĘCIA FARMIENIA z odznaczeń dziennych, ja zaś przekazałem (co wyraźnie zresztą napisałem) sugestię MOŻLIWOŚCI UKRYCIA swoich osiągnięć. Czyli raczej średni związek z głosowaniem, które miało miejsce w danym temacie. Notabene był to praktycznie Twój pomysł, bo sam w tym temacie napisałeś: "Jestem za możliwością ukrycia tego, ale nie usunięcia."

A to przepraszam.

Nie zauważyłem :)
 
Status
Zamknięty.
Do góry