Przebudowany planer ataków - projekt - komentarze

Status
Zamknięty.

Chip n Dale

Łucznik
Wynik reakcji
384
Fajnie jakby była jeszcze możliwość eksportowania celów razem z przypisanymi graczami do notatnika
 

Fabcio

Cartographer of the USA
Wynik reakcji
9.266
Czy z pośród wszystkich możliwych numerów, ten o nazwie “Order 66” to nawiązanie do Star Wars? Czy jest to zwykły przypadek?
 

Leszcz Kartograf

Szlachcic
Wynik reakcji
3.933
1) Będzie możliwość eksportowania rozpiski do notatek?

2) Będzie możliwość tworzenia grup rozkazów? Off/burzak/fejk/gruby i tak dalej?

3) Będzie integracja ze stanem wojsk z przeglądu plemienia?

4) Informacje dodatkowe dla rozpisującego - ile ataków rozpisano, ile wysłano, sortowanie po ilości wysłanych ataków, informacja o najbliższych wysyłkach. Takie nice to have ale niekoniecznie od razu potrzebne ;)

5) Czy dzięki temu Marzyciele przegrają kolejny świat? @Dżobi :p
 

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
264
1.
Gracze dopisani do rozkazu będą widzieć potrzebny czas wysłania poszczególnych komend z poziomu listy rozkazów na placu danej wioski.
Jaki to ma sens, jeśli w rozkazie jest więcej, niż jeden cel? Każdy cel ma inny czas wysłania, żeby czas dotarcia był jednakowy.

2.
Gdy rozkaz zostanie zrealizowany, przy jego nazwie pojawi się "ptaszek", potwierdzający jego wykonanie.
Na jakiej podstawie gra będzie decydowała, czy dana komenda realizuje dany rozkaz, czy nie? Jakie jest okno czasowe wokół ustalonego czasu dotarcia? Jak z zadanymi jednostkami? Czy fejk może "odptaszkować" zaplanowany atak offem? Czy jak zabraknie 1szt. jakiejś jednostki, to nie "odptaszkuje"?

3. Czy można dodać ten sam cel wielokrotnie do rozkazu? Czy można dodać tego samego gracza wielokrotnie do rozkazu? Jeżeli obydwa na nie, to nie można zaplanować 2 offów od jednego gracza na tą samą wioskę. W praktyce trzeba by to jakoś kompensować np. w nazwie rozkazu pisząc "po X offów" (tracąc sens "ptaszka") lub tworząc X różnych rozkazów (i robiąc straszny śmietnik w planerze). Tak czy siak słabo...

4. W formularzu tworzenia rozkazu przy każdym graczu jest opcja "Color". Co ona robi?

5. Czy będą jakiekolwiek narzędzia zarządzania podglądem listy rozkazów - sortowania, filtry, grupy?

Z tego wszystkiego najbardziej podekscytowany jestem nowymi ikonkami, bo będzie coś nowego do przypisywania do skrótów na pasku skrótów.
 

Rinne

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
2.694
2. Na jakiej podstawie gra będzie decydowała, czy dana komenda realizuje dany rozkaz, czy nie? Jakie jest okno czasowe wokół ustalonego czasu dotarcia? Jak z zadanymi jednostkami? Czy fejk może "odptaszkować" zaplanowany atak offem? Czy jak zabraknie 1szt. jakiejś jednostki, to nie "odptaszkuje"?
Odkąd wprowadzili rozróżnienie wielkości ataku, to teoretycznie bez problemu można napisać kod sprawdzający, czy wysłana komenda jest zielona/pomarańczowa/czerwona, aby "odptaszkować" rozkaz.
Można założyć, że Fake - zielony, a Attack - czerwony, ale bezpieczniej byłoby uszczegółowić "type" do large attack / small attack, etc.

W każdym razie da się to bez problemu zrobić, tylko pytanie czy zostało to przemyślane, czy nie bardzo :p

PS Wiadomo, że można to "oszukać" i... nie wiem... zaatakować np. zagrodą deffa zamiast offem i też będzie czerwony rozkaz, ale lepsze jakiekolwiek sprawdzanie niż brak możliwości weryfikacji.
 

Jurigag

Zwiadowca
Wynik reakcji
99
Imho według mnie bardzo przydałaby się opcja ustawienia powiadomień o przypomnieniu że trzeba wysłać ataki - aby w appce była taka informacja, np możliwość ustawienia X minut przed atakiem.
 

kris7453

Chłop
Wynik reakcji
2
Czy można liczyć na to, że atakowane wioski będą również oznaczane na mapie w przeglądarce bez konta premium? Nie wiem dlaczego takie różnice, ale jak na barbarki lecę, to na smartfonie sprawdzam, które już atakowane, a w przeglądarce wysyłam, co jest dość znacznym utrudnieniem.
 
Status
Zamknięty.
Do góry