1.
Gracze dopisani do rozkazu będą widzieć potrzebny czas wysłania poszczególnych komend z poziomu listy rozkazów na placu danej wioski.
Jaki to ma sens, jeśli w rozkazie jest więcej, niż jeden cel? Każdy cel ma inny czas wysłania, żeby czas dotarcia był jednakowy.
2.
Gdy rozkaz zostanie zrealizowany, przy jego nazwie pojawi się "ptaszek", potwierdzający jego wykonanie.
Na jakiej podstawie gra będzie decydowała, czy dana komenda realizuje dany rozkaz, czy nie? Jakie jest okno czasowe wokół ustalonego czasu dotarcia? Jak z zadanymi jednostkami? Czy fejk może "odptaszkować" zaplanowany atak offem? Czy jak zabraknie 1szt. jakiejś jednostki, to nie "odptaszkuje"?
3. Czy można dodać ten sam cel wielokrotnie do rozkazu? Czy można dodać tego samego gracza wielokrotnie do rozkazu? Jeżeli obydwa na nie, to nie można zaplanować 2 offów od jednego gracza na tą samą wioskę. W praktyce trzeba by to jakoś kompensować np. w nazwie rozkazu pisząc "po X offów" (tracąc sens "ptaszka") lub tworząc X różnych rozkazów (i robiąc straszny śmietnik w planerze). Tak czy siak słabo...
4. W formularzu tworzenia rozkazu przy każdym graczu jest opcja "Color". Co ona robi?
5. Czy będą jakiekolwiek narzędzia zarządzania podglądem listy rozkazów - sortowania, filtry, grupy?
Z tego wszystkiego najbardziej podekscytowany jestem nowymi ikonkami, bo będzie coś nowego do przypisywania do skrótów na pasku skrótów.