Propozycje dotyczące rozwoju gry - temat zbiorczy

Jurigag

Zwiadowca
Wynik reakcji
99
Napiszę tutaj bo nie chce mi się nowego tematu robić - dodać możliwość nie wrzucania listy przyjaciół w chat, jak ma się 100 przyjaciół to posiadając włączony chat ładowanie strony trwa masę czasu i zawiesza to kartę.
 

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
249
W kwestii chatu, z chęcią zobaczyłbym możliwość modyfikacji jego wielkości. Żeby nie trzba było wchodzić w Wiadomości, jak ktoś raport wrzuci, czy chcę sobie przewinąć kawałek wstecz coś sprawdzić. Jak dowolna modyfikacja wielkości to za dużo, to chociaż maksymalizacja w postaci jakiegoś dużego okna dialogowego.
dmAfzEj.png
b8HqzG1.png
 
Ostatnia edycja:

Alpie

Chłop
Wynik reakcji
5
Proponuje dodać w ustawieniach gry opcję wyboru, w którym miejscu ma się wyświetlać zegar systemowy, z możliwością ustalenia wielkości czcionki. Osobiście chciałbym mieć zegar stale widoczny, np. w górnym menu, na lewo od przycisku "USTAWIENIA". No i oczywiście klasyczny widok mapy dla chętnych.
 

korbladeXD

Chłop
Wynik reakcji
2
proponuje dodać więcej warunków przynależenia do dynamicznych grup żeby było więcej możliwości, przykłady (tego mi brakowało przy robieniu grup): dać możliwość zaznaczenia że wioska NIE MA aktywnego zbieractwa, dać możliwość ustawienia zmiennej jako innej grupy dynamicznej, czyli np. wioski które mają 50 pików, 10 taranów ale NIE NALEŻĄ do grupy dynamicznej "abc"
 

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
249
Grupy dynamiczne nie mogą bazować na innych grupach dynamicznych, bo mogłyby się zapętlić.

Przydało by się w sumie tylko "Dostępne jednostki" liczone sumarycznie w populacji jak wsparcie populacji.
 

bafik2004

Chłop
Wynik reakcji
9
Przejrzysty przegląd obrony danego gracza dla adminów plemienia. Aby po najechaniu na mapie na daną wioskę własnego gracza, admin widział co w niej jest, nie musząc szukać informacji w zakładce Obrona w przeglądzie członków. Ułatwi to sprawdzanie KD kto niepotrzebnie kisi deff zdala od frontu.
 
Ostatnia edycja:

pawelgrom1

Szlachcic
Wynik reakcji
2.285
Przejrzysty przegląd obrony danego gracza dla adminów plemienia. Aby po najechaniu na mapie na daną wioskę własnego gracza admin widział co w niej jest nie musząc szukać informacji w zakładce Obrona w przeglądzie członków. Ułatwi to sprawdzanie KD kto niepotrzebnie kisi deff zdała od frontu.
Fajny pomysł.
 

Meps

Chłop
Wynik reakcji
11
Możliwość ukrycia własnych rozkazów z poziomu placu, ale tak żeby nie trzeba było tego robić za każdym odświeżaniem strony. Przy dużej liczbie wysłanych ataków strona ładuje się wolniej co wydłuża czas np. wysyłania wojska na farmy.
 

Razor3293

Chłop
Wynik reakcji
0
Dzień dobry. Moje uwagi.

1. Byłoby super gdyby można było przerzucać wojsko z jednej wioski do drugiej tak by nie musiało ono wracać najpierw do wioski bazowej.
Czyli np. deff z wioski A stoi we wiosce B. Jest atakowana wioska C. Gracz może przerzucić to wojsko od razu od B do C. Tak by nie musiało najpierw wracać do wioski A by następnie zostać wysłanym do wioski C.
2. Nie podoba mi się funkcja:
Posiadane wojska: Pozwól władzom plemienia widzieć wojska w Twoich wioskach.
Do czego to prowadzi ? Rada plemienia wie, kto ile ma wojska i postępuje w mniej więcej ten sam sposób - niespodziewanie, często w nocy przejmują członka plemienia wypraszając go chwilę przed przejęciem.
Były członek plemienia może już tylko napisać wiadomość jak się z tym czuje.
Przypomina mi to trochę książkę "Folwark zwierzęcy" George Orwell, w której to są zwierzęta równe i równiejsze.
Rada powinna dbać o członków plemienia. W praktyce często jest odwrotnie i to zniechęca bardzo.
 
Wynik reakcji
54
Dzień dobry. Moje uwagi.

1. Byłoby super gdyby można było przerzucać wojsko z jednej wioski do drugiej tak by nie musiało ono wracać najpierw do wioski bazowej.
Czyli np. deff z wioski A stoi we wiosce B. Jest atakowana wioska C. Gracz może przerzucić to wojsko od razu od B do C. Tak by nie musiało najpierw wracać do wioski A by następnie zostać wysłanym do wioski C.
2. Nie podoba mi się funkcja:
Posiadane wojska: Pozwól władzom plemienia widzieć wojska w Twoich wioskach.
Do czego to prowadzi ? Rada plemienia wie, kto ile ma wojska i postępuje w mniej więcej ten sam sposób - niespodziewanie, często w nocy przejmują członka plemienia wypraszając go chwilę przed przejęciem.
Były członek plemienia może już tylko napisać wiadomość jak się z tym czuje.
Przypomina mi to trochę książkę "Folwark zwierzęcy" George Orwell, w której to są zwierzęta równe i równiejsze.
Rada powinna dbać o członków plemienia. W praktyce często jest odwrotnie i to zniechęca bardzo.
Moim zdaniem złe pomysły. Długo grasz w plemiona ?
1. Na froncie byłoby się trudniej przebić.
2. Dzięki temu rada widzi kto warzywi i moze go wywalić. Pamiętasz co było przed tym ? Trzeba było dawać zasty radzie, żeby mogli sprawdzać kto się nie obija i nie leci w pkt, wcześnie zdarzało się, że ktoś mógł wysłać twoje wojsko na zaście gdzie daleko i podbić twoją wioskę, a Ty mogłeś napisać tylko jak się z tym czujesz. Ko rozpisując akcję nie musi się wszystkich pytać ile mają ofów, tylko możę sam to szybko zrobić.
Pograsz trochę w plemiona to zobaczysz, że to jest na plus w tej grze.
 

Cone

Rycerz
Wynik reakcji
1.967
Może jakaś opcja zablokowanej dyplomacji na specjalnym świecie?
Dodanie sojusznika niweluje ataki na dane plemię oraz nie można tego od tak usunąć, można mieć ograniczoną ich ilość i dopiero po pewnym czasie, coś jak czekanie na dominację, można taki sojusz usunąć. Dodatkowo można dodać okres wypowiedzenia jako rzecz wbudowaną, czyli wysyłamy zapytanie o sojusz wraz z ustalonym okresem wypowiedzenia i nie możliwości zaatakowania w tym czasie. Nie ma wtedy kos. Do tego zablokować wychodzenie i wywalanie z plemienia jak na specialu.
 
Do góry