DeletedUser192708
Guest
Siemka
Mam propozycje ustawień na następny nowy serwer.
Stary styl gry w nowoczesnym wydaniu.
Coś dla tradycyjnych graczy i tych pośrednich.
Jeśli macie jakieś pytania,uwagi,wątpliwości proszę pisać śmiało.
Proszę o dokładne przeczytanie oraz przeanalizowanie proponowanych ustawień i oddanie głosu.
Warunek zwycięstwa
dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek aktywnych + utrzymanie tego stanu przez 14 dni
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: ograniczone np.
możliwość kupienia flag,przyspieszenia budowy,powiększenia wydobywania surowców/
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 250ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 60 dni
Rycerz: tak ale bez przedmiotów
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 3000pkt , większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
Wioski bonusowe: tak, nowe
Farmienie: ograniczone
Chłopi: nie
Szlachta: monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko w obrębie plemienia
Limit członków plemienia: nieograniczony
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jak zwykły atak
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata
Funkcja :Umiejętności plemienia jak na 117/18
Mam propozycje ustawień na następny nowy serwer.
Stary styl gry w nowoczesnym wydaniu.
Coś dla tradycyjnych graczy i tych pośrednich.
Jeśli macie jakieś pytania,uwagi,wątpliwości proszę pisać śmiało.
Proszę o dokładne przeczytanie oraz przeanalizowanie proponowanych ustawień i oddanie głosu.
Warunek zwycięstwa
dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek aktywnych + utrzymanie tego stanu przez 14 dni
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: ograniczone np.
możliwość kupienia flag,przyspieszenia budowy,powiększenia wydobywania surowców/
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 250ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 60 dni
Rycerz: tak ale bez przedmiotów
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 3000pkt , większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
Wioski bonusowe: tak, nowe
Farmienie: ograniczone
Chłopi: nie
Szlachta: monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko w obrębie plemienia
Limit członków plemienia: nieograniczony
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jak zwykły atak
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata
Funkcja :Umiejętności plemienia jak na 117/18