- Wynik reakcji
- 12.962
Drodzy Gracze,
chcielibyśmy Was poinformować o modyfikacjach wprowadzonych w naszym systemie automatycznego kasowania nieaktywnych kont z bazy danych (chodzi o CAŁE konta, nie zaś o konta na poszczególnych światach, tam procedura się nie zmienia).
System będzie obecnie brał pod uwagę także aktywność na forum. Oznacza to, że tak długo jak jesteście aktywni w grze LUB na forum, to konto będzie uznawane za aktywne. Automatyczna kasacja będzie następowała po upływie 12 miesięcy, jeśli w tym czasie nie zalogujecie się w grze ani na forum. Przed skasowaniem konta wysyłana będzie wiadomość email informująca gracza o zbliżającej się kasacji. Całą procedurę możemy podsumować w następujący sposób:
Jeśli Wasze konta w grze i na forum nie mają tego samego nicka, to może się zdarzyć, że otrzymacie powiadomienie o zbliżającej się automatycznej kasacji, ponieważ inny gracz - o takim samym nicku w grze - został oznaczony do skasowania. Aby móc powstrzymać takie przypadkowe kasacje został wyznaczony okres 7 dni między momentem wysłania ostrzeżenia a faktyczną kasacją. Kasacja ta jest nieodwracalna!
Gdy konto zostaje zaznaczone do usunięcia (czy to automatycznie czy też na skutek wniosku gracza) wiadomość o tym zostanie automatycznie wysłana także na powiązane z nim konto na forum. Jeśli otrzymacie taką wiadomość a nie inicjowaliście kasacji konta, prosimy o niezwłoczny kontakt z supportem!
https://support.innogames.com/game/tribalwars
W skrócie:
Jeśli macie jakieś pytania, to prosimy o kontakt!
Pozdrawiamy
Wasz Plemiona Team
chcielibyśmy Was poinformować o modyfikacjach wprowadzonych w naszym systemie automatycznego kasowania nieaktywnych kont z bazy danych (chodzi o CAŁE konta, nie zaś o konta na poszczególnych światach, tam procedura się nie zmienia).
System będzie obecnie brał pod uwagę także aktywność na forum. Oznacza to, że tak długo jak jesteście aktywni w grze LUB na forum, to konto będzie uznawane za aktywne. Automatyczna kasacja będzie następowała po upływie 12 miesięcy, jeśli w tym czasie nie zalogujecie się w grze ani na forum. Przed skasowaniem konta wysyłana będzie wiadomość email informująca gracza o zbliżającej się kasacji. Całą procedurę możemy podsumować w następujący sposób:
- Automatycznemu skasowaniu ulegną wszystkie konta, które nie logowały się w grze lub na forum przez 12 miesięcy (lub dłużej).
- Przy kasowaniu konta w grze powiązane z nim konto na forum będzie także kasowane. Identyfikacja odbywa się na podstawie nazwy użytkownika.
- Nicki kont na forum będą automatycznie zmieniane gdy powiązane z nimi konto w grze zmieni swój nick.
Jeśli Wasze konta w grze i na forum nie mają tego samego nicka, to może się zdarzyć, że otrzymacie powiadomienie o zbliżającej się automatycznej kasacji, ponieważ inny gracz - o takim samym nicku w grze - został oznaczony do skasowania. Aby móc powstrzymać takie przypadkowe kasacje został wyznaczony okres 7 dni między momentem wysłania ostrzeżenia a faktyczną kasacją. Kasacja ta jest nieodwracalna!
Gdy konto zostaje zaznaczone do usunięcia (czy to automatycznie czy też na skutek wniosku gracza) wiadomość o tym zostanie automatycznie wysłana także na powiązane z nim konto na forum. Jeśli otrzymacie taką wiadomość a nie inicjowaliście kasacji konta, prosimy o niezwłoczny kontakt z supportem!
https://support.innogames.com/game/tribalwars
W skrócie:
- Jeśli Wasze konto w grze nie ma powiązanego konta na forum - wszystko jest ok. Musicie tylko mieć na uwadze, że jeśli nie będziecie się logować na konto przez 12 miesięcy, to zostanie ono automatycznie skasowane.
- Jeśli Wasze konto w grze i na forum ma taki sam nick - wszystko jest ok. Musicie tylko mieć na uwadze, że jeśli nie będziecie się logować na konto w grze ani na forum przez 12 miesięcy, to zostanie ono automatycznie skasowane.
- Jeśli Wasze konto na forum ma inny nick od konta w grze, to prosimy o kontakt z supportem aby ujednolicić te nicki.
- Jeśli macie obecnie konto tylko na forum, to prosimy o stworzenie także konta w grze, mającego ten sam nick co na forum. Jeśli nie jest to możliwe, to prosimy o kontakt z supportem.
- Będziecie informowani poprzez email oraz wiadomość na forum, gdy Wasze konto otrzyma status przeznaczonego do kasacji. Prosimy o upewnienie się, że podany przez Was adres email jest poprawny i aktualny!
- Jeśli pomimo aktywności otrzymacie informację o kasacji, a nie zgłaszaliście takiego żądania, to prosimy o kontakt z supportem.
- Wasze konta na forum i w grze o tym samym nicku będą połączone i będą synchronizować zmianę nicka dokonaną w grze. Adresy email i hasła są jednak osobne.
Jeśli macie jakieś pytania, to prosimy o kontakt!
Pozdrawiamy
Wasz Plemiona Team
Ostatnia edycja: