Problematyka przedmiotu do przenosin

Kolorowe Kredki

Topornik
Wynik reakcji
345
mulciaki, zagęszczenie, rozłożenie pod siebie graczy w dane rejony

+dochodzi fakt ze w centrum nawet pomimo, ze jest ta opcja zapraszania graczy i tak jednak ekipy są wymieszane, wiec zrobienie multi to jedno ale wygrać swój teren to drugie.
Na obrzeżach już nie ma tego problemu bo ustawiasz sobie wszystko pod siebie od kopa i cacy
 

Kolorowe Kredki

Topornik
Wynik reakcji
345
Ty patrzysz tylko przez pryzmat jednej strony medalu, ty masz swoją ekipę i dzięki itemkowi chcesz mieć odrazu ułożony dobry start pod siebie, czyli jesteś od razu już krok do przodu przed ekipa która utworzy się dopiero po starcie świata z randomowej rekrutacji. Masz wiec bonus którego ktoś bez znajomych na starcie mieć nie może i jeśli ten bonus masz ty to wszystko jest cacy. A jak były randomowe bonusy rozdawane dla poszczególnych graczy rzędu +20%produkcji drewna na tydzień to wielki płacz bo ty tego bonusu nie masz, a ktoś inny ma. Ja nie widzę tu w sumie różnicy pomiędzy tymi bonusami, chcesz sobie po prostu ułatwić grę, a nie każdy ma taka możliwość :)
 

Deleted User - 8687748

Guest
Ale bezsensowny punkt widzenia. Jeśli byłby Itemek tylko ze skróconym czasem działania to gracze po prostu by się sprężyli i szybciej napchali darm i zagęszczenia bo wiedzieliby, ze później już nie będzie możliwości. Obojętnie jakie będą czasowe ustawienia tego itemka to tak czy siak będzie on generować nieczysta grę.

Już wyjaśniłem wyżej czemu - za dużo bawienia się na początek, gdy nie wiadomo czy wyjdziesz z ćwiartki. Dodatkowo ostra polityka supportu z pushingiem nie ułatwia wcinania darm.

A tak jak ty myślisz to jest coś w stylu, ze jeśli sklep jest otwarty do 23 i zmieniamy godziny działania do 15 to dużo mniej osób pójdzie na zakupy - tak, ale w momencie jak jutro tez jest otwarte, a jakby sklep miałby już nigdy nie działać to wszyscy i tak rzucili by się tam wcześniej.


A co do wyłapywania darm przez support to tylko ludzi którzy nie używają mózgu da się wyłapać.

I mówisz, ze na start nie Syfia mulciakami bo jest niewidoma i każdy może dostać bęcki, jak to właśnie moim zdaniem mulciaki maja największe znaczenie na etapie 1 wioski, wystarczy trafić na okolice mulciakow które sa offowkami/deffowkami i pozamiatane :)

Różnica między sklepem a tworzeniem darm/mulciaków/sztucznego zagęszczenia jest taka, że do sklepu siłą rzeczy musisz się udać chyba, ze rodzice/druga połówka chodzą za Ciebie. No albo żyjesz o korzonkach lub jak Beduin. Ale odpowiadając - cały czas problem przedmiotu do przenosin opiera się na tym, że obecnie plemiona są na etapie gry, gdzie powstało już większość składów, ekip. W zasadzie co świat widzisz te same buzie, ale w innych ekipach - z tego powodu wroga nie traktuje się jak wroga, ale jako przeciwnika. Nie wiesz z kim kolejny świat rozegrasz. Przedmiot do przenosin lub wstępne logowanie z możliwością do zapraszania musi być, bo Plemiona już ewoluowały i randomowe ekipy już nie pograją. To już przeszłość. A wielu już ma dość grania z no-name, więc jak będą mieli do wyboru grać z ekipą, a nieliczni wystartują z kimś nowym, bo grają by poklikać. Zatem trzeba znaleźć równowagę, między tworzeniem możliwości dla gry ekipie, a utrudnianiem pushingu. Nie ma opcji raczej opcji, która wyeliminuje sztuczne zagęszczanie, a nie uderzy w ekipy, na których obecnie ta gra się opiera.

Co do mulciaków i właśnie przedmiotu do przenosin - traktuję to jako argument, żeby zakazać sprzedawania noży, bo przecież można nimi kogoś zabić. Na start największy wpływ ma zgranie plemienia i aktywność. Obecnie bana za pushing (w końcu coś z tym mulciakiem musisz zrobić) można dostać nawet jak na początku zjesz współplemieńca. Sam miałem przypadek, gdzie napisałem ticketa o końcu gry przez gracza z pytaniem, czy go można rozebrać - informacje odnośnie pushingu są tajne to odpowiedzi jasnej nie dostałem. Profilaktycznie i tak ban wleciał za pushing :p

mulciaki, zagęszczenie, rozłożenie pod siebie graczy w dane rejony

+dochodzi fakt ze w centrum nawet pomimo, ze jest ta opcja zapraszania graczy i tak jednak ekipy są wymieszane, wiec zrobienie multi to jedno ale wygrać swój teren to drugie.
Na obrzeżach już nie ma tego problemu bo ustawiasz sobie wszystko pod siebie od kopa i cacy

Mulciaki przecież ludzie tworzą nawet jak nie ma przedmiotu do przenosin i wyboru kierunku - randomowe tworzone konta pod to, aby wywaliło w odpowiednim miejscu. A jeżeli nie będzie przedmiotu do przenosin to i tak zrobią na wstępnym logowaniu. A jak jego też nie będzie to znowu będzie śmieszny świat jak 166.

Bez wątpienia na korzyść braku przedmiotu do przenosin jest to, że centrum znowu będzie zagęszczone. Ale brak możliwości "manewrowania" tj. ewakuacji z rejonu to też element strategii i zarządzania. Na 174 świecie przeniosłem ze 130 osób i większość (może z 4 osoby) się potrafiły przenieść w przeciągu 1,5h.

Reasumując - nie widzę zbytnio możliwości rozwiązania kwestii walki z darmami i sztucznym zagęszczaniem, bo gdy tylko pojawią się opcja "zaproś graczy" i przedmiot do przenosin to zawsze ktoś to wykorzysta. IMO Support powinien ogarnąć, że Plemiona się już zmieniły i dopasowywać się do obecnych realiów - tu mam na myśli nie robienie na siłę światów w stylu 1 świata. Na mulciaki, konta pod darmy i sztuczne zagęszczanie nie dam przyzwolenia. Rzecz w tym, że należy sobie zadać pytanie po co to gracze robią - aby im było łatwiej, a na dodatek mają ku temu możliwości. Najlepsza opcja walki ze sztucznym zagęszczaniem jest większa liczba barb, nadal przytoczę przykład Classica, który bardzo dużo osób chwali. Dlaczego najlepszy? Bo już jesteś zagęszczony od początku, a nawet (tu nie mam pewności) jak stworzysz konto pod zagęszczanie to jeżeli załóżmy ja 1 gracza robi się 2-3 barby to taki deal nawet może być szkodliwy dla tworzącego mulciaki, bo dla 1 wioski dla siebie tworzysz 2-3 dla ewentualnego wroga, bo barby chyba się respią od razu po pojawieniu się gracza, czyli po przenosinach już barby się nie przenoszą.
 

awek.

Topornik
Wynik reakcji
417
Ale odpowiadając - cały czas problem przedmiotu do przenosin opiera się na tym, że obecnie plemiona są na etapie gry, gdzie powstało już większość składów, ekip. W zasadzie co świat widzisz te same buzie, ale w innych ekipach - z tego powodu wroga nie traktuje się jak wroga, ale jako przeciwnika. Nie wiesz z kim kolejny świat rozegrasz.
Co to znaczy, że powstało już większość składów? Ilość możliwych konfiguracji jest przecież ogromna - ja przykładowo zacząłem grę już 13 lat temu.. jednak nie miałem przyjemności albo w niektórych przypadkach nieprzyjemności grać ze wszystkimi 'stałymi graczami' mimo tego, że często startowałem totalnie randomowo i grałem z tymi którzy byli akurat w okolicy.
Przy czym pisząc o grze to mam na myśli wspólną grę - nie jako przeciwnicy...

Przedmiot do przenosin lub wstępne logowanie z możliwością do zapraszania musi być, bo Plemiona już ewoluowały i randomowe ekipy już nie pograją. To już przeszłość. A wielu już ma dość grania z no-name, więc jak będą mieli do wyboru grać z ekipą, a nieliczni wystartują z kimś nowym, bo grają by poklikać.

Mnóstwo nowych ekip powstanie jeśli support narzuci niskie limity plemienia połączone z bardzo szybką blokadą składu.
Gracze którzy mają dość grania no-name to głównie gracze którzy już ogólnie mają dość grania ale wystartowali, bo ich znajomi zaprosili i tak jakoś grają (większość - nie wszyscy) - i to oni właśnie grają by poklikać...
Osoby które decydują się na stworzenie swojej ekipy bądź też po prostu szukają jakiejś nowej to głównie osoby którym chce się grać i poświęcają o wiele więcej czasu niż ta pierwsza grupa.


Jeśli nie zgadzasz się to chętnie wrócę do rozmowy za jakiś czas gdy @kmic unicestwi już wszystkie masówki:)
 

Frezee

Szlachcic
Wynik reakcji
3.641
Fajny byl itemek do przenosin, w centrum poza osobami co zalogowaly sie na wstepne przypadkiem nie bylo graczy xd
Nie ma juz ekip z jajami co w centrum wystartuja bez przymusu
 

awek.

Topornik
Wynik reakcji
417
No tak, teraz pozostało jedynie zniechęcić do gry ludzi, którzy klikali tylko i wyłącznie ze względu na stare znajomości. Tych którzy jak sam stwierdziłeś stanową większość aktywnej społeczności plemion, którym nie chce sie zakładać ekipy ani szukać miejsca wśród nowych ludzi.
Jak już ci wszyscy ludzie odejdą, to nastanie cudowna era w której nie ma masówek, a na świat logować się będzie 300 osób xD

Gierka zdechła sama z siebie, a ten w imie ratowania jej z opresji, wpadł na genialny pomysł który rozjebie ją do końca xD

Albo troll albo przygłup, innej opcji nie ma.

Może i stanowią większość społeczności.. ale na pewno nie większość AKTYWNEJ społeczności - bo na aktywność nie pozwala im życie, bądź zwyczajnie nie zależy im :)

Co do drugiej części to serio uważasz, że brak zmian nie powoduje tego, że gracze odchodzą?
Jeśli tak to moje gratulacje xd

Zakładam, że jeśli liczba graczy będzie mała to połączą plemiona z kilku narodowości żeby serwery były świeższe i liczniejsze.

Może i jestem trollem ale przygłupem jesteś tutaj ty :)

Z dnia na dzień jestem coraz bardziej zdziwiony, jak bardzo wasze łby są przeżarte przez te gierke xD Taki Smerf mało sie nie zesra jak widzi że ktoś śmie GRAĆ SE W GRE w sposób niezgody z jego postrzeganiem rzeczywistości.
Od 13 lat klika w konie na przeglądarce i w związku z tym wydaje mu sie że jego zdanie ma jakiekolwiek znaczenie xD Na koniec okazuje się że ci wszyscy mędrcy mają gówno do powiedzenia.
Za pierdolenie głupot jeszcze nie karzą, więc możecie śmiało kontynuować wypełnianie swojej misji :)

Niech każdy gra jak chce, cieszę się z tego że zmiany idą w kierunku jaki bym sobie życzył - wy z tego powodu płaczecie :(

Miłego dnia!
 

Deleted User - 8687748

Guest
Co to znaczy, że powstało już większość składów? Ilość możliwych konfiguracji jest przecież ogromna - ja przykładowo zacząłem grę już 13 lat temu.. jednak nie miałem przyjemności albo w niektórych przypadkach nieprzyjemności grać ze wszystkimi 'stałymi graczami' mimo tego, że często startowałem totalnie randomowo i grałem z tymi którzy byli akurat w okolicy.
Przy czym pisząc o grze to mam na myśli wspólną grę - nie jako przeciwnicy...



Mnóstwo nowych ekip powstanie jeśli support narzuci niskie limity plemienia połączone z bardzo szybką blokadą składu.
Gracze którzy mają dość grania no-name to głównie gracze którzy już ogólnie mają dość grania ale wystartowali, bo ich znajomi zaprosili i tak jakoś grają (większość - nie wszyscy) - i to oni właśnie grają by poklikać...
Osoby które decydują się na stworzenie swojej ekipy bądź też po prostu szukają jakiejś nowej to głównie osoby którym chce się grać i poświęcają o wiele więcej czasu niż ta pierwsza grupa.


Jeśli nie zgadzasz się to chętnie wrócę do rozmowy za jakiś czas gdy @kmic unicestwi już wszystkie masówki:)

Niskie limity osób w plemieniu to raczej dobicie tej gry, ponieważ każda ekipa będzie dążyła do jak najsilniejszego składu. Niskie limity osób to już skreślenie chociażby deffowek i graczy na zapleczu, a np. z 20 osób bez problemu zrobisz plemię typowo frontowe. Tak, może być nawalanka, ale z kim? Jak nie natrafisz na podobną ekipę to będziesz miał easy wina, albo natrafienie na ekipę zapowiada długa, męcząca, ale ciekawa walkę. Ale ile osób jest już w stanie siedzieć 24/7? Zatem opcja grania z niską liczbą graczy jest zbyt męcząca, a dodatkowo skreśla już znaczną liczbę osób do gry.

Uważam, że bardzo dobre ustawienia ma ma 182 świat i mam nadzieję, że w te stronę pójdzie support. W sumie jakby zwiększyli liczbę barb to byłbym wniebowzięty. Ustawienia torpedują/utrudniają grę zbyt dużym ekipom zmuszając do tworzenia więcej składów, jednocześnie nie blokując gry ze znajomymi. Osoby szukające kompromisu w postaci zachowaniu ekip i redukcji masówek (które i tak będą powstawać, pytanie jak im się dowali w zarządzaniu) powinny być zadowolone.
 

Pichuu

Miecznik
Wynik reakcji
59
Fajny byl itemek do przenosin, w centrum poza osobami co zalogowaly sie na wstepne przypadkiem nie bylo graczy xd
Nie ma juz ekip z jajami co w centrum wystartuja bez przymusu
A szkoda bo pamiętam,że zawsze w centrum była najlepsza rozgrywka..
Czas to przywrócić!!
 
Do góry