Problematyka przedmiotu do przenosin

Kolorowe Kredki

Topornik
Wynik reakcji
345
tylko wlasnie przez przedmiot do przenosin odrazu od 1 wioski tworzy sie ekipa z wydzielonym swoim terenem, frontowcami i deffowcami w swoim centrum, co zabija odrazu ten smaczek poczatku rozgrywki gdzie trzeba troche pokombinowac i powalczyc o swoje podworko.

moze odrazu zrobmy ustawienia ze bez miejsca w konkretnej mocnej ekipie nie mozna wbic na swiat bo i tak mija sie to z jakimkolwiek celem
 

Backmonster

Łucznik
Wynik reakcji
562
Najwiekszy ból dupy o przedmiot do przenosin mają największe masówki xd

Każdy chciałby zacząć sobie gdzie chce na obrzeżach, a po 2 miesiącach bez walki mieć już cała cwiertke. Tak chociaż topowe plemiona co wywali w centrum muszą się trochę pomęczyć, a nie świat na starcie jest już wygrany bo 200 osob z kolejnymi 400 darmami rozpocznie, gdzie im pasuje.

Skończcie płakać bo już to jest żałosne, oby nigdy ten przedmiot nie wrocil. Kiedyś go nie było i nie było problemów. Chcecie grę jak kiedyś to zwiększcie liczbe wiosek barbarzyńskich, zobaczymy znowu kilkanaście kontynentów to i tak szybkie kończenie światów zniknie.
 
Wynik reakcji
182
Inaczej, nie porównywałbym takich plemion jak Rohan, Players, jUTRO do typowych masówek. Są to co by to nie mówić dość zgrane ekipy, które mają raczej stały skład plemienia. Ja tutaj widzę rozróżnienie na masówki które jednak mają dość dużą ekipę i przez to muszą grać często na 2/3 plemiona graczy (nie darm), a na masówki które tworzą plemię darm i do tego odpalają co wojnę nowy człon z rekrutacji (pozwolę sb nie wymieniać plemion).

Zdaje sb sprawę że jeśli dana osoba nie należy do większej ekipy to może tego nie zrozumieć, ale nie wyobrażam sb startu Rohanu w 50/60 osób... jest nas przynajmniej 2x tyle. Jeśli ludzie tworzą większe społeczności i zgadzają się na jej zasady (np. powiedzenie: "Gra w Rohanie nie jest obowiązkowa" nie wzięło się znikąd) to czemu utrudniać im start?
 

Czarna Szmata

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.307
To chyba kolega wyżej i mu podobni nie kumają, że nikt startu nie utrudnia ekipom a zwyczajnie go nie ułatwia - skoro zgrane ekipy, które pokazały co potrafią na niejednym świecie, mają rywalizować z nowymi ekipami i jakimiś randomowymi składami(których już prawie nie ma w sumie) to wręcz wskazane by nie mogły na starcie wykorzystać swojej przewagi doświadczenia i w organizacji. Tyle pieprzenia o poziomie światów, braku wyzwania a jednocześnie wieczne kombinacje by sobie przewagę zapewnić i pójść na łatwiznę xd
Jak zwykle kamufluje się rakowe podejście graczy do rywalizacji zrzucaniem winy na ustawienia i support - raz na ileś tam światów znajdą się gracze nie idący na łatwiznę jak ostatnio pedalsy, go i chyba jutro, ale nadal reszta społeczności będzie ślepa na to, że od nich w większości zależy jakość gry i rywalizacji na danym świcie.
 

Kolorowe Kredki

Topornik
Wynik reakcji
345
No to skoro dajmy na to przykładowo owy rohan ma tylu graczy na starcie, to jaki jest problem jeśli jedyna opcja rozpoczęcia wspólnej gry na obrzeżach jest po prostu wybór kierunku startu? Świat jest podzielony teraz na 4 ćwiartki, mając dajmy na to 150 graczy tak czy siak pakujecie się na całe obrzeża ale jednak nie ściśnięci jak gowno w przeręblu po to by odrazu mieć zapewnione swoje podwórko tylko lekko wymieszani z jakaś inna przykładowa ekipa z która musicie wygrać aby te podwórko jednak wywalczyć. Nie rozumiem dlaczego od 1 dnia wbicia na świat ktoś chce mieć już zapewniony swój bezpieczny teren.
 

Kolorowe Kredki

Topornik
Wynik reakcji
345
Wezmy tez pod uwage gre z widoku pojedczynego gracza bez plemienia, nawet juz nie nowego gracza tylko doswiadczonego ktory zdecydowal sie na wbicie na swiat bez ekipy, w momencie kiedy ekipy nie sa zbite tylko wymieszane taki gracz ma wiecej luzu, moze opanowac swoj przyslowiowy kwadracik i dopiero zastanawiac sie nad potencjlanym dolaczeniem do danego plemienia, w momencie jak ekipy sa zbite od pierwszego dnia i gracz wyladuje swoja pierwsza wioska w kotle danego plemienia to jakis jest sens gry, albo wbija do tej ekipy albo nawet jesli jest 5x lepszy od swoich sasiadow i tak zostaje zjedzony przez mase. Ja rozumiem ze swiaty juz nie sa takie duze jak kiedys i nie wrocimy juz do czasow gdzie bylo x kontynentow i wszedzie bylo duzo miejsca do gry, ale skoro swiaty sa teraz takie male dlaczego na sile chcemy jeszcze bardziej psuc rozgrywke i zabijac poczatkowa zylke rywalizacji wymuszajac tak naprawde wbicie w danej ekipie na start albo brak celu gry
 

VoDAyToN

Chłop
Wynik reakcji
1
Rozwiązanie z Darmami........
Możliwość grania na świecie tylko po Aktywacji konta po przez klucz wysyłany na e-mial
dodatkowo ograniczenie rejestracji tylko do np 1-2 kont na jeden adres IP
Ewentualnie dodatkowo dla wyniszczenia temp mail potwierdzenie uczestnictwa grania na danym świecie (coś jak aktywacja konta)
Blokada VPN serwerów zewnętrznych itp, itd.

wszystkie propozycje które wymieniłem powyżej są możliwe do zrealizowania i wyniszczy przynajmniej 50% darm (mógłbym powiedzieć 80% ale nie mam wglądu do danych statystycznych)
 

Czarna Szmata

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.307
XD no ta i jeszcze sobie w wolnej chwili kmic z resztą suppka z browarem w ręku usiądą i będą logi przeglądać każdego konta z osobna.
Darmy to typowy przykład problemu tej gry stworzonego wyłącznie przez graczy - ileś tam osób gra z stadkiem darm, kolejne osoby idą w ich ślady, społeczność patrzy krzywo, ale przecież można się podpisać z darmiarzami na sojka do wygrania świata i cyk ta przewaga z darm sojusznika pracuje na nas.
Kolejny schemat to "dobra, gramy bez darm jako ekipa, postanowione", a przychodzi do startu i nagle z jednego członu zapowiedzianego na wstępnym dwa, a po starcie serwera trzy xd znajomi grający do jednej wioski się obudzili, że na czacie/forum w grze by kontakt chcieli mieć z ziomkami, bo nie mają Messengera xdd
I tak co świat od lat tolerowanie darmiarzy, gra z darmami "bo inni tak grają" by z roku na roku się dziwić, że nikt nic z darmami nie robi - społeczność stworzyła problem i pruje się do supportu, że za nich go nie rozwiąże zmieniając mechanikę gry xdd wspaniała historia
 
Wynik reakcji
59.447
XD no ta i jeszcze sobie w wolnej chwili kmic z resztą suppka z browarem w ręku usiądą i będą logi przeglądać każdego konta z osobna.
Darmy to typowy przykład problemu tej gry stworzonego wyłącznie przez graczy - ileś tam osób gra z stadkiem darm, kolejne osoby idą w ich ślady, społeczność patrzy krzywo, ale przecież można się podpisać z darmiarzami na sojka do wygrania świata i cyk ta przewaga z darm sojusznika pracuje na nas.
Kolejny schemat to "dobra, gramy bez darm jako ekipa, postanowione", a przychodzi do startu i nagle z jednego członu zapowiedzianego na wstępnym dwa, a po starcie serwera trzy xd znajomi grający do jednej wioski się obudzili, że na czacie/forum w grze by kontakt chcieli mieć z ziomkami, bo nie mają Messengera xdd
I tak co świat od lat tolerowanie darmiarzy, gra z darmami "bo inni tak grają" by z roku na roku się dziwić, że nikt nic z darmami nie robi - społeczność stworzyła problem i pruje się do supportu, że za nich go nie rozwiąże zmieniając mechanikę gry xdd wspaniała historia
To prawda. Często widzę jak plemię x podpisuje się z oszustami, darmiarzami i kanciarzami a potem płaczą na forum innego świata, że plemię wpisujące się w taki sam archetyp ich pojechało xD

Wyciągasz rękę do brudnych zagrywek = przyzwalasz na nie.
 

Czarna Szmata

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.307
To prawda. Często widzę jak plemię x podpisuje się z oszustami, darmiarzami i kanciarzami a potem płaczą na forum innego świata, że plemię wpisujące się w taki sam archetyp ich pojechało xD

Wyciągasz rękę do brudnych zagrywek = przyzwalasz na nie.
Ano do tego takie akcje wewnątrz plemienia - kilka razy obiecywano na starcie w ekipie z którą miałem grać, że będzie gra z rączkami i ambitnie, najwyżej w papę dostaniemy. Po czym na zbiórce już podejrzanie dużo graczy i frajerskie nicki, w samej grze dyplo byle tylko się nie spocić i inne cyrki xd Czasem, gdy była przeginka nie ruszałem, większość razy zaczynałem i kończyłem jak skala żenady dochodziła do punktu wrzenia xd, a i blachę za lamerski świat mam jako rasowy trochę-hipokryta ^ ^
Nie ma chyba gracza, który by jakoś ręki do frajerskiego grania nie przyłożył, natomiast fajno jakby się jednak gracze ogarnęli i przynajmniej raz na kilka światów zebrali w sobie tak, by zagrać ciekawy świat, gdzie nie idzie się na skróty i tępi się lamusów od "przecież to część gry", "taką zagrywka to element strategii przecież" jako wymówek do gry po linii najmniejszego oporu.
 

Deleted User - 8687748

Guest
Kiedyś była propozycja, aby przez pierwsze 2 tygodnie był dopuszczony przedmiot do przenosin, a później już go po prostu nie dawać. Ci co chcieliby grać mieliby dość dużo czasu na zdecydowanie się i start, a w przyszłości jak już darmojazdy by wyszły z pierwszej wojny z husarią czy elitą kontynentów to nie mieliby opcji na zagęszczanie. Ale nie wiadomo czy jest w ogóle takie coś możliwe.

A rozwiązanie na pushing - barby + brak możliwości wyboru kierunku. Docelowo przez 2 tyg byłyby przedmiot do przenosin, później wyłączony, brak wyboru kierunku i podkręcona liczba barb by sprawiła, że gracze lądowali by równomiernie i w sumie próba pushingu skończyłaby się korzyścią dla każdego.
 

Mickez

Władca Rohanu
Wynik reakcji
1.045
Kiedyś była propozycja, aby przez pierwsze 2 tygodnie był dopuszczony przedmiot do przenosin, a później już go po prostu nie dawać. Ci co chcieliby grać mieliby dość dużo czasu na zdecydowanie się i start, a w przyszłości jak już darmojazdy by wyszły z pierwszej wojny z husarią czy elitą kontynentów to nie mieliby opcji na zagęszczanie. Ale nie wiadomo czy jest w ogóle takie coś możliwe.

A rozwiązanie na pushing - barby + brak możliwości wyboru kierunku. Docelowo przez 2 tyg byłyby przedmiot do przenosin, później wyłączony, brak wyboru kierunku i podkręcona liczba barb by sprawiła, że gracze lądowali by równomiernie i w sumie próba pushingu skończyłaby się korzyścią dla każdego.
Na pewno jest możliwe bo są te kapelusze co są tylko na określony czas. 2 tygodnie to raczej za długo.
 

Kolorowe Kredki

Topornik
Wynik reakcji
345
nie ma znaczenia czy bedzie aktywny dzien czy dwa tygodnie, jak ktos sie postara to i tak wygeneruje mase darm i zageszczenie swojego terenu, kiedys nie bylo tego gowna, a giera mialy swoj najlepszy czas, wiec dobrze, ze i teraz wycofali
 

Deleted User - 8687748

Guest
nie ma znaczenia czy bedzie aktywny dzien czy dwa tygodnie, jak ktos sie postara to i tak wygeneruje mase darm i zageszczenie swojego terenu, kiedys nie bylo tego gowna, a giera mialy swoj najlepszy czas, wiec dobrze, ze i teraz wycofali

Jest właśnie duża różnica, bo etap pierwszych przejęć to jedna wielka niewiadoma. Na początku tym aż tak nie syfią, bo na start każdego można sklepać. Odpały się robią jak już możesz klikać budowę kilka razy dziennie i po prostu z nudów (bo siedzisz i nic nie robisz) to ludki robią mulciaki. A na etapie pierwszych przejęć i tak widać np. kto sobie darmy robił. Support w miarę ostro walczy z pierwszymi przejęciami, gdzie dużo banów lata za pushing
 

Kolorowe Kredki

Topornik
Wynik reakcji
345
Ale bezsensowny punkt widzenia. Jeśli byłby Itemek tylko ze skróconym czasem działania to gracze po prostu by się sprężyli i szybciej napchali darm i zagęszczenia bo wiedzieliby, ze później już nie będzie możliwości. Obojętnie jakie będą czasowe ustawienia tego itemka to tak czy siak będzie on generować nieczysta grę.
 
Ostatnia edycja:

Kolorowe Kredki

Topornik
Wynik reakcji
345
A tak jak ty myślisz to jest coś w stylu, ze jeśli sklep jest otwarty do 23 i zmieniamy godziny działania do 15 to dużo mniej osób pójdzie na zakupy - tak, ale w momencie jak jutro tez jest otwarte, a jakby sklep miałby już nigdy nie działać to wszyscy i tak rzucili by się tam wcześniej.


A co do wyłapywania darm przez support to tylko ludzi którzy nie używają mózgu da się wyłapać.

I mówisz, ze na start nie Syfia mulciakami bo jest niewidoma i każdy może dostać bęcki, jak to właśnie moim zdaniem mulciaki maja największe znaczenie na etapie 1 wioski, wystarczy trafić na okolice mulciakow które sa offowkami/deffowkami i pozamiatane :)
 

Mickez

Władca Rohanu
Wynik reakcji
1.045
Jeżeli Twoim argumentem przeciwko obecności tego itemka jest to, że on służy do multikont to mulciaki możesz i tak zaprosić obok siebie na wstępnym i to kmic nawet potwierdził.
 
Do góry