Postępowanie w przypadku włamania, utraty konta, nieudanej próby odzyskania hasła.

  • Rozpoczynający wątek Corpus
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

Corpus

Guest
Postępowanie w przypadku włamania na konto.

1. Zgłosić do supportu przez link 'Support' na dole ekranu gry.
2. W zgłoszeniu podać na jakiej podstawie stwierdzono włamanie (np. czy wysłano wojska, czy włączono niszczenie budynków, podać przybliżoną godzinę i tak dalej).
3. Podać nazwę swojego dostawcy internetowego (także ułatwi to znalezienie sprawcy).
4. Zaznaczyć, jeżeli korzystało się z kafejki internetowej albo dowolnego publicznie dostępnego urządzenia.
5. Czekać na odpowiedź.


Postępowanie w przypadku kradzieży konta.

Stworzyć drugie, tymczasowe, konto w Plemionach po czym:
1. Zgłosić do supportu przez link 'Support' na dole ekranu gry.
2. W zgłoszeniu podać:
- nick skradzionego konta,
- mail, który był wykorzystany do rejestracji (a także wykorzystywane później, jeśli zmieniano),
- nazwę dostawcy internetowego,
- przybliżony czas zdarzenia.

(to niezbędne informacje, bez nich nie ma sensu wysyłać zgłoszenia)
3. Supporter ma prawo poprosić Cię o wysłanie na adres podany przez niego, maila w celu weryfikacji. Do wysłania wiadomości używasz maila podanego przy rejestracji, albo innego, który ustalicie w rozmowie. Dopiero po otrzymaniu maila supporter może prowadzić z tobą dalsze rozmowy o odzyskanie konta.
4. Jeżeli supporter stwierdzi, że konto należało do Ciebie poda instrukcję jak odzyskać konto.
5. Po odzyskaniu konta zmień koniecznie hasło na koncie mail oraz w Plemionach. Hasła muszą być różne. Zarówno na koncie mail jak i w grze. Najlepiej by zawierały cyfry oraz litery i nie były podobne do nicku.
6. Pamiętaj, by skasować dodatkowe konto, gdy tylko odzyskasz stare.


Postępowanie w przypadku utraty hasła.

1. Skorzystać ze strony odzyskiwania hasła,
- jeżeli po 2 godzinach nie udało się odzyskać hasła za pomocą powyższego linku to postępuj tak jak w przypadku kradzieży konta.
- jeżeli odzyskasz hasło i okaże się zmienione postępuj tak jak podczas włamania.
- jeżeli nie pasuje adres mail a jesteś pewien że jest dobry, postępuj jak podczas kradzieży konta.
- jeżeli nie pamiętasz adresu mail albo go utraciłeś a nie dokonałeś zmiany wcześniej to szanse na odzyskanie konta drastycznie maleją.

PAMIĘTAJ
- Musisz udowodnić, że jesteś właścicielem konta.
- Dostęp do konta mail podanego przy rejestracji daje supportowi przesłankę, że jesteś właścicielem. Jeżeli takowego nie masz patrz wyżej.
- Podanie nieprawidłowego maila, nie zgadzającego się, powoduje, że niewiele można zrobić.
- Utrata konta jest w 98% przypadków winą użytkownika. Jest to brutalne, lecz prawdziwe. Więc dbaj o bezpieczeństwo!
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.