Poradnik

Czy podoba ci się ten poradnik ?

  • Tak :)

    Głosy: 124 55,6%
  • moze byc :]

    Głosy: 45 20,2%
  • nie :/

    Głosy: 54 24,2%

  • W sumie głosujących
    223
Status
Zamknięty.

Adaś11--

Guest
Moim zdaniem poradnik ten jest bardzo dobrze zrobiony, ale opisuje tylko jak postępować po zdobyciu kilku wiosek. Powienien też zawierać informacje jak postępować gdy ma się wioskę początkową. Ogólnie może być
 

Manchester5

Chłop
Na początku rzeczywiście powinno się znaleźć co zrobić na początku bo jeśli się tego nie zrobi to początkujący po prostu zaczyna się gubić i chaotycznie się zachowuje i tyle dlatego proponuje poprawić początek poradnika a reszta w porzo:p
 

19adrin97

Guest
Uważam że to dobry pomysł i bardzo przydatny od początkującego jak ja zaczynałem nie wiedziałem do czego są koszary przeczytałem FAQ! i pomoc i teraz wiem:D
 

pablomistrz

Miecznik
dobry poradnik, lecz widziałem lepsze... osobiście twierdzę, że najlepszy poradnik to taki, który zostanie napisany przez Team Plemion.
 
Najlepiej jest się posługiwać nabytymi umiejętnościami a nie korzystać z poradnika, można skorzystać również z pomocy zaufanej osoby która wszystko wytłumaczy ;)
 

mr null

Guest
Po pierwsze - oba poradniki "znam" od ponad roku - krążą chyba po wszystkich światach...

po drugie:
7.Zdania na temat Ciężkiej kawalerii są podzielone, moje jest takie ze w ataku o wiele lepsza jest lekka kawaleria bo przy tych samych kosztach produkcji i zajęciu zagrody, lk jest o wiele skuteczniejsza, to samo tyczy sie obrony, jeżeli wydamy na piki i miecze tyle co na CK biorąc tez pod uwagę zagrodę to ck wypadnie o wiele razy słabiej.
CK zostało tu bardzo OSZKALOWANE.
Piszę to po wielu "testach" różnych kombinacji jednostek.

W powyższym przykładzie CK została porównana do RÓŻNYCH jednostek w obronie i ataku...

Jeśli ktoś mi powie, że CK jest gorsza w ataku niż piki i miecze, lub gorsza w obronie niż LK, to będzie równie blisko prawdy co autor powyższego poradnika...

Trzeba wziąść pod uwagę, że CK służy ZARÓWNO do ataku jak i do obrony.
ŻADNA inna jednostka nie ma porównywalnych osiągnięć w OBU tych dziedzinach, tak więc mając wioski CK nie musimy ich dzielić na offy i defy - gdyż WSZYSTKIE wioski są UNIWERSALNE !!!
Dzięki temu nie musimy WYBIERAĆ wiosek do ataku, jak i(w razie potrzeby) nie musimy szukać wiosek z których możemy ściągnąć pomoc do obrony - przez co praktycznie mamy 100% wiosek atakujących i 100% wiosek obronnych.

Owszem, przyznaję,
atakowanie CK daje WIĘKSZE straty niż idąc LK/toporami/taranami,
lecz szybkość ataku jest bez porównania większa,
zaś atak SAMĄ LK daje dużo gorszy efekt niż atak samą CK...
Trzeba tu uwzględnić, że atak idący np 10 godzin umożliwia ściągnięcie wielokrotnie więcej pomocy niż atak który idzie 3 godziny.

Tak samo OBRONA CK daje wieksze straty niż majac w wiosce piki/miecze/łuki,
lecz mając kilka wiosek w pobliżu - szybkość ściągnięcia pomocy złożonej z CK jest bez porównania większa, a przez to umożliwia ściągnięcie jej z większej ilosci wiosek.

Spróbujcie ściągać jako pomoc LK/topory - można i tak, lecz posłużą za mięso armatnie, zaś CK będzie równorzędnym przeciwnikiem - zwłaszcza, że zdążymy ściągnąć jej odpowiednio więcej - WIĘC STRATY będą odpowiednio mniejsze...

Mógłbym więcej napisać o CK,
lecz to co napisałem MYŚLĄCYM graczom wystarczy by spojrzeć na nią z innej perspektywy, zaś do niemyślących i tak nic nie trafi...
 

Don Sancho

Guest
Co do CK to do ataku jej mnie po prostu szkoda.
Natomiast jako wsparcie nie do przechwalenia właśnie ze względu na szybkość.
 

jokermen

Guest
uważam że ten poradnik jest napisany tak jak ja bym grał w plemiona a ty patrzył i notował
JESTEM NA........................NIE
czemu?
patrz@@@@@@@@@@@@@@@@@@-@@^
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@-@@/^\
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@/^^\
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@-@@/^^^\
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@/^^^^\
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@-@/======\
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@|^|
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@|^|
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@|^|
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@|^|
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@|^|
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@|_|
 

Puszeek Okruszeek

Guest
poradnik jest dłuuuuugi, i wątpie jakiemu b00bkowi zechce go się przeczytać.
 

Pierdakus

Miecznik
patrz@@@@@@@@@@@@@@@@@@-@@^
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@-@@/^\
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@/^^\
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@-@@/^^^\
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@/^^^^\
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@-@/======\
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@|^|
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@|^|
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@|^|
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@|^|
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@|^|
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@|_|
eee... a co to w ogóle jest?
 

Mikos I

Chłop
ja mam podobny na forum i kazalem sie szczerze przyznac kto go dokladnie przeczytal a kto nie i wyszlo e moze jakies 4 :(osoby z 20 udzilajacych sie na forum:rolleyes:
 

DawidQuerr

Guest
poradniki srednie, przydadzą sie tak zwanym "noobkom" którzy po raz pierwszy grają w plemiona, ale nie sądze że któremuś z nich będzie sie chcialo to czytać, pozatym wszystko jest wytłumaczone w zakładce POMOC
 

jakub1997r

Topornik
Lepiej jest to wytłumaczone w FAQ lub w pomocy do gry. Poradnik jest długi jak nie wiem co i pewnie nikomu się go nie chce czytać. Zaznaczyłem drugą opcję w ankiecie.
 

jabol800

Topornik
po co wstawiacie poradniki (takie jak te czyli dłuższe niż obwód polski) skoro wiecie że nikt tego nie przeczyta? Chcecie komuś zaimponować? Nie potrzebnie..
Nie mogę powiedzieć że mi się poradnik nie podoba, chodź w 1 w punkcie o ofensywie brakuje taranów.. ;/

Jednak zaznaczam 2 opcję.
 

sh0cker

Guest
nei czytałem wszystkich postów w tym temacie, bo mi się nei chce, ale katapulta to też jednostka obronn jak rycek ma ogien olimpijski :< wejdzcie w symulator i zobaczcie, że 1500 katapult czyli 12k miejsc w zagrodzie obroni się przed 12k toporów i przed 3k lekkiej :> więc jest najlepszym wyborem :> a katapulta kosztuje 820 surowców, pika-90 surowców. 820 :6 (miejsca w zagrodzie) ~~ 136 surowców, czyli trochę więcej niż miecznicy (30+30+70=130)
a teraz obliczenia w symulatorze przy murze na 0 i bez technologii, z kościołem i tak: 12k toporów (rycerz z toporem Thorgarda) vs 1500katapult( z ogienm olimpijskim )= przy szczęściu 0 wygrywają katapulty ze 450 stratami, czyli około 35% padło. teraz 3k lekkiej (rycerz z lancą mieszka) vs 1500 katapult ( rycek z ogniem olimpijskim ) padają 833 katapulty czyli około 55-65 %, a co do pików i meiczy, obliczenia robiłem i wyszło, że jednak na 12k miejsc w zagrodzie katapulty>łucznicy,pikinierzy,miecznicy,ciężka kawaleria, a na toporów i lekką jest lepiej wybudować 12k łuczników niż6k pików i 6k mieczy ;] ciężkiej nei liczyłem
 

MACIEX88X

Chłop
Hmm, według mnie ten poradnik może być zamieszczony w dziale FAQ :)
Jak ktoś ma co do tego wątpliwości to już nie mój problem :) :p
Myślałem że w dziale FAQ mają być zamieszczane odpowiedzi na pytania dla graczy (przynajmniej większość), ale jak coś to proszę kogoś z teamu o pozwolenie napisanie co to jest spam, to jak pozwolicie mi czy nie (będzie długi ale się przeczyta)
 

hiaszi

Banned
W profilu Shadowna masz wyjaśnienie spamu. Łopatologiczne, ale po to, żeby wszyscy, bez wyjątku mogli zrozumieć:D
I nie pisz tak na kolorowo, bo to troszkę denerwujące;)
 

*OMEG@*

Miecznik
Czy to prawda?
Jeżeli zagroda w wiosce jest zapełniona na maxa czyli 24k na 24k - wojsko w niej zrekrutowane jest słabsze. W ataku, czy w obronie ginie ich więcej bo są niedożywieni. Że trzeba pozostawić zawsze minimum 800,1k wolnego miejsca w zagrodzie.

Jeżeli, ktoś z Was wie coś na ten temat, to proszę o info.
:)
 
Status
Zamknięty.