Prokurator mamusiek
Ciężki Kawalerzysta
- Wynik reakcji
- 1.293
Proponuję, aby powstawały światy Arkadia 2, Arkadia 3... , a po np roku istnienia świata próg punktów agresora do obrońcy zwiększał się. Przynajmniej o 20% na miesiąc. Jako, że arkadia to świat "wolny" przy przenoszeniu wioski na Arkadię, pojawiał by się komunikat, że niedługo stosunek punktów agresora do obrońcy zwiększy się na 140% i wtedy gracz wybiera, czy iść na Arkadie, czy na ARkadie 2.
Przykład:
☻1 rok istnienia świata - Gracze mogą się atakować nawzajem tylko wówczas gdy ilość punktów większego z nich nie przekracza 120% punktów mniejszego gracza.
☻miesiąc później - Gracze mogą się atakować nawzajem tylko wówczas gdy ilość punktów większego z nich nie przekracza 140% punktów mniejszego gracza.
☻znowu miesiąc później - Gracze mogą się atakować nawzajem tylko wówczas gdy ilość punktów większego z nich nie przekracza 160% punktów mniejszego gracza.
Przykład:
☻1 rok istnienia świata - Gracze mogą się atakować nawzajem tylko wówczas gdy ilość punktów większego z nich nie przekracza 120% punktów mniejszego gracza.
☻miesiąc później - Gracze mogą się atakować nawzajem tylko wówczas gdy ilość punktów większego z nich nie przekracza 140% punktów mniejszego gracza.
☻znowu miesiąc później - Gracze mogą się atakować nawzajem tylko wówczas gdy ilość punktów większego z nich nie przekracza 160% punktów mniejszego gracza.