Podgląd graczy atakujących poszczególne wioski

Czy zgadzasz się ze zmianą opisaną w temacie?

  • tak

    Głosy: 29 90,6%
  • nie

    Głosy: 3 9,4%

  • W sumie głosujących
    32

Marseusz

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
600
Witam

Chodzi o fakt, że gdy wejdziemy w podgląd gracza którego nasi współplemieńcy atakują, to nie widać od razu kto atakuje jaką wioskę, jest tylko informacja: Współplemieniec/ przyjaciel atakuje tą wioskę. Aby dowiedzieć się kto dokładnie jaką wioskę atakuje to trzeba wejść w przegląd każdej wioski co jest dosyć męczące. Proponowałbym zmianę by od razu po najechaniu na toporek(a w przypadku wsparcia na miecz) pokazała się informacja jaki gracz wysyła wojska. Jeśli ktoś nie zrozumiał o co mi chodzi to wstawiam screen

propozycja.png
 

DeletedUser57768

Guest
Rozumiem co proponujesz ale nie do końca wiem po co Ci to potrzebne i co Ci bardziej chodzi po głowie ...kto wysłał wsparcie czy atak .
I jak możesz rozjaśnić po co Ci to widzieć .Domyślam się że chyba chodzi Ci o sprawdzenie w tym podglądzie aktywności ,czy tak ?
 

Deleted User - 698347333

Guest
Co jeśli daną wioskę atakuje większa liczba graczy? Jak podgląd miałby to pomieścić? Wybierałby tego, którego atak wchodzi pierwszy?
 

Marseusz

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
600
Chociażby do sprawdzenia kto wysyła podczas akcji plemiennych/grupowych.
 

DeletedUser57768

Guest
Jest to duże ułatwienie dla sprawdzenia kto śle wsparcie jak rozumiem i ataki ...ma to sens .
 

Marseusz

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
600
Pytanie do kogoś z "góry".

Czy jest jakiś minimalny próg osób głosujących który trzeba osiągnąć by propozycja została przekazana dalej?
 

DeletedUser

Guest
Co jeśli daną wioskę atakuje większa liczba graczy? Jak podgląd miałby to pomieścić? Wybierałby tego, którego atak wchodzi pierwszy?

Jeżeli byłaby to mała ilość graczy to można zawsze w miarę ładnie zmieścić na ekranie.
Np. Ty, Gracz 1, Gracz 2, atakujecie tę wioskę
Jeżeli byłoby więcej atakujących to napisać kilku a następnie uzupełnić kropkami
Np. Ty, Gracz 1, Gracz 2, Gracz 3, ... atakujecie tę wioskę

Listę graczy można różnymi kryteriami ustawić, a następnie wybrać początkowych. Tymi kryterami mogą być: czas wejścia do wioski, nazwa alfabetycznie, liczba punktów gracza, liczba RA gracza (aczkolwiek z tym to nigdy nie wiadomo, czy dobry grajek czy może sobie ziomek na zwiadzie nabijał)

Jako, że na telefonach i tak nie można zobaczyć, kto atakuje (brak możliwości najechania myszką). To targetując tylko przeglądarki w komputerze. Nie trudno byłoby napisać skrypt, co by wyciągał takie dane i rozszerzał etykietę rozkazu.

no i przydaloby sie zeby na mapce ataki wspolplemiencow rowniez byly pokazane a nie tylko moje (chodzi mi o te toporki nad wioskami)

Podczas fejków byś pewnie na każdej wiosce zobaczył atak, raczej żadnego ciekawego info byś i tak nie wyciągnął z tego.
Czy kolejne pole w współdzieleniu komend, typu 'Pokazuj komendy na mapie'? Jak dla mnie to zbędny hałas na mapce z tego by powstał.
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
No nie zgodze sie z Toba Hermi.

Teraz latasz jak jakis glupek po mapce zeby widziec gdzie ida offy a gdzie juz wracaja bo masz tylko przyblizony teren akcji, ale nie wiele mapka Ci daje bo musisz pokolei kazda wioske sprawdzic

poza tym krzyzyk obok wioski to nie jest cos co moze Ci przeszkadzac (zwlaszcza jak bedzie opcja to wylaczyc albo pokazac tylko srednie/duze ataki)
 

DeletedUser6666

Guest
Podoba mi się ten pomysł. Czasem przydaje wiedzieć, kto atakuje daną wioskę, a takie rozwiązanie by to ułatwiło.
 
Do góry