Otwieramy tandemowe światy 15 i 16!

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser2
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser2

Guest
W tym tygodniu mamy dla Was sporą niespodziankę - otwarcie kolejnych dwóch nowych światów!

Odbędzie się to na zasadach "tandemowych", czyli można grać ALBO na jednym ALBO na drugim.

Terminy otwarcia:
Świat 15 - środa 6 II, godziny południowe
Świat 16 - czwartek 7 II, godziny południowe

Ogólne charakterystyki:
Świat 15 - "stary styl", czyli bez rycerza, monet, piedestału, łuczników itd (tak jak świat 1,2,10)
Świat 16 - "nowy styl", czyli taki jak na większości dotychczasowych światów (zawierający wymienione wyżej elementy, czyli taki jak swiat 13).

Dodatkowe informacje o obu światach:
* prędkość - 1 (normalna)
* możliwość wyboru kierunku położenia wioski (zgodnie z Waszymi prośbami)
* zaimplementowana wersja 4.0 gry

Mamy nadzieję, że tym samym spełnimy Wasze prośby, bo każdy będzie miał okazję spróbować swoich sił w nowej rozgrywce i w takim stylu gry, jaki mu się bardziej podoba.

Udanej zabawy!
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.987
Odp: Otwieramy tandemowe światy 15 i 16!

Nieco bardziej szczegółowych parametrów świata 15:
styl świata - stary (bez rycerza, monet, łuczników itd)

prędkość gry - 1
prędkość jednostek - 1
morale - aktywne (liczone tradycyjnie: jako stosunek pkt agresora i obrońcy)
zastępstwo - dozwolone, max 60 dni w okresie 120 dni
czas na anulowanie wojsk - 600 sekund
czas na anulowanie handlarza - 300 sekund
darmowe premium - po osiągnięciu 500pkt (7 dni) i 15.000pkt (3 dni)
ochrona nowych graczy - 5 dni
ochrona początkowa słabszych - przez 60 dni od momentu rozpoczęcia gry nie można atakować/być atakowanym przez osoby, których stosunek punktów jest więcej niż 20-krotnie mniejszy/większy
technologie - rozwój od poziomu 0 do 3, max. 15 poziomów rozwiniętych w wiosce
szpiegowanie - otrzymane dane uzależnione od poziomu wyszkolenia zwiadowców
min. limit wysłanych jednostek - 1% populacji w wiosce
wioski koczownicze - brak
samorozwój barbarzyńskich wiosek - nieaktywne
max. dystans szlachcica - 70 pól
możliwość wyboru kierunku startu - aktywna
noc - aktywna, między 0 a 7 rano
system referencyjny - aktywny, 5 dni premium, gdy polecany gracz osiągnie (na tym świecie) 1000 pkt.
 
Ostatnia edycja:

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.987
Odp: Otwieramy tandemowe światy 15 i 16!

No i specyfika świata 16 do kompletu:
styl świata - nowy (z rycerzami, zbrojownią, monetami, łucznikami itd)

prędkość gry - 1
prędkość jednostek - 1
morale - aktywne (liczone tradycyjnie: jako stosunek pkt agresora i obrońcy)
zastępstwo - dozwolone, max 60 dni w okresie 120 dni
czas na anulowanie wojsk - 600 sekund
czas na anulowanie handlarza - 300 sekund
darmowe premium - po osiągnięciu 500pkt (7 dni) i 15.000pkt (3 dni)
ochrona nowych graczy - 5 dni
ochrona początkowa słabszych - przez 60 dni od momentu rozpoczęcia gry nie można atakować/być atakowanym przez osoby, których stosunek punktów jest więcej niż 20-krotnie mniejszy/większy
technologie - rozwój 1-krotny danej umiejętności
szpiegowanie - otrzymane dane uzależnione wyłącznie od ilości przeżytych zwiadowców, dane o jednostkach poza wioską nieosiągalne
min. limit wysłanych jednostek - 1% populacji w wiosce
wioski koczownicze - aktywne
samorozwój barbarzyńskich wiosek - aktywny
max. dystans szlachcica - 70 pól
możliwość wyboru kierunku startu - aktywna
noc - aktywna, między 0 a 7 rano
system referencyjny - aktywny, 5 dni premium, gdy polecany gracz osiągnie (na tym świecie) 1000 pkt.

Podkreślone parametry to rzeczy różniące go od świata 15.
 
Status
Zamknięty.
Do góry