PabloCanaletto
Topornik
- Wynik reakcji
- 264
Siemanko.
Od jakichś 3 miesięcy pracuję (długo z powodu braku czasu) nad nowym skryptem. Tym razem do Asystenta Farmera. Założenie jest takie, aby dać osobom grającym uczciwie szansę konkurowania z botami do farmy dzięki bardziej efektywnemu wykorzystaniu wojsk i oszczędzaniu czasu. Nie wszystko jest jeszcze gotowe, ale ogólny zarys konceptu już jest widoczny.
Tutaj chciałbym zapytać społeczność plemion komu podoba się ten pomysł i by korzystał. Czy wszystkie elementy interfejsu są czytelne? Może jakieś pomysły odnośnie funkcjonalności?
Jakby się support zajmujący skryptami wypowiedział, czy nie będzie problemów z akceptacją to też byłoby fajnie.
No i przede wszystkim, szukam motywacji do dalszego skrobania kodu
Dodatkowe funkcjonalności, których nie widać na screenach:
Od jakichś 3 miesięcy pracuję (długo z powodu braku czasu) nad nowym skryptem. Tym razem do Asystenta Farmera. Założenie jest takie, aby dać osobom grającym uczciwie szansę konkurowania z botami do farmy dzięki bardziej efektywnemu wykorzystaniu wojsk i oszczędzaniu czasu. Nie wszystko jest jeszcze gotowe, ale ogólny zarys konceptu już jest widoczny.
Tutaj chciałbym zapytać społeczność plemion komu podoba się ten pomysł i by korzystał. Czy wszystkie elementy interfejsu są czytelne? Może jakieś pomysły odnośnie funkcjonalności?
Jakby się support zajmujący skryptami wypowiedział, czy nie będzie problemów z akceptacją to też byłoby fajnie.
No i przede wszystkim, szukam motywacji do dalszego skrobania kodu
Dodatkowe funkcjonalności, których nie widać na screenach:
- Skrypt zapamiętuje informacje z raportu, nawet jak ten zostanie skasowany ("nadpisany" nowym). Skrypt nie musi też pobierać ponownie raportu przy kolejnych uruchomieniach.
- Panele z szablonami i ustawieniami są zwijalne. Skrypt zapamiętuje, czy dany panel był schowany czy otwarty i tak samo wyświetla przy następnym uruchomieniu.
- Szablony, ustawienia i informacje o wioskach zapisują się lokalnie na komputerze. Rozważam zrobienie eksportu/importu danych do zwykłego tekstu, aby można było przenieś sobie działanie skryptu na inny komputer/przeglądarkę lub podzielić się informacjami o wioskach ze współplemieńcami.
- Przycisk "C" został podmieniony na optymalizator, który będzie o wiele lepiej wyliczał potrzebne wojska, np. uwzględniając ładowność już idących ataków i korzystając z informacji zapamiętanych przez skrypt, a nie tylko z tych w ostatnim raporcie.
- Dodane zostaną opcje automatycznego ukrywania wiosek po użyciu każdego z narzędzi (A/B/burzenie itd).
- Ostrzeżenia są parametryzowalne, więc można sobie ustawić np. jaki poziom murku powoduje wyświetlenie małego wykrzyknika, a jaki dużego, czy jak niski poziom eko ma dawać ostrzeżenie.
Ostatnia edycja: