Bo graczy przyzwyczailiście, że świat wychodzi co 2 miesiące są takie małe, że wejście na świat po 3-4msc jest nieopłacalne bo główne plemiona mają zajęte obrzeża. Gracze bez farmy to osoby, które grają już od dłuższego czasu, głównie ekipy są zbierane długo przed światem, gracze między sobą się lepiej poznają, organizują zloty i długo by pisać. W skrócie utrzymują te stałe liczby, które są potrzebne do rentowności tej gry. Z drugiej strony psują rozgrywkę nowym graczom, bo ciężko komuś nowemu utrzymać się na takich światach, jeśli szczęśliwie nie trafi do takiego "lepszego" plemienia przez rekrutację. Niestety to nie moje zadanie, żeby rozwiązywać takie problemy, ale jak widać w naszym kraju tak jak w polityce lepiej dzielić ludzi takimi postami niż próbować jakoś podejść logicznie do tematu.
A teraz moje pytania...
A dla mnie fascynujące jest czemu w grze w ustawieniach mamy opcje ankiet, a nikt nie potrafi użyć ich do takich rzeczy jak wprowadzanie nowych aktualizacji #nowa_mapa, czy jakie ustawienia zaciekawią największa ilość graczy, jeśli już ustaliliśmy, że ten jeden jest pod "utrzymanie serwerów". Ja rozumiem, że w Niemczech liczą się tylko liczby i z tego jesteście rozliczani, ale jeśli na serwery z giełdą PP wchodzi więcej osób to tylko, dlatego żeby zarobić te PP, co sami zauważyliście blokując przenoszenie ich na inne konta. Ostatnio można zauważyć, że InnoGames zainwestowało w reklamę na facebook, szkoda że w grę nie potrafi zainwestować tylko z roku na rok widać kolejne obcięcia, co widać po problemach z serwerami, szczególnie na początku 150 i problemami z budową budynków. Nikt w Niemczech nie zastanowił się czemu tyle graczy narzeka na stronniczość supportu i czy nie lepiej zatrudnić kogoś nawet za najniższą krajową, żeby robił to przez 8h, ale szanował wykonywaną pracę i robił to rzetelnie, pilnując między innymi tworzenia multikont czy kont pod sztuczne farmienie. Czemu nikt nie próbuje usuwania sztucznych wiosek, przez próbę majstrowanie w kodzie i usuwanie wiosek graczy przy szarzeniu, jeśli nie rozwiną się np. do 500p. minimum, jeśli gracz nielegalny sposób rozwijałby wiosek, to macie dowody w postaci kilku logowań, teraz wystarczy jedno logowanie i jeśli nawet konto dostanie bana, to po 2 tygodniach szarzeje i cel zostaje osiągnięty, jeszcze na 125 takie konta potrafiliście usuwać, więc tego jestem pewny, że się da. Bo z punktami może być nierealne, gra ma swoje lata, kod był pewnie wiele razy mieszany, stąd pewnie zamiast próby naprawienia część programistów w pewnym momencie przenieśli do tworzenia Tribal Wars 2, jak wyszło i czemu ważne jest traktowanie starych graczy widać ewidentnie na przykładzie 1 i 2.
Czemu jak na tyle osób, które pracuje przy tej grze tyle lat nikt nadal nie spróbował stworzenia dedykowanych serwerów dla graczy, aby urozmaicić grę, na określone zasady co do ilości graczy czy czasu takiego serwera. Kto by nie chciał zmierzyć się z jakimś wrogim plemieniem z starego świata na zasadzie 50 vs 50, z określoną liczbą barbarek, gdzie liczyłby się tylko skill drużyny, a nie tylko ile kto stworzy sztucznie wiosek czy zrekrutuje sobie członów. Dostajemy w zamian eventy, które z mojego punktu widzenia idą na łatwiznę, zmienia się tylko sposób rozgrywek, gdzie zawsze dostajemy nagrodę z inwentarza, czy znowu jest to problem, który jest ograniczany przez napisany kod, czy InnoGames, my tego nie wiemy, ale nikt nie stara się jakos tego urozmaicić.
Już tylko zaczepiając o temat botów, gdzie dobrze wiemy, że w większości przypadków bez wprowadzania zewnętrznego programu jak działa to w grach RPG nie są do wykrycia, jeśli ktoś nie używa ich nieudolnie. Czemu nikt nie stara się o usuwanie możliwości użycia ich w zarodku, tylko można znaleźć je na pierwszej lepszej stronie do publicznego zapisywania kodów programów (celowo nie podaje strony bo wystarczająco już syfu na serwerach), zgłaszałem nie raz to, ale nic nie było i jest robione z tym.
W moim przypadku nie mam problemów zarówno do wyglądu mapy jak i sposobu wypuszczania światów, ale sposób jacy są traktowani gracze wskazuje jednoznacznie, że dążymy do nieuchronnego końca tej gry, bo w końcu nawet Ci starczy gracze skończą, a na nich miejsce już raczej nikt nie przyjdzie.
Uważam, że jako gracz co gra w tą grę już dwucyfrówkę, ma prawo do wyrażenia własnego "feedbacku". Tym bardziej jako ten niechciany gracz z bezfarmy ,który zarówno na 145 i 152 piętnuje te TOP5, więc trochę widzi co od wielu lat psuje te grę i z chęcią usłyszy opinie tego "najważniejszego w supporcie" i liczę, że mimo, że post wykracza w niektórych sprawach wykracza po za dyskusje przedstartową, to dotyczy właśnie takich światów jak te najbliższe wychodzące, a z doświadczenia wiem, że dostanie odpowiedzi od Pana jest prawie nierealne, dlatego liczę, że nie zostanę uciszony przez kasację postu.
Pozdrawiam.