Opcja przenoszenia

Czy chcecie usunąć opcje przeniesienia?


  • W sumie głosujących
    254

*Cesarz*

Topornik
Wynik reakcji
207
Uważam że opcja przenoszenia jest jedną z gorszych rzeczy jakie wprowadziły plemiona, wiadomo fajnie grać z kumplami, a nie zawsze z randomami, ale minus jest taki że na prawie każdym świecie większość plemion z topki ma kilka członów darm, lub gdy świat trwa miesiąc lub dwa w okolice danego plemienia w centrum wbija 100 graczy, którzy nie grali nigdy na innych światach i akurat się znajdują w centrum plemienia jakiegoś na mapie. A więc moim zdaniem można połączyć opcje aby można było grać z kumplami + na światach będzie dużo mniej darm. Na każdym świecie bez funkcji premium opcja przeniesienia powinna zostać usunięta i jedyna możliwością, aby zagrać ze swoimi kolegami to wejść na starcie w wstępnym logowaniu. Uważam że jest to jedyna opcja która chociaż trochę może naprawić plemiona, ponieważ teraz bez darm jest ciężko coś ugrać jak ktoś ma 10 darm a ktoś inny nie ma nic. Na światach z giełda premium opcja przenoszenia może zostać bo każdy kto gra na tych światach, nie domaga się uczciwej rywalizacji. Więc jeśli ktoś chce grać na darmach niech idzie na świat z giełdą premium.
A więc podsumowując na światach parzystych usunąć opcje przenoszenia, można grać z kumplami jedynie jeśli wejdzie się podczas wstępnego logowania razem do plemienia, ograniczy to też w pewnym stopniu masówki.
Pozdrawiam :)
 
Ostatnia edycja:

Ohtar1

Szlachcic
Wynik reakcji
3.704
Już co najmniej 2 takie światy wystartowały (133 i 150). Pomysł jak najbardziej popieram jednak od siebie dodam, że trzeba jeszcze usunąć opcje "Zacznij w okolicy swojego plemienia" po podbiciu ostatniej wioski, bo tak właśnie powstają darmy na świecie więc niewiele zapobiegło to ograniczaniu darmówkarzy. Jedynie pomogło tym którzy mają więcej znajomości na plemionach :)
 

*Cesarz*

Topornik
Wynik reakcji
207
Już co najmniej 2 takie światy wystartowały (133 i 150). Pomysł jak najbardziej popieram jednak od siebie dodam, że trzeba jeszcze usunąć opcje "Zacznij w okolicy swojego plemienia" po podbiciu ostatniej wioski, bo tak właśnie powstają darmy na świecie więc niewiele zapobiegło to ograniczaniu darmówkarzy. Jedynie pomogło tym którzy mają więcej znajomości na plemionach :)
Nie, właśnie nie będzie opcji przenoszenia to jak się zostanie przejętym to się ląduje w innym miejscu, a tak jeszcze na marginesie dodam po tych którzy głosują na nie widać że bez darm byłby płacz i zgrzyt zębów :/

Też niekoniecznie mówię żeby usuwać tą opcję, ale można by było zrobić tak że jeden świat z przenosinami drugi bez.
 

Czarna Szmata

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.307
Daję tak, ale rozumiem też osoby które chcą korzystać z tej opcji by gromadzić większe ekipy albo zacząć później na obrzeżach z znajomymi - w związku z czym to moje "tak" jest dla wypuszczania światów po prostu na przemian z opcją przenoszenia i bez.
 

*Cesarz*

Topornik
Wynik reakcji
207
Daję tak, ale rozumiem też osoby które chcą korzystać z tej opcji by gromadzić większe ekipy albo zacząć później na obrzeżach z znajomymi - w związku z czym to moje "tak" jest dla wypuszczania światów po prostu na przemian z opcją przenoszenia i bez.
Nie mówię żeby to usunąć bo są osoby które lubią zaczynać na obrzeżach i są osoby które bez darm nic nie ugrają dlatego dla nich taka gra by nie miała sensu bo by padali na strzała.
 

naikan45

Pikinier
Wynik reakcji
30
Jedyna opcja to
Najlepiej żeby w ogóle przenosin nie było. Każdy zaczyna w składzie który jest blisko niego, a nie w ustalonym +5członowym plemieniu. Będą powstawać nowe plemiona, mniejsze będą mieć większe szanse itp.
Grać ze znajomymi tylko po przez wysłanie maila z zaproszeniem na świat.
 

*Cesarz*

Topornik
Wynik reakcji
207
Jak już się robi takie światy to żeby zagrać z znajomymi to musisz z wstępnego logowania czyli idziesz do centrum, kto jest samotnym wilkiem może zacząć na obrzeżach sam po stracie.
 

Smerfiko

Topornik
Wynik reakcji
283
Super pomysły panowie, Naikan dobrze gada polać mu <szampan>. Świat bez członów Darm i hamskich mulciaków hmm:O. Może support jak na to pójdzie to by jeszcze od siebie coś wymyślił co by ładnie pasowało przeciwko mulciakom, na polu Banowania polegli całkowicie <sciana> <sciana> . Można by dać randomowy start albo może dało by radę powiedzmy przez pierwsze 1-3 tyg dać z wyborem na którą ćwiartkę się chce skoczyć + Ms + Bez farmy, Można tutaj ładnie pokombinować przy ustawieniach to są luźne propozycje. Mulciaki powodowały by w takim wypadku tylko tyle że świat był by co raz większy pod względem terenu a nie ściśnięte duże plemiona robią setki wiosek darm nawet miesiące po starcie w swoich centrach nie mówiąc o mulciakach które na obrzeża skaczą żeby w kleszcza brać inne plemiona. Szczególnie te które bez darm grają to już wgl żałosne zagrywki :mad::mad::mad:.
Takie światy były by dużo trudniejsze, wiadomo że skill i aktywność liczy się najbardziej, często widać między plemionami przepaść nie tylko w Kulturce ale też skillu paru poziomową.
Fajnie się gra w początkowej fazie, było by fajnie pograć dosyć wyrównanie do paru dziesięciu///set k pkt. Do tego ile osób nowych było by można poznać dzięki takim ustawieniom, ja tu widzę same plusy. Nie mówię żeby każdy taki świat robić ale czasami kiedy idą święta czy ferie zimowe kiedy większe zainteresowanie plemionami jest to właśnie minimum jeden taki świat wypuścić.

Jak najbardziej na Tak w ankiecie.

@Edit Do tego przeważnie właśnie te osoby co grają na mulciakach i darmach nie mówię że wszyscy ale spora ich część to są takie podłe grajki co kosują, zdradzają, szpiegują i grają nie fer. Zło wcielone <boks> <boks> , jeżeli przez takie ustawienia chociaż trochę mniej tego ścieku zalogowało by się na świat to kolejny plus dla normalnych graczy.

Nie raz widzę na forum jak sporo ludzi piszę ""a wiem że u mnie w plemieniu grają tacy i tacy jestem przeciwko temu i tamtemu ale co zrobić to jak walka z wiatrakami" No to właśnie macie możliwość chociaż trochę to ukrucić a po za tym jeżeli się w coś wierzy to się walczy do końca o to czyż nie ??

“Right is right even if no one is doing it; wrong is wrong even if everyone is doing it"

.

.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser177134

Guest
Popieram w większej części tą petycję. Wiadomo, tamta opcja może być bardzo pomocna gdy jakaś zdrowo rywalizująca osoba chciałaby zagrać ze swoimi realnymi znajomymi, którzy naprawdę istnieją i chcą pograć w Plemiona. Niemniej jednak, tamta funkcja ma większą podatność na nadużycie i przynosi więcej złych rzeczy niż dobrych kiedy niektórzy gracze ściągają swe multikonta, "znajomych" z poprzednich światów etc. Ten temat ma dużo wspólnego z tym: https://forum.plemiona.pl/index.php?threads/Świat-bez-zapraszania-ekip-itd.127672/ i kwestie poruszane są podobne oraz cel przyświecający komentującym zdaje się być zbieżny. Świat 147 jest dowodem na słuszność argumentacji osób powyżej, bo pewna ekipa zaprosiła zbyt dużo "dawnych kompanów", czego efektem jest najżałośniejszy świat odkąd pamiętam. Jakiś czas temu jakiś gracz z Francji zostawił komentarz opisujący grę na PL i FR. Wynikało z niego to, że to, co we Francji jest nieprzyjęte, tu jest powszechne, jak masowe multikonta, sztuczne zagęszczanie oraz darmy, czy "dawni znajomi". Tamten gracz "wyemigrował" do Polski dlatego, że we Francji światy są małe i tylko z PP. Sądząc po tym wszystkim, to szczerze mówiąc zrobiłbym przeciwnie od Francuza i zagrał na FR światach, bo bardziej od PP i małych światów przyciąga mnie większa uczciwość z darmami, zaproszeniami itd.
 

Smerfiko

Topornik
Wynik reakcji
283
Witam, pozwolę sobie zacytować @Kuosik , zapraszam też do Dyskusji co i jak można zrobić aby Świat Plemion Wyglądał Lepiej, grało tu więcej graczy oraz grało się przyjemniej, uczciwiej hmm. <szampan>

Bo graczy przyzwyczailiście, że świat wychodzi co 2 miesiące są takie małe, że wejście na świat po 3-4msc jest nieopłacalne bo główne plemiona mają zajęte obrzeża. Gracze bez farmy to osoby, które grają już od dłuższego czasu, głównie ekipy są zbierane długo przed światem, gracze między sobą się lepiej poznają, organizują zloty i długo by pisać. W skrócie utrzymują te stałe liczby, które są potrzebne do rentowności tej gry. Z drugiej strony psują rozgrywkę nowym graczom, bo ciężko komuś nowemu utrzymać się na takich światach, jeśli szczęśliwie nie trafi do takiego "lepszego" plemienia przez rekrutację. Niestety to nie moje zadanie, żeby rozwiązywać takie problemy, ale jak widać w naszym kraju tak jak w polityce lepiej dzielić ludzi takimi postami niż próbować jakoś podejść logicznie do tematu.

A teraz moje pytania...

A dla mnie fascynujące jest czemu w grze w ustawieniach mamy opcje ankiet, a nikt nie potrafi użyć ich do takich rzeczy jak wprowadzanie nowych aktualizacji #nowa_mapa, czy jakie ustawienia zaciekawią największa ilość graczy, jeśli już ustaliliśmy, że ten jeden jest pod "utrzymanie serwerów". Ja rozumiem, że w Niemczech liczą się tylko liczby i z tego jesteście rozliczani, ale jeśli na serwery z giełdą PP wchodzi więcej osób to tylko, dlatego żeby zarobić te PP, co sami zauważyliście blokując przenoszenie ich na inne konta. Ostatnio można zauważyć, że InnoGames zainwestowało w reklamę na facebook, szkoda że w grę nie potrafi zainwestować tylko z roku na rok widać kolejne obcięcia, co widać po problemach z serwerami, szczególnie na początku 150 i problemami z budową budynków. Nikt w Niemczech nie zastanowił się czemu tyle graczy narzeka na stronniczość supportu i czy nie lepiej zatrudnić kogoś nawet za najniższą krajową, żeby robił to przez 8h, ale szanował wykonywaną pracę i robił to rzetelnie, pilnując między innymi tworzenia multikont czy kont pod sztuczne farmienie. Czemu nikt nie próbuje usuwania sztucznych wiosek, przez próbę majstrowanie w kodzie i usuwanie wiosek graczy przy szarzeniu, jeśli nie rozwiną się np. do 500p. minimum, jeśli gracz nielegalny sposób rozwijałby wiosek, to macie dowody w postaci kilku logowań, teraz wystarczy jedno logowanie i jeśli nawet konto dostanie bana, to po 2 tygodniach szarzeje i cel zostaje osiągnięty, jeszcze na 125 takie konta potrafiliście usuwać, więc tego jestem pewny, że się da. Bo z punktami może być nierealne, gra ma swoje lata, kod był pewnie wiele razy mieszany, stąd pewnie zamiast próby naprawienia część programistów w pewnym momencie przenieśli do tworzenia Tribal Wars 2, jak wyszło i czemu ważne jest traktowanie starych graczy widać ewidentnie na przykładzie 1 i 2.

Czemu jak na tyle osób, które pracuje przy tej grze tyle lat nikt nadal nie spróbował stworzenia dedykowanych serwerów dla graczy, aby urozmaicić grę, na określone zasady co do ilości graczy czy czasu takiego serwera. Kto by nie chciał zmierzyć się z jakimś wrogim plemieniem z starego świata na zasadzie 50 vs 50, z określoną liczbą barbarek, gdzie liczyłby się tylko skill drużyny, a nie tylko ile kto stworzy sztucznie wiosek czy zrekrutuje sobie członów. Dostajemy w zamian eventy, które z mojego punktu widzenia idą na łatwiznę, zmienia się tylko sposób rozgrywek, gdzie zawsze dostajemy nagrodę z inwentarza, czy znowu jest to problem, który jest ograniczany przez napisany kod, czy InnoGames, my tego nie wiemy, ale nikt nie stara się jakos tego urozmaicić.

Już tylko zaczepiając o temat botów, gdzie dobrze wiemy, że w większości przypadków bez wprowadzania zewnętrznego programu jak działa to w grach RPG nie są do wykrycia, jeśli ktoś nie używa ich nieudolnie. Czemu nikt nie stara się o usuwanie możliwości użycia ich w zarodku, tylko można znaleźć je na pierwszej lepszej stronie do publicznego zapisywania kodów programów (celowo nie podaje strony bo wystarczająco już syfu na serwerach), zgłaszałem nie raz to, ale nic nie było i jest robione z tym.

W moim przypadku nie mam problemów zarówno do wyglądu mapy jak i sposobu wypuszczania światów, ale sposób jacy są traktowani gracze wskazuje jednoznacznie, że dążymy do nieuchronnego końca tej gry, bo w końcu nawet Ci starczy gracze skończą, a na nich miejsce już raczej nikt nie przyjdzie.

Uważam, że jako gracz co gra w tą grę już dwucyfrówkę, ma prawo do wyrażenia własnego "feedbacku". Tym bardziej jako ten niechciany gracz z bezfarmy ,który zarówno na 145 i 152 piętnuje te TOP5, więc trochę widzi co od wielu lat psuje te grę i z chęcią usłyszy opinie tego "najważniejszego w supporcie" i liczę, że mimo, że post wykracza w niektórych sprawach wykracza po za dyskusje przedstartową, to dotyczy właśnie takich światów jak te najbliższe wychodzące, a z doświadczenia wiem, że dostanie odpowiedzi od Pana jest prawie nierealne, dlatego liczę, że nie zostanę uciszony przez kasację postu.

Pozdrawiam.



Co do ustawień światów 155/156 może następny świat czy któryś z kolei mógłby być bez//lub z ograniczoną ""opcja przenoszenia"" która niszczy tą grę szczególnie na światach bez farmy . Support wziął by się poważniej za te MultiKonta i Darmiarzy to po xx czasie co raz więcej niż mniej ludzi grało by w Plemiona.PL.

Co do światów Bez-Farmy to na s152 było sporo ekip które dostały bencki i już nie grają a czekają pewnie na kolejny świat bez farmy.
Jeżeli mógłbym wybrać czy wypuścić teraz bez-farmy czy za 2-3 miechy to lepiej za 2-3 miechy, człowiek trochę odpocznie i zresztą w okresie przedświątecznym//po świętach zawsze dobrze się gra w Plemiona.
W lipcu//sierpniu dużo osób ma jeszcze mniej czasu niż normalnie co z kolei jest argumentem za światem bez-farmy.

Farmienie to było fajne jak się było młodszym lub jak się ma pracę przy kompie, dużo wolnego czasu.

Dla ludzi normalnie żyjących jest ciężko zagrać na świecie z Farmą, z ograniczoną jeszcze jakoś to wychodzi :rolleyes::rolleyes:

Praca, dom, życie socjalne, jakieś hobby czy trening. Gdzie tu jeszcze znaleźć miejsce na Plemiona hmm. Szczególnie jeśli chce się coś powalczyć a nie dojść do wroga. Na S152 większość świata grałem na niskiej-aktywności logowanie 2-3 razy dziennie w zasadzie i mimo ciągłych walk z wrogiem jakoś dało się utrzymać. Przy świecie z farmą taka gra jest już prawie niemożliwa <sciana>.
Z grą w plemiona towarzyszy ciągła ""Dawka Stresu"" Ci doświadczeni gracze radzą sobie z tym znakomicie w większości. Farmienie wydaję się niepotrzebnym współczynnikiem w tak bogatej grze jak Plemiona.PL, jeśli umiesz się dobrze bawić i dostajesz taką grę jak Plemiona do rąk to po prostu Bajka, nie tylko liczby i wioski się tu liczą. I nic dziwnego że ludzie chcą Światów Bez Farmy, jeszcze trochę je doszlifować i będzie super <piwo>

Zarówno nowi gracze którzy nie chcą się skupiać na farmieniu a odkrywać inne aspekty gry jak i Ci starsi wyjadacze/// starsze osoby z mniejszą ilością czasu z pewnością woleli by Światy Bez Farmy,

Support poradzi sobie z MultiKontami//Oszustami
U Graczy zmieni się trochę mentalność co do koalicji//masówek//nowych graczy// warzyw // zaczną grać uczciwiej, to światy bez farmy staną się jeszcze popularniejsze a i w całych Plemionach.PL liczba graczy zacznie wzrastać.

Co do wypuszczania światów, ciężko rozstrzygnąć spór. Jakie światy i jakie ustawienia powinny być. Miło widzieć że takie zaciekłe dyskusje są tu prowadzone i co najważniejsze żeby iść do przodu z odrobiną dobrej woli <szampan>

Pozdrawiam.

@Edit Jak możecie to po przesyłajcie tą ankietę ten temat który stworzył @*Cesarz* na różnych światach niech więcej osób zagłosuje i się wypowie. Tym więcej osób w dyskusji//zainteresowanie tym lepiej hmm <help><help><help>.

@Down FabcioZiomekPL Oznaczę paru też. Na dwóch stronach s152 znalazłem tylu <luzik><lol>

@Ksoks
@Pa-Triota
@FAN MAKSA WERSTAPENA
@E-lliP...sis
@Sylwan23
@ufo13131
@KochamIde
@Czarny koń zawodów
@KayaNaPaczaju
 
Ostatnia edycja:

Predatoreczek

Łucznik
Wynik reakcji
3.041
A gdyby zamiast tego przedmiotu przenoszenia zrobić "poczekalnię" dla plemion (coś na wzór tego wstępnego logowania), dobry sposób na argument niektórych osób " chce zagrać że znajomymi, ale nie chcemy grać w centrum". Np przed wejściem na świat (zanim się jeszcze utworzy wioskę i wybierze kierunek) ktoś mógłby zrobić plemię, do którego można złożyć podanie lub zostać zaproszonym, jak na wstępnym, z tą różnicą że dowódca wybiera kiedy kliknie "start". Bez wyboru kierunków żeby było ciężej kilkoma członami skakać w ten sam kierunek świata i go dominować.
 
Ostatnia edycja:

Fabcio

Cartographer of the USA
Wynik reakcji
8.803
Zacznijmy może tak, do czego tak naprawdę przydaje się przedmiot do przenoszenia, a czemu szkodzi?

Jeżeli uda się nam zlikwidować wszystkie, szkody przy okazji utrzymując zalety to wszyscy będziemy zgodni. Zapewniam was, że żaden z nas tutaj nie chciałby niszczyć tego community, a przy likwidacji brudnych zagrywek nikt nie będzie mógł ich nadużywać.

Przewaga 72% do 28% jest naprawdę ogromna przy dość wysokiej ilosci głosów, dlatego pozwolę sobie zacząć:


Zalety:
- Możliwość rozpoczęcia gry tuż przy znajomym
- Możliwość wyboru miejsca startowego przeliderów plemion (Jest to bardzo taktyczny element, który podoba się każdemu)

Wady:
- Umożliwia graczom sztuczne zagęszczanie i niekontrolowane multikonta, które zapewniają sztuczna przewagę
- Faworyzuje kilku członowe masówki ze wstępnego logowania, co znacznie zmniejsza szanse nowych graczy/ekip

Jezeli chcemy rozruszać tu wyczerpująca merytoryczną dyskusję, powinnismy to zrobić na zasadzie zabawy (Challangu z nominacjami). Po wpisie, zwolaj tu 3+ osoby, a temat pójdzie wiralowo i będzie miał większe przebicie.

Do dyskusji prosiłbym o wnoszenie czegokolwiek pożytecznego: to z jakimi jeszcze problemami spotykamy się grając na nowszych światach (Masówki), które psują rozgrywkę. Potencjalne rozwiązania czy zamienniki do właśnie tych problemów by te jak najmniej szkodziły nam na przyszłych światach. No wiecie o co chodzi, temat przewija się co świat na dyskusjach.

Najwieksze gaduły ess:
@Świetlisty Władca
@Kuosik
@tita5
@Black Snow
@JoteSKa
 
Ostatnia edycja:

naikan45

Pikinier
Wynik reakcji
30
A jakby po prostu ograniczyć przenoszenie do 1 osoby na gracza w ciągu 24h/48h? Teraz mamy 4/5 grcazy/24h, potem rzuca znacznie dalej.
W praktyce znacznie ciężej byłoby zagęścić teren od samego początku świata i znacznie bardziej zwolniłoby sztuczne zagęszczanie w późniejszym etapie gry.

A pro po przenoszenia się w pobliżu swojego plemienia w momencie stracenia ostatniej wioski to nie mam pomysłu.
 

Marseusz

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
600
Odnośnie darm to można by ograniczyć by dany gracz mógł tylko raz przenieść się blisko tego samego przyjaciela. Zawsze trochę to utrudni tym co pod siebie darmami grają.
 

Smerfiko

Topornik
Wynik reakcji
283
Dobry pomysł tylko mało skuteczny będzie, łatwy do obejścia. Albo do ziomeczka obok swojego konta będą skakać albo same do siebie multi do multi hmm. Niektórzy robią po 5+ darm z jednego konta to prawda, Sporo jest takich cwaniaków że jedną--dwie z jednego konta zrobią. Jak już to ukrócić to jakoś porządnie<stop><stop>. Wyżej trochę pomysłów jest na pierwszej stronie hmm <help> <help> <help>

@bigsmoke. Down Najwięcej to wina samych graczy a nie supportu, nie pomagają w rozwoju gry, myślą o oszustwach, blaszkach i skupiają się na swoich czterech literach. Może coś się zmieni w mentalności graczy i support może też coś pomoże hmm :rolleyes: :rolleyes:
 
Ostatnia edycja:
Do góry