b20-
Łucznik na koniu
- Wynik reakcji
- 606
Wszystko jest możliwe, nie piszcie, że ludzie wyrośli z gry, plan wygląda tak, że trzeba wiele kasy zainwestować, ale wszystko się zwróci = im więcej graczy = więcej kont premium = więcej hajsu
1. Zatrzymanie produkcji światów, przygotowanie 1, bez wstępnego logowania.
Oczekiwanie na start jakieś tydzień czy coś
2. Powrót reklam na strony, promocja postu o starcie na fanpage na fb
Mimo wszystko te reklamy bardzo dużo dają...Warto
3. Reklama u paru youtuberów
Ludzie grają w gry, w którzy grają ich ulubieni internetowi aktorzy, może duża część skończy po czasie, ale jednak jakiś odsetek zostanie w tej grze. Przypływ graczy około 100 tys na jeden świat przy dobrych reklamach widzę na luzie.. A to stworzy bardzo duży świat
4. DODATKOWY POMYSŁ ( NIE BRAĆ POD UWAGE )
Każdy po wejściu na świat ma inny nick niż domyślnie, brak zaproś gracza i możliwości startu po kierunku = brak znajomości, brak układów, nowe plemiona nowe ekipy nowe dyplomacja i bardzo ciekawy świat. Nie myślicie, że fajnie?
Obecne światy są praktycznie takie same, małe i po znajomościach, małe no name ekipy w 99% nie maja okazji się wykazać...Tak to zaczniemy wszystko od nowa...Gra wróci na salony, będzie ciekawie i fajnie.
Myślicie, że nie możliwe? To pomyślcie dokładnie, przy dużej ilości promowania gry starzy ludzie wrócą, a nowi zaczną.
Oznacza to przypływ 12 letnich dzieciaków, ale także fajnych i ciekawych osób.
co do innogames, dla was może trudne, ale jeśli macie świat z 50k graczy a 10k graczy to chyba jest różnica w ilości zarobionych pieniążków, tak? Troszkę na to wydacie, ale pieniadze się zwrócą, a wy wyjdziecie na plus.
UPADEK GRY TO NIE WINA LUDZI, KTÓRZY WYRASTAJĄ Z GRY BO SĄ NOWSZE.
To wina braku promowania gry i skupieniu się na tw2, ale tw oryginalne czyli 1 może wam przynieść duży dochód.
Cieszmy się tą grą na nowo, pozdrawiam i zapraszam do dyskusji aby kmic to zobaczył
1. Zatrzymanie produkcji światów, przygotowanie 1, bez wstępnego logowania.
Oczekiwanie na start jakieś tydzień czy coś
2. Powrót reklam na strony, promocja postu o starcie na fanpage na fb
Mimo wszystko te reklamy bardzo dużo dają...Warto
3. Reklama u paru youtuberów
Ludzie grają w gry, w którzy grają ich ulubieni internetowi aktorzy, może duża część skończy po czasie, ale jednak jakiś odsetek zostanie w tej grze. Przypływ graczy około 100 tys na jeden świat przy dobrych reklamach widzę na luzie.. A to stworzy bardzo duży świat
4. DODATKOWY POMYSŁ ( NIE BRAĆ POD UWAGE )
Każdy po wejściu na świat ma inny nick niż domyślnie, brak zaproś gracza i możliwości startu po kierunku = brak znajomości, brak układów, nowe plemiona nowe ekipy nowe dyplomacja i bardzo ciekawy świat. Nie myślicie, że fajnie?
Obecne światy są praktycznie takie same, małe i po znajomościach, małe no name ekipy w 99% nie maja okazji się wykazać...Tak to zaczniemy wszystko od nowa...Gra wróci na salony, będzie ciekawie i fajnie.
Myślicie, że nie możliwe? To pomyślcie dokładnie, przy dużej ilości promowania gry starzy ludzie wrócą, a nowi zaczną.
Oznacza to przypływ 12 letnich dzieciaków, ale także fajnych i ciekawych osób.
co do innogames, dla was może trudne, ale jeśli macie świat z 50k graczy a 10k graczy to chyba jest różnica w ilości zarobionych pieniążków, tak? Troszkę na to wydacie, ale pieniadze się zwrócą, a wy wyjdziecie na plus.
UPADEK GRY TO NIE WINA LUDZI, KTÓRZY WYRASTAJĄ Z GRY BO SĄ NOWSZE.
To wina braku promowania gry i skupieniu się na tw2, ale tw oryginalne czyli 1 może wam przynieść duży dochód.
Cieszmy się tą grą na nowo, pozdrawiam i zapraszam do dyskusji aby kmic to zobaczył