ODRODZENIE PLEMIONA.PL PLAN

Jesteś za?

  • Tak

    Głosy: 15 68,2%
  • Nie

    Głosy: 7 31,8%

  • W sumie głosujących
    22

b20-

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
606
Wszystko jest możliwe, nie piszcie, że ludzie wyrośli z gry, plan wygląda tak, że trzeba wiele kasy zainwestować, ale wszystko się zwróci = im więcej graczy = więcej kont premium = więcej hajsu

1. Zatrzymanie produkcji światów, przygotowanie 1, bez wstępnego logowania.
Oczekiwanie na start jakieś tydzień czy coś

2. Powrót reklam na strony, promocja postu o starcie na fanpage na fb
Mimo wszystko te reklamy bardzo dużo dają...Warto :)

3. Reklama u paru youtuberów
Ludzie grają w gry, w którzy grają ich ulubieni internetowi aktorzy, może duża część skończy po czasie, ale jednak jakiś odsetek zostanie w tej grze. Przypływ graczy około 100 tys na jeden świat przy dobrych reklamach widzę na luzie.. A to stworzy bardzo duży świat

4. DODATKOWY POMYSŁ ( NIE BRAĆ POD UWAGE )

Każdy po wejściu na świat ma inny nick niż domyślnie, brak zaproś gracza i możliwości startu po kierunku = brak znajomości, brak układów, nowe plemiona nowe ekipy nowe dyplomacja i bardzo ciekawy świat. Nie myślicie, że fajnie?



Obecne światy są praktycznie takie same, małe i po znajomościach, małe no name ekipy w 99% nie maja okazji się wykazać...Tak to zaczniemy wszystko od nowa...Gra wróci na salony, będzie ciekawie i fajnie.
Myślicie, że nie możliwe? To pomyślcie dokładnie, przy dużej ilości promowania gry starzy ludzie wrócą, a nowi zaczną.
Oznacza to przypływ 12 letnich dzieciaków, ale także fajnych i ciekawych osób.

co do innogames, dla was może trudne, ale jeśli macie świat z 50k graczy a 10k graczy to chyba jest różnica w ilości zarobionych pieniążków, tak? :) Troszkę na to wydacie, ale pieniadze się zwrócą, a wy wyjdziecie na plus.

UPADEK GRY TO NIE WINA LUDZI, KTÓRZY WYRASTAJĄ Z GRY BO SĄ NOWSZE.
To wina braku promowania gry i skupieniu się na tw2, ale tw oryginalne czyli 1 może wam przynieść duży dochód.

Cieszmy się tą grą na nowo, pozdrawiam i zapraszam do dyskusji aby kmic to zobaczył
 

Spartakus 01 Ray

Łucznik
Wynik reakcji
95
Potwierdzam. Dzisiejsze światy to nie to samo co kiedyś... 5-ty św pamiętamy po kilkadziesiąt kontynentów ;p [*]
 

AgresywynyNiedźwiedź

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.143
Również potwierdzam.. Przez te wszystkie światy przewijają się te same nicki.. Trzeba promować grę na wielką skale bo jest co :)
 

DeletedUser40095

Guest
Oj... biedactwa. Nie wiem jak Wy, ale ja w TV widziałem reklamę Forge of Empires. Zdarzyło mi się obejrzeć reklamę Grepolis. Jednak ani razu nie widziałem reklamy Tribal Wars, czy Plemion. W Internecie widać reklamy Tribal Wars 2. Jak myślicie... w co InnoGames będzie ładowało energię? W zasadzie to Plemiona jakie znamy i lubimy są przeznaczone na śmierć naturalną. Twórcy są zadowoleni, że przynoszą one profity, ale raczej wątpię aby chcieli ładować kasę w nowe zasoby.

Niestety taka jest rzeczywistość. Owszem w Plemionach widać regres, ale to jest również spowodowane samymi graczami. Coraz szybciej zaczynają nas nudzić światy na jakich gramy od dwóch lat. Zaczyna się tzw. zmęczenie materiału - coraz więcej graczy zaczyna rezygnować ze względu na nowe obowiązki. Oczywiście wynika to z tego, że dorastamy. Niektórzy zaczęli grać kiedy byli w szkołach średnich, czy gimnazjach. Oczywiście, niektórzy zaczęli na studiach. Inni zaś już jako spełnieni dorośli. Jednak po tylu latach nastąpiły zmiany. Większości doszły obowiązki. Inni zmienili pracę na bardziej odpowiedzialną. Niestety, ale spora część społeczności Plemion, nie może sobie pozwolić na duże konta - stąd też taka popularność dzielenia się kontem. Podniosła się również jakość samych graczy, co automatycznie dyskwalifikuje tych którzy nie osiągnęli odpowiedniego poziomu umiejętności - zwyczajnie są skazani na wymarcie.

Na to wszystko patrzy się z pewną przykrością, ponieważ ta gra ma niebywały potencjał do tego, aby nadal być jedną z najpopularniejszych gier przeglądarkowych. Grałem w kilka takich gier, ale żadna nie miała takiej siły i możliwości integrujących jej uczestników. Jedne mają tylko chat, inne opierają się na wiadomościach prywatnych. Plemiona przez długi czas miały tylko forum i wiadomości prywatne. Jednak to prostota zasad, możliwości sprawiła, że gra jest przystępna dla każdego. Natomiast konieczność współpracy oraz obdarzenia innych choćby minimum zaufania, powoduje integrację społeczności. Nie wiem dlaczego, ale nigdzie indziej tego nie spotkałem. Na pewno Plemiona nie są najlepszą grą przeglądarkową w jaką grałem. Jednak tutaj spotkałem ludzi, dla których nadal poświęcam czas przejmując kolejne wioski. Z całą pewnością jest to najlepsza gra jaką stworzyło InnoGames.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser135247

Guest
Wszystkim specjalistą od reklamy polecam doinformowania się co to jest:

MACIERZ BGC

Plemiona odkryłem czytając recenzję w komputer świat w roku 2003?
Była tam recenzja najlepszych gier przeglądarkowych. A warto wspomnieć, że internet był wtedy jeszcze w powijakach.
Plemiona wtedy zastępowały wszelkie portale społecznościowe.
Teraz nadeszła era gier takich jak LOL (który wbrew pozorom też najlepsze czasy ma już za sobą). Miną 4-5 lat i znów powstanie coś nowego, pewnie już w VP.

80% Każdego zdarzenia stanowią tzw. sezonowcy. To nie moje kalkulacje po 1 w nocy, tylko raporty badań agencji marketingowych.
W momencie gdy na świecie 15 zamykano serwer bo kontynent 0 miał 100% zajętego obszaru przez wioski, w plemiona grało pół miliona ludzi. Nie kont. Ludzi, unikatowych użytkowników.
Teraz popatrz znów na to 80%. Wniosek?

Gry to nie jest coś do czego należy się przywiązywać. To forma rozrywki. Plemiona owszem, mają swój urok, bo nakłaniają na sporą interakcję między graczami, ale to nie jest już potrzebne w dobie instagramów, snapów itp. Po prostu nauczcie się godzić z tym, że coś przemija, nawet jeśli się jest tego częścią.

A te 20% to po prostu my, ludzie którzy kochają i nienawidzą tą grę za wszystkie godziny kiedy czekaliśmy aż postawi się kuźnia na 20.
 

DeletedUser180817

Guest
Głupie.

1. Światy MUSZĄ powstawać. Dwa powody:
a) od października 2016 nie było mowy o świecie bez farmingu i opcjach premium. (ś109)
b) nie pamiętam, kiedy ostatnio mieliśmy świat o szybkości x2. Niektórzy uznają głównie taki.

Przykładowo, sielankowo rozpoczęty świat 110 został mi przerwany przez bandę głupków, którzy postanowili zakończyć mi grę.
Uważasz, że dogonienie kogoś, kto jest +2 m-ce do przodu? Chyba trzydziestoma darmówkami, Kolego.

Każdy ma prawo zacząć od nowa.

2,3,4 - reklamy nie mają sensu. Kto chce grać to będzie. Rozgrywka wkroczyła na poziom, z którego już nie zejdzie.
Nowi gracze nie mają na dobrą sprawę żadnych szans ze starymi wygami, chyba że siedzą minimum 10h dziennie przed kompem, mają apkę + naprawdę chcą się nauczyć gry.
 

DeletedUser168395

Guest
Moim zdaniem dzieją się takie rzeczy (tzn. coraz mniej ludzi), ponieważ powstają coraz bardziej skomplikowane światy, tzn. dodatkowe jakieś opcje itd. Moim zdaniem jakby powstał 1 świat na starych zasadach jakoś rozgłosić start bardziej, to by zebrało się kilka ekip z zeszłych światów.

Tak mi się zdaje, że po prostu nowe światy nie przyciągają starych graczy, którzy grali w to już trochę czasu, bo akurat prawda jest taka, że jak się raz w to grało, to już będzie się zawsze hah :D
 

Jacq

Rycerz
Wynik reakcji
1.291
Moim zdaniem dzieją się takie rzeczy (tzn. coraz mniej ludzi), ponieważ powstają coraz bardziej skomplikowane światy, tzn. dodatkowe jakieś opcje itd. Moim zdaniem jakby powstał 1 świat na starych zasadach jakoś rozgłosić start bardziej, to by zebrało się kilka ekip z zeszłych światów.

Tak mi się zdaje, że po prostu nowe światy nie przyciągają starych graczy, którzy grali w to już trochę czasu, bo akurat prawda jest taka, że jak się raz w to grało, to już będzie się zawsze hah :D


Święta prawda, zacząłem grać jako dzieciak i nie mogę odejść. Robię sobie przerwy czasem kilku miesięczne czasem roczne ale nadal wracam. Co do pomysłu to taki świat na starych zasadach przyciągnął by masę ludzi.
 
Do góry