Odkrycia Cywilizacji

  • Rozpoczynający wątek Krisstopheruss Vei
  • Data rozpoczęcia

Kto z Was chciałby ich zniesienia?

  • Chciałbym

    Głosy: 52 51,5%
  • Nie

    Głosy: 40 39,6%
  • Wstrzymam się od głosu (nie polecam Wam tej opcji)

    Głosy: 9 8,9%

  • W sumie głosujących
    101
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Co sądzicie o odkryciach? Jak postrzegacie takie światy? Jest szkopuł. Nie ma światów bez odkryć już. A jak są to mają tak powalone ustawienia i zazwyczaj dodatkowe funkcje premium (dla bogatych bachorów) wiec daruje sobie taką gre. Ludzie chcą grać w to ale support skutecznie nas zniechęca do tego wprowadzając jakiś syf w ustawieniach. Ludzie jak by mogli to by nie grali na świecie z odkryciami, ale zwyczajnie takich światów nie ma. Widać to chociażby po statystykach, liczbie graczy tych paru światów wypuszczonych całkiem niedawno bez odkryć, jest diametralna różnica.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Co sądzicie o odkryciach? Jak postrzegacie takie światy? Jest szkopuł. Nie ma światów bez odkryć już. A jak są to mają tak powalone ustawienia i zazwyczaj dodatkowe funkcje premium (dla bogatych bachorów) wiec daruje sobie taką gre.

Oj, trochę dziwnie liczysz. 81, 82, 83 - bez odkryć. 75 - bez odkryć. 69 - bez odkryć. 70 chyba zamknięty (ale bez odkryć był).
To daje 5 światów na 14 otwartych... około 1/3, z tego 4 światy są bez funkcji premium. Co prawda z tego 3 są w stylu "starym", ale obecny 83 na pewno by Cię zadowolił.

Ludzie chcą grać w to ale support skutecznie nas zniechęca do tego wprowadzając jakiś syf w ustawieniach. Ludzie jak by mogli to by nie grali na świecie z odkryciami, ale zwyczajnie takich światów nie ma. Widać to chociażby po statystykach, liczbie graczy tych paru światów wypuszczonych całkiem niedawno bez odkryć, jest diametralna różnica.
Co widać w statystykach? Świat 82 jest dużo mniejszy, niż 80 w podobnym okresie po starcie. Podobnie 81, nawet po paru dniach nie wychodził z kwadratu 2x2 (a obecnie stanął na rozmiarze ok. 5x5). To są popularne światy?


Co do samych odkryć. Mi się ta idea wcale nie nie podoba. Gram w plemiona dla rozrywki - wygrana nie jest dla mnie rzeczą aż tak pierwszorzędna - a takie odkrycia są ciekawsze i bardziej emocjonujące niż zjadanie barbarek do oporu. Może i dawne światy miały w swoich mapach jakieś hipnotyzujące piękno, ale to nie o to chodzi. Teraz gracze żyją coraz szybciej - takie społeczeństwo - więc światy trwające kilka lat (ś1 chyba coś koło 10 lat ma?) nikogo nie przyciągają...
 

DeletedUser181290

Guest
Odkrycia gwarantują długą gre i nic więcej czasami to aż chęci odchodzą ;)
 

DeletedUser

Guest
Bez odkryć gra jest jeszcze dłuższa zazwyczaj przecież.
 

DeletedUser

Guest
Oj, trochę dziwnie liczysz. 81, 82, 83 - bez odkryć. 75 - bez odkryć. 69 - bez odkryć. 70 chyba zamknięty (ale bez odkryć był).
To daje 5 światów na 14 otwartych... około 1/3, z tego 4 światy są bez funkcji premium. Co prawda z tego 3 są w stylu "starym", ale obecny 83 na pewno by Cię zadowolił.


Co widać w statystykach? Świat 82 jest dużo mniejszy, niż 80 w podobnym okresie po starcie. Podobnie 81, nawet po paru dniach nie wychodził z kwadratu 2x2 (a obecnie stanął na rozmiarze ok. 5x5). To są popularne światy?


Co do samych odkryć. Mi się ta idea wcale nie nie podoba. Gram w plemiona dla rozrywki - wygrana nie jest dla mnie rzeczą aż tak pierwszorzędna - a takie odkrycia są ciekawsze i bardziej emocjonujące niż zjadanie barbarek do oporu. Może i dawne światy miały w swoich mapach jakieś hipnotyzujące piękno, ale to nie o to chodzi. Teraz gracze żyją coraz szybciej - takie społeczeństwo - więc światy trwające kilka lat (ś1 chyba coś koło 10 lat ma?) nikogo nie przyciągają...

Jak już napisałem może i wychodzą raz na ruski rok światy bez odkryć, ale jak już wychodzą to mają popaprane ustawienia. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Zawsze na światach z odkryciami znajdują się noobki co chcą go zamknąć jak najszybciej tylko dzięki odkryciom, wówczas jakoś nie widzę przyjemności z gry kończąc gre przy milionie punktów załóżmy bez możliwości powalczenia z przeciwnikiem.
Miałem na myśli liczbę graczy. Widać to gołym okiem, że światy bazujące na odkryciach mają kilkanaście tysięcy graczy, natomiast bez odkryć zamyka się w kilkudziesięciu tys graczy.
Co do światów wymienionych przez Ciebie, są "prawie" idealne, jednak zawsze coś w nich nie pasuje, np Flagi czy chociażby brak farmienia.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Jak już napisałem może i wychodzą raz na ruski rok światy bez odkryć, ale jak już wychodzą to mają popaprane ustawienia. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Zawsze na światach z odkryciami znajdują się ciołki co chcą go zamknąć jak najszybciej tylko dzięki odkryciom, wówczas jakoś nie widzę przyjemności z gry kończąc gre przy milionie punktów załóżmy bez możliwości powalczenia z przeciwnikiem.

Nie wiem co uznać za "popaprane" ustawienia... Limit farmienia, styl 3.0+ ? Wszelkie inne popaprane? Nie rozumiem.
Miałem na myśli liczbę graczy. Widać to gołym okiem, że światy bazujące na odkryciach mają kilkanaście tysięcy graczy, natomiast bez odkryć zamyka się w kilkudziesięciu tys graczy.
Co do światów wymienionych przez Ciebie, są "prawie" idealne, jednak zawsze coś w nich nie pasuje, np Flagi czy chociażby brak farmienia.
Jaki, po ś60 świat bez odkryć miał więcej graczy niż świat z odkryciami? ( w porównywalnym przedziale czasowym)
P.S. Świat bez odkryć zamyka się w kilkuset graczy ;) Podobnie świat z odkryciami, często w więcej.
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.962
może i wychodzą raz na ruski rok światy bez odkryć

To nie wiem jak nazwiesz ten rok. Bo póki co otwarto w nim 4 światy, z czego odkrycia są na jednym. Na 75% ich nie ma.


Miałem na myśli liczbę graczy. Widać to gołym okiem, że światy bazujące na odkryciach mają kilkanaście tysięcy graczy, natomiast bez odkryć zamyka się w kilkudziesięciu tys graczy.

Obawiam się, że Twoje gołe oko jest jednak słabym miernikiem. Nasze oko - ubrane w tabelki i statystyki - pokazuje dokładnie ODWROTNĄ zależność. Oczywiście przy porównywaniu światów w długim przedziale czasowym, bo wiadomo że jak weźmiesz istniejący 2 miesiące świat bez odkryć i porównasz liczbę graczy z mającym 2 lata światem z odkryciami, to możesz dojść do "wniosku" że na tym bez odkryć jest więcej graczy.
 

DeletedUser

Guest
Oczywiście przy porównywaniu światów w długim przedziale czasowym, bo wiadomo że jak weźmiesz istniejący 2 miesiące świat bez odkryć i porównasz liczbę graczy z mającym 2 lata światem z odkryciami, to możesz dojść do "wniosku" że na tym bez odkryć jest więcej graczy.
Chyba odwrotnie ;)
 

DeletedUser177479

Guest
ja nie jestem za zniesieniem, tylko poprawieniem tego...
 

DeletedUser147486

Guest
Odkrycia może nie są idealne, ale czy lepiej grać 6-10 lat zamiast 2-3 lat? Wątpię, a poniższa zależność udowadnia, że większość jest tego samego zdania:
Tak naprawdę po 1,5-2 latach na większości światów pozostaje mały ułamek graczy, którzy wystartowali, a z tego małego ułamka większość to warzywa.
Już lepiej szybciej zdominować świat i zakończyć niż jeszcze 5 lat walczyć w przejmowanie barbarek i warzyw ;p

A jeżeli chodzi o frekwencje to im dłużej światy trwają tym gdy na światach z odkryciami często wielu zostaje, aby jeszcze powalczyć ten miesiąc, dwa, czy pół roku i wygrać świat, to na świecie z dominacją dawno wielu rezygnuje, bo końca nie widać, a przejmowanie warzyw i barb jest nużące ;p
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry