Obozy wojenne

  • Rozpoczynający wątek Jazon
  • Data rozpoczęcia

Co o tym myślisz??

  • Dobre, podoba mi się.

    Głosy: 108 36,4%
  • NIe, nie podobra mi się.

    Głosy: 99 33,3%
  • Nie mam zdania na ten temat.

    Głosy: 15 5,1%
  • Tak, ale po poprawkach (napisz co poprawić).

    Głosy: 32 10,8%
  • Nie, ale jak wejdzie to się nie obrażę.

    Głosy: 43 14,5%

  • W sumie głosujących
    297
Status
Zamknięty.

DeletedUser122792

Guest
Pomysł sam w sobie nie jest taki zły. Co prawda to prawda, gra by wolniej chodziła z powodu obozów. Ale np. załóżmy, że wybuchła wojna plemienna. I tą twierdze plemienną budujemy koło założyciela, albo najlepszego gracza i szybko go wykańczamy ;) Niewiem czy głosować na tak czy nie :) Nawet jeśli 90% zagłosuje na TAK, to administratorzy z pewnością tego nie zrobią. Cóż, nie oszukujmy się. Ci, co wymyślili Plemiona, wprowadzają nowości wymyślone przez graczy baaardzo żadko, jeśli nie w ogóle.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser125960

Guest
Neutralny- po polsku
Нейтральный- po rosyjsku
Neutre – po francusku
Neutraler – po niemiecku
Neutral –po angielsku
Neitrāls – po łacinie

Pogmatwane,po za tym to wszystko sprawiłoby jeszcze większy śmietnik na mapie niż teraz w centrum świata.Mogło to by wejść w podobnej formie jak forty w wescie,trzy twierdze na cały kontynent.Dopiszę jescze o twoich "błendah".Popraw wszystkie.(mUr0
 

DeletedUser126423

Guest
Hehe

To jest świetny pomysł-Takich pomysłów chyba w Historii plemion nie było :)))
Podoba mi się to,że masz 2 obozy a nie jeden YBER więc mówię (i życzę szczęścia :))
oby to wprowadzili...JESTEM NA WIELKIE TAK
 

DeletedUser

Guest
NIE BĘDZIE NOWYCH JEDNOSTEK

żadnych magów itp.
InnoGames nie pozwoliło
 

DeletedUser106372

Guest
jestem na nie.

Po pierwsze przekombinowane
Po drugie nieuczciwe
Po trzecie grajcie ludzie w plemiona, a jak się nie podoba kupcie sobie grę z serii total war, polecam Rome
 

DeletedUser100161

Guest
pomysł nie jest zły ale nie wejdzie w życie po pierwsze po co marnowac czas jeżeli można przejąc wioske obok albo robiąc 4 szlachciców na nie
 

DeletedUser128427

Guest
mam Lepszy pomysl

Witam! Bez żadnej przemowy odrazu przejdę do tematu. Chodzi mi o możliwość tworzenia obozów wojennych, jak? zaraz wszystko wyjasnie.

Otóż istniały by 2 rodzaje obozów. Obóz wojenny gracza i obóz wojenny plemienia. Jak by się tworzyło? Zacznę od obozu gracza. Zakładając że gracz X chce zniszczyć gracza Y a ma do niego kawałek drogi więc klika na wolne pole obok wioski gracza Y i tam może wysyłać wojska z wielu wiosek, pojemność obozu nie jest ograniczona. Koszt zbudowania takiego obozu to 75.000 każdego surowca, dlaczego tyle? Aby nie można było tego robić z samego początku gry. Tak więc gdy już założymy taki obóz, to możemy do niego wysyłać wojska z własnych wiosek na zasadzie takiej, że możemy wysłać wojska do obozu, z obozu wspólnie będą mogły zaatakować, ale do póki nie zginą nie zostanie zwolniene miejsce w zagrodzie danej wioski, z kóter wojska pochodzą. Oczywiście wszyscy by widzieli obozy, niezależnie kto by je zbudował. W obozie znajduje się tylko mór na 1 poziomie.

Teraz troche bardziej skąplikowany obóz wojenny plemienia. On nic nie kosztuje, założyc i dowodzić nim mógł by tylko strateg i założyciel (admin nie). Na jednym kontynencie może znajdować się jedna twierdza plemienia (główny obóz) i 4 obozy plemienne. Nie można by do nich wysyłać wojsk. W twierdzy by można było zrekrutować 2 rodzaje wojsk:

Strażnik:
Siła napadu - 30
Obrona ogólnie - 75
Obrona przeciwko kawalerii - 70
Obrona Łucznik - 65
Prędkość - 17 min na pole
Rodzaj: Piechota
Czas rekrutacji: 5 min

Koszt:

115 żelaza, 50 gliny i 105 drewna

Druga jednostka to:

Jeździec:
Siła napadu - 170
Obrona ogólnie - 50
Obrona przeciwko kawalerii - 50
Obrona Łucznik - 75
prędkość 10 min na pole
rodzaj: kawaleria
czas rekrutacji: 10 min
koszt: 400 żelaza, 200 gliny i 400 drewna

W twierdzy znajdują się następujące budynki:
1 poziom Koszary (można rekrutować tylko strażników)
1 poziom Stajnia (można rekrutować tylko jeźdców)
30 poziom spichlerza
5 poziom murów
i każdy surowiec na 1 poziomie, dlaczego tak mało?? żeby było trudniej ;P

Do twierdzy można wysyłać surowce z innych wiosek

Pojemność wojska jest nieograniczona.

i z tej wioski tylko można wysyłać do tamtych pozostałych obozów plemiennych (jeśli istnieją) w oobozach plemiennych jest tylko mór na 3 poziomie.

Aby jeszcze trochę urozmaicić grę, z twierdzy i obozów plemiennych pomoc mogą otrzymywać tylko sojusznicy i rgacze z plemienia, a atakowani mogą być tylko gracze z plemion, z którymi ma się wojne.

FQO

Czy twierdzie i obozy można atakować??
Tak.

Czy można przejąć obózalbo twierdze??
Jak spadnie poparcie w obozie lub twierdzy to obóz czy twierdza niszczą się (znikają)

^^mam inny pomysł stworzyć "Forty" Graniczne wojsko produkowane normalnie w wiosce :-Fort mur obronny 5
-gra polegała by ny tym ze zanim można będzie zaatakować wioskę trzeba przejąc Fort - wystarczy jak jeden gracz przejmie jeden Fort .
- na jednä wioskę trzy Forty a to dlatego ze jeżeli gracz będzie atakowany przez trzech innych graczy naraz będzie miał większe szanse na obronę-przy czym po przejęciu Fortu musi być 24godz przerwy zanim zaatakuje się wioskę.
Reszta bez zmian-W Forcie tez mogą stać wojska Plemienne-Wsparcie.
Limit Atakujących Trzech graczy w jednym tygodniu liczba ataków nie ograniczona.
 

DeletedUser100161

Guest
^^mam inny pomysł stworzyć "Forty" Graniczne wojsko produkowane normalnie w wiosce :-Fort mur obronny 5
-gra polegała by ny tym ze zanim można będzie zaatakować wioskę trzeba przejąc Fort - wystarczy jak jeden gracz przejmie jeden Fort .
- na jednä wioskę trzy Forty a to dlatego ze jeżeli gracz będzie atakowany przez trzech innych graczy naraz będzie miał większe szanse na obronę-przy czym po przejęciu Fortu musi być 24godz przerwy zanim zaatakuje się wioskę.
Reszta bez zmian-W Forcie tez mogą stać wojska Plemienne-Wsparcie.
Limit Atakujących Trzech graczy w jednym tygodniu liczba ataków nie ograniczona.
lol po co piszesz nowe te swoje Głupawe myśli i tak nie wejdą w życie dla mnie ta gra jest dobra jaka jest mozna dodawac modyfikacje jak np spoilery a ni new budynki i magiczne wieże
 

DeletedUser

Guest
Prędziej myślałem nad takim fortem który TYLKO służy do pomocy współplemieńcom, nie ma w nim budyków, jedynie zagroda i mur. Armia w nim zgromadzona poruszałaby się z normalną szybkością. forty mógłby robić tylko założyciel a ich ilość to 3. Tylko 1 załozyciel ma taką funkcję. Forty byłyby widoczne na mapie i można je atakować, skanować itp. Max mur to 10, fort się zdobywa po wybiciu armii, a załozyciel (ten z funkcą fortów[przegrany]) może mieć już tylko 2 forty. Plemię które rozwali fort dostaje 10% armi którą pokonało walcząc z tym fortem. 10% tej armii będzie mogła zostać wykorzystana tylko do obrony własnego fortu.

Myslę że wszystko jest na tyle sprawiedliwe, że atakowanie jak i bronienie takich fortów będzie ważna sprawą i nikt nie będzie tego lekceważył. Utrata fortów wiąże się z ich brakiem, a plemie bez takiego fortu w dalszej części gry nie ma szans.

Forty możnaby było niszczyć aby móc wybudować w innym miejscu, trwało by to 1h, lecz w forcie nie byłoby opcji cofania wojsk, tzn że niszczenie wiązałoby się z ich utratą! Fortem mogliby zarządzać stratedzy (max 3)

Co wy na to?
 

DeletedUser128174

Guest
Też uważam jak kilka osób wcześniej że jest to troszkę przekombinowane...
Głos na nie...
 

DeletedUser123308

Guest
Głos na nie?
To zoabcz wervje 6.0 -.-

Ciekawe komu przypiszą pomysł obozów...pewnie graczom niemieckim lub wgl. timowi plemion dżermańskich :s


I gratuluje ortografi stworzycielowi temay :p
 

DeletedUser

Guest
Poprawka

takie sobie ja bym wolał żeby to było tak:

Gracz X zakłada plemie i wybiera mjejsce na obóz
do tego obozu członkowie wysyłają wojska np. topory lub miecze wysyłając zwykłą opcją "Pomoc" :D następnie kiedy jest już tam od kilku graczywojo np. 10k toporów 2k lekkiej
i 5k mieczy założyciel lub admin może wysłać owe wojska na pomoc lub atak jeśli gracz chce może odesłać swoje wojska

Atak przeprowadzony z obozu:

Założyciel wchodzi w obouz na mapie i bierze przegląd obozu
wchodzi i tam jest plac murek;) koszary stajnia wartsztat ale bez reszty potem wchodzi na mape i wybiera (nie tylko wroga) wyślij wojska wybiera i wysyła:) w razie tematu na pomocy militarnej w forum moze także wysłać pomoc



a i jeszcze jedno w takim wypadku trzeba zapłacić za stworzenie obozu 15k każdej sury ale to oddzielnie może istnieć plemie bez obozu

po wysłaniu ataku wojska nie zabierają ŻADNEJ surki z atakowanej wioski;)

Jeśli wyślemy szlachcica poparcie nie spadnie będzie traktowany jako zwykła jednostka;)

Mur może być rozbudowany do 30 lvl gdyż to FORT a nie wioska;) a rozkład murka to:

Aktualnie 1020 Obrona gruntowa 107% Bonus dla obrońcy
na stopień 21 1070 Obrona gruntowa 114% Bonus dla obrońcy
na stopień 22 1120 Obrona gruntowa 121% Bonus dla obrońcy
na stopień 23 1170 Obrona gruntowa 128% Bonus dla obrońcy
na stopień 24 1220 Obrona gruntowa 135% Bonus dla obrońcy
na stopień 25 1270 Obrona gruntowa 142% Bonus dla obrońcy
na stopień 26 1320 Obrona gruntowa 147% Bonus dla obrońcy
na stopień 27 1370 Obrona gruntowa 154% Bonus dla obrońcy
na stopień 28 1420 Obrona gruntowa 161% Bonus dla obrońcy
na stopień 28 1470 Obrona gruntowa 168% Bonus dla obrońcy
na stopień 29 1520 Obrona gruntowa 175% Bonus dla obrońcy
na stopień 30 1570 Obrona gruntowa 182% Bonus dla obrońcy


I tak to sobie wyobrażałem;)



Co powiecie na takie ulepszenie:D
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry