Wydarzenie Oblężenie zamku powraca!

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser182378
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser182378

Guest
Drodzy Gracze,

zamki wróciły!

Mimo że złupiliście już sporo zamków ostatnim razem, ci nieznośni sąsiedzi zdecydowali się odbudować raz jeszcze! Najwyższy czas wysłać najemników ponownie i pokazać im, że jako obrońcy wciąż mają wiele do poprawy, a przy okazji zdobyć trochę cennych medali, które można wymienić na nowe nagrody! Tym razem nawet całe plemię może odnieść korzyści.

CAlogo.jpg

Wydarzenie rozpocznie się: 24.11.15
I zakończy: 08.12.15

Wydarzenie będzie aktywne na wszystkich normalnych światach oraz arkadiach.

Dołącz do oblężenia!

Zamek oraz oblegająca armia pojawi się na ekranie wydarzenia kiedy tylko się ono rozpocznie.
Do ekranu wydarzenia możecie się dostać poprzez przegląd wioski, lub ikonę płonącego zamku w prawym górnym rogu.

CAicon.PNG

Będziecie mogli tam zobaczyć mapę wydarzenia z różnymi polami które Wasi najemnicy mogą wspomóc.
CAmapnew.jpg

Wsparcie oblężenia!

Oblężenie składa się z 3 kategorii:

- Najazd: kiedy pasek postępu jest pełen, 1-5 punktów obrażeń (plus bonus bombardowania) zostanie zadany zamkowi.
- Ostrzał morski: kiedy pasek postępu jest pełen, dodaje 50% postępu do pasku Najazdu oraz Bombardowania
- Bombardowanie: kiedy pasek postępu jest pełen, zadaje 1 punkt obrażeń zamkowi, oraz zwiększa o 3 punkty obrażenia zadawane przez Najazd.

Żeby napełnić paski postępu należy wspomagać odpowiednie obszary najemnikami.

CAmercenary.PNG

Najemnicy zostaną wtedy zużyci i będą powracać pojedynczo co 30 minut, aż do osiągnięcia maksymalnej ilości - 16.
Od ostatniego czasu najemnicy się poprawili, więc będzie można użyć ich kolejny raz bez konieczności oczekiwania.
Wsparcie każdego obszaru oblężenia dodaje 4 punkty do pasku postępu.
Każde pole wymaga teraz różnej ilości najemników do aktywowania. Ostrzał morski ma najkrótszy pasek postępu, a najazd najdłuższy.

Burzenie zamku

Kiedy zamek osiągnie 0 PŻ (Punktów Życia) zostanie zniszczony. Medale, które znajdowały się w środku zostaną rozdzielone po równo dla wszystkich uczestniczących w oblężeniu graczy, a na miejsce zniszczonego zamku pojawi się nowy, z jeszcze większą ilością medali w środku.

Otrzymacie również odpowiednią ilość medali w zależności od rankingu w 3 różnych kategoriach. Im więcej wspomagasz daną kategorię, tym większa szansa na otrzymanie większej ilości medali!

Kiedy zamek ma mniej niż 10 PŻ pojawia się możliwość złupienia go. Zada to 1 punkt obrażeń i przydzieli dodatkowe medale (dostępne na światach z opcjami premium).

Wspomóż swoje plemię!

Jeśli jesteś członkiem plemienia, każdy zdobyty medal zostanie wliczony w Postęp Plemienia. Kiedy określona ilość medali zostanie zdobyta, dla całego plemienia zostanie aktywowany 48 godzinny bonus!
Możesz również raz w ciągu dnia dokonać wkładu własnego do puli plemiennej. Takie medale zostaną dodane tylko do puli plemiennej (dostępne na światach z opcjami premium).

CAtribe.jpg

Wykorzystanie medali

Zdobyte przez Was medale mogą być użyte z zamkowym sklepie, gdzie możecie je wymienić na interesujące przedmioty.

CAshop.jpg

Tak jak ostatnio, przedmioty zakupione za medale podczas wydarzenia pozostaną w inwentarzu nawet po zakończeniu wydarzenia, więc możecie je zachować na przyszłość.
Usunęliśmy trochę przedmiotów oraz dodaliśmy kilka nowych od ostatniego wydarzenia.

Dostępne są następujące przedmioty:

-Rosnące uprawy: Trwale zwiększa maksymalną populację bieżącej wioski o 10%
-Bonus flagi: Podwaja efekt bieżącej flagi na 48 godzin. Zmiana flagi kończy działanie bonusu. Nie może być użyte z flagą Pojemność zagrody. (dostępne tylko na światach z flagami)
-Paczka surowcowa: Dodaje w każdej wiosce surowce w ilości 10% pojemności Twojego spichlerza.
-Wojenna mobilizacja: Prędkość rekrutacji jednostek o 25% szybsza! Produkcja surowców zostaje jednak obniżona o 10%. Trwa 48 godzin.
-Wzmocnienie szlachcica: Zwiększa zbijane poparcie o 5 punktów w każdym udanym ataku ze szlachcicem przez 48 godzin.
-Amulet strapionych: Wsparcie wysłane do wioski mającej aktywny Amulet strapionych przez 48 godzin będzie podróżowało 30% szybciej.
-Kufer wojenny: Zyskaj złote monety w ilości odpowiadającej liczbie posiadanych przez siebie wiosek w momencie użycia tego zasobu.
-Bonus agresora (2 poziomy): Zwiększa siłę ataku toporników oraz lekkiej kawalerii na 24 godziny.
-Bonus obrońcy (2 poziomy): Zwiększa wartość obrony miecznikom oraz pikinierom na 24 godziny.
-Bonus łupów : zwiększa pojemność łupów o 25% na 48 godzin (tylko na światach z włączonym farmieniem)

Dodatkowe informacje:
- Wydarzeniu towarzyszyć będą zadania dotyczące aktywności oraz osiągnięcia wskazanych miejsc w rankingu,
- Każdy widzi tylko swoją pozycję w rankingu poszczególnych obszarów ataku,
- Gracze do ataku na zamek są podzieleni na grupy liczące 50 (lub mniej) osób,
- W przypadku przeniesienia konta na świat Arkadia, nie zostaną tam przeniesione żadne medale oraz bonusy powiązane z wydarzeniem.

Gdy wydarzenie się zakończy, to panel dostępu do niego zostanie wyłączony, utracone zostaną wszystkie niewykorzystane medale. Zakupione wcześniej bonusy pozostaną natomiast w Waszych inwentarzach.

Więcej o wydarzeniu możecie zobaczyć w poświęconym mu filmiku.

Czekamy na Wasze opinie i komentarze w TYM wątku.

Życzymy miłej zabawy!

Wasz Plemiona Team
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.962
Ponieważ wciąż pojawiają się te same pytania odnośnie bonusu:

-Rosnące uprawy: Trwale zwiększa maksymalną populację bieżącej wioski o 10%

to może wyjaśnijmy wspólnie:

* Bonus działa "trwale" = będzie obowiązywał także po zmianie właściciela wioski.
* Bonus zwiększa maksymalną populację o 10% niezależnie od poziomu zagrody, oczywiście po jej rozbudowaniu bonus działa dalej, dodając 10% do aktualnego poziomu.
* Bonus ten można użyć RAZ na danej wiosce.
* Efekt bonusu kumuluje się z ewentualnymi innymi bonusami zwiększającego populację wioski (jako efektu wioski koczowniczej i/lub odpowiedniej flagi). Bonusy się mnożą, więc maksymalna uzyskana przy ich pomocy populacja może wynieść 24000 * (1,1)^3 = 31944.
 
Do góry