Nowy przedmiot rycerza - MORALE

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser144764
  • Data rozpoczęcia

Co sądzisz o moim pomyśle?

  • Świetny pomysł!

    Głosy: 250 73,1%
  • Nie ma szans, żenada!

    Głosy: 50 14,6%
  • Niezły, ale...

    Głosy: 42 12,3%

  • W sumie głosujących
    342
Status
Zamknięty.

DeletedUser144764

Guest
Jak wiadomo morale są utrapieniem graczy wysoko-punktowych... Wpadłem zatem na pomysł, zeby chociaż trochę temu ulżyć wprowadzając nowy przedmiot dla rycerza:
Nazwa: (opcjonalnie) Święty Graal / Królewska Chorągiew


Działanie: Wojsko atakujące z tym przedmiotem ma morale wyższe o 15%. W przypadku obrony Morale agresora spadają o 5%. (% oczywiście też do modyfikacji)

Oczywiście trzebaby zrobić 2 zastrzeżenia -
1. u atakującego z przedmiotem morale nie mogą być wyższe niż 100%
2. u broniącego z przedmiotem morale nie mogą być niższe niż 30%

Co wy na to?
 

DeletedUser137434

Guest
Dobre ale dałbym u broniącego nie niższe niż 50% :)
 

DeletedUser

Guest
W sumie niegłupi pomysł, czasem szlag trafia jak trzeba się męczyć na morale 30% z przejmowaniem kilku wiosek...offa idzie od groma :/

Głos na tak.
 

DeletedUser145410

Guest
jestem

jestem na nie , morale do czegoś zostały stworzone, jak nie dasz rady to współpracuj z ze słabszymi graczami
 

DeletedUser37348

Guest
Głos na tak, nie zawsze w okolicy znajdzie się morale killer :)
 

DeletedUser137434

Guest
MOŻE KOLEGA BY POKAZAŁ JAK OWY PRZEDMIOT MIAŁBY WYGLADAĆ :D
 

DeletedUser144764

Guest
Z grafiki, nawet tak zaawansowanej jak ta nasza, plemienna, jestem kiepski.. więc chyba muszę się zdać na jakąś dobrą duszę, która coś by naskrobała..
 

DeletedUser49296

Guest
Na nie... po to trzeba trzymac w plemieniu kilku graczy z samymi offami, zeby takie bunkry mogli rozbijac...
 

DeletedUser49296

Guest
Wypraszam sobie. Liczy sie taktyka, a nie dodawanie nowych bonusow i ulatwianie gry. tak to juz jest, ze trzeba sie troche pomeczyc, zeby zdobyc bunkier :)
 

DeletedUser144764

Guest
Wypraszam sobie. Liczy sie taktyka, a nie dodawanie nowych bonusow i ulatwianie gry. tak to juz jest, ze trzeba sie troche pomeczyc, zeby zdobyc bunkier :)

ale cóż to za bunkier... jeżeli już, to bunkier na równych prawach, z normalnymi morale... a to, że ktoś sobie nie potrafił poradzić na początku, to dlaczego teraz ma być jakoś specjalnie ochraniany?
 

DeletedUser

Guest
Powiedzmy, że ktoś atakuje z 40 wiosek, a rycerz z nowym przedmiotem idzie tylko w jednym oddziale. Nawet jeżeli zostałby wprowadzony nowy przedmiot to tak na prawdę nie wiele zmieni. Do tego dochodzi szczęście. Raz możesz atakować bez przedmiotu ze szczęściem 20, a drugi raz z przedmiotem i przy pechu -20. Nowy przedmiot nic nie wniesie.

A morale to chyba najgłupsza sprawa jaka jest w tej grze i najlepiej jakby to wogóle zlikwidować. No ale na to niestety nie ma szans..:(
 

DeletedUser26967

Guest
Pomysł na tak...

jestem na nie , morale do czegoś zostały stworzone, jak nie dasz rady to współpracuj z ze słabszymi graczami

Taaa... wszystkie wojska też zostały do czegoś stworzone... więc po co różnorakie modyfikatory w postaci przedmiotów, etc.? Jak nie dajesz rady to współpracuj ze słabszymi graczami...? Znaczna "część gry" ma różne modyfikatory, a ten najważniejszy, dotyczący morale, nie został wprowadzony - dlatego głos na tak...
 

DeletedUser144764

Guest
no i co ? jak nie umiesz grac to nie graj, to element taktyczny więc pomysł do kitu

Jak to nie umie grać? to, ze ma xx raz więcej pktów niż osoba na której ma morale 40~ świadczy chyba właśnie o zupełnie czymś innym, tak?
 

DeletedUser91810

Guest
na nie
jak Ci morale przeszkadzają bo masz za niskie to atakuj równych sobie a nie graczy którzy sobie mają ze 2 wioseczki

takich się nie boisz? prawda bo mało co zrobi tymi 2 zagrodami
 

DeletedUser

Guest
na nie
jak Ci morale przeszkadzają bo masz za niskie to atakuj równych sobie a nie graczy którzy sobie mają ze 2 wioseczki

takich się nie boisz? prawda bo mało co zrobi tymi 2 zagrodami
Gracz, który posiada więcej ilości wiosek, chyba jakoś doszedł do tego etapu rozwoju, prawda? Jeżeli jakiś gracz ma tylko 2 wioski, to albo kiepsko się rozwijał, albo został zjechany. To nie jest przytułek dla nupów, tylko gra, która przynajmniej powinna polegac na tym, że wygrywa ten, kto lepiej potrafi grać i używać głowy.

Wstępnie jestem na tak, pod warunkiem, że przedmiotem tym będzie kufel pełen bro. :D :D
 

DeletedUser

Guest
Ja jestem na nie, czemu ? Po to są morale, aby słąbszy mial ciut większe szanse w obronie .

Morale są podnoszone o 15 %? tak ? TO podczas ataku, załóżmy mamy morale 100% i + rycerz to atakujemy z siłą 115 % morali ???
 

DeletedUser136556

Guest
a ja jestem na tak
słabszy ma mieć łatwiej ale jak słabszy podbiera lepszemu wioski na tyłach gdy lepszy meczy sie i tłucze wroga na froncie, nie to też nie jest fajne;/
nie raz sie spotkałam ze w głebi kontynentu znalazła sie jakas małpka z kilkoma wioskami co wysłała ataki i sie człowiek budził z reką w nocniku bo nie miał jak wybronić a o odbijaniu to juz w ogóle mowy nie było i cała zagroda defa na froncie padała ;/
dlatego my jako ci lepsi powinniśmy też miec jakis dodatek, patrzcie tez na to tak, że rycek jest jeden, wiec poszło by takie udogodnienie tylko w 1 offie

pozdrawiam
 

DeletedUser123308

Guest
Dobre, dobre, ale przesadziłeś z tymi % :p
No i przydał by się przykładowy wygląd? :D
Bo graficy z INNO lipe zrobią ;D
 

DeletedUser124809

Guest
pomysł nawet przedni, ale... zasadniczo (jak dla mnie) przedmioty mają znaczenie tylko na początku gry. później rycek lata tylko z berłem, albo z pomocą byle szybciej doszła. i jeżeli wtedy jakieś przedmioty mają znaczenie to właśnie te użyte w obronie, bo w ataku na bunkier te procenciki są bez znaczenia. musiałby każdy ludek z plemienia wysłać off z ryckiem plus zabawka, wtedy można by powiedzieć, że jest jakaś różnica.
 
Status
Zamknięty.
Do góry