Nowy kalkulator

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser16666
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser16666

Guest
Witam
Pewnie każdy kto widzi ten temat pomyśli - Jest wile kalkulatorów więc po co następny. Tylko że ten kalkulator jest zupełnie inny niż reszta.
Posiada wersję do której trzeba wpisywać koordynaty ale też wersję opartą o bazę danych która jest aktualizowana raz dzienne w nocy. Czyli wpisujemy nazwę graczy i otrzymujemy listę wiosek.
Można wybrać więcej niż jedną wioskę atakowaną
Dodałem funkcję generowania informacji o graczu w BB-Code
funkcja ta generuje listę wiosek w BB-Code wiem że wiele plemion w ten sposób rozpisuje gracza którego zamierzają atakować.
Poza tym wyniki obliczeń również są generowane w BB-code więc wystarczy skopiować kod i wysłać do siebie w wiadomości na plemionach nie trzeba przepisywać nic na kartkę.
Z góry przepraszam za grafikę strony bo jej zwyczajnie niema nie jestem grafikiem więc nie potrafię nic sensownego wymyśle (może ktoś chętny do stworzenia szaty graficznej na stronie, oczywiście informacje o autorze zostaną umieszczone na stronie)
Przepraszam również za reklamy ale serwis jest zamieszczony na płatnym serwerze ponieważ nie znalazłem żadnego darmowego oferującego wszystkie niezbędne funkcje.
http://www.plemiona.caba-it.com
Zapraszam i czekam na oceny i uwagi.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser68430

Guest
Gratuluję. Przed chwilką sprawdzałem jego umiejętności i jestem pod wrażeniem.
Troszkę stronka jest uboga, ale możliwościami nadrabia. Dodam, że jest to najlepszy kalkulatorek z jakiego korzystałem.

Życzę powodzenia w nowych tego typu pomysłowych ułatwień.
W miarę możliwości troszkę urozmaić jej wygląd.
 

DeletedUser76964

Guest
widzialem juz wczesniej przydaje sie w grze pozdro
 

DeletedUser63602

Guest
Bardzo dobre.
Szybkością i interfejsem przebija moim zdaniem ten kalkulator z 'telewizji puls'.
10/10
 

DeletedUser

Guest