1. Drodzy Użytkownicy! Ważne zmiany na Forum: >KLIK<
    Dismiss Notice

Nowe rundy

Dyskusja w 'Dyskusje' rozpoczęta przez użytkownika -one loser, 17. Mar 2019.

Poleć tę stronę

  1. -one loser

    -one loser Ciężki Kawalerzysta

    Dołączył:
    5. Cze 2010
    Wiadomości:
    1.248
    Docenione treści:
    39
    Moze administracja pomysli nad nowymi rundami gramy non stop to samo xd. Macie tyle serwerow przeciez mozecie robic podobne rundy jak za granica xd Kto sie zgadza polubcie post
     
    BlackN??? lubi to.
  2. detox-112

    detox-112 Łucznik

    Dołączył:
    16. Gru 2012
    Wiadomości:
    414
    Docenione treści:
    8
    zgadzam sie rudny jak rundy ale czas w kolko ten sam... moze troszke jakiejs fantazji np rundki 2 godzinne ciesyzly by sie popularnoscia :) a nie najlepiej wstawic klasik one day i meic z bani... nie dobrze powinny byc np od 18 do 20 czasami i wioska 8-10 k , wiecej rudnek 2 tys one tez zawsze ciesza sie popoularnoscia kiedys dawne 2138. ewentualnie 4k. rundy po 1,5-3 h moim zdaniem byly by ok. przyklad poranne np 8-11 , 11:30 - 13:30 , 14-16 , 16:30 - 19:30 , 20-22 , no i np 22:30 - 1:00
     
  3. Lonsdale.

    Lonsdale. Lekki Kawalerzysta

    Dołączył:
    14. Mar 2014
    Wiadomości:
    743
    Docenione treści:
    75
    Niedługo wracam do gry na Szybkich z nowym internetem także do zobaczenia :D
    Loser szykuj się :p
     
  4. destrodres

    destrodres Pikinier

    Dołączył:
    30. Wrz 2018
    Wiadomości:
    25
    Docenione treści:
    1
    OOo czyżby h4ardcore wracał


    Czekam
     
  5. *Gwiazdeczka*

    *Gwiazdeczka* Moderator Plemiona Team Moderator Operator Gry

    Dołączył:
    29. Kwi 2012
    Wiadomości:
    2.625
    Docenione treści:
    116
    Rundki były inne i gracze byli inni. Nie ma rundy aby ktoś nie grał na botach. Jak można cieszyć się ze zwycięstwa ,które się zdobyło oszukując. Czasami to mi się odechciewa jak patrze na taką rundę, szczególne te poranne.
     
  6. stx*1

    stx*1 Zwiadowca

    Dołączył:
    7. Paź 2010
    Wiadomości:
    518
    Docenione treści:
    5
    jest jakas mozliwosc urozmaicenia rund? troche starego stylu od czasu do czasu nikomu nie zaszkodziło.
    kiedys byl temat z propozycjami rund, wiec moze warto do tego wrocic?
     
    BlackN??? lubi to.
  7. -one loser

    -one loser Ciężki Kawalerzysta

    Dołączył:
    5. Cze 2010
    Wiadomości:
    1.248
    Docenione treści:
    39
    Nikt tam nie zagladal z tego co wiem
     
  8. BlackN???

    BlackN??? Chłop

    Dołączył:
    21. Mar 2019
    Wiadomości:
    16
    Docenione treści:
    4
    + , dodajcie rundki jak kiedys bo juz sie grac nie chce jak caly czas sa te same rundy :/
     
  9. *Gwiazdeczka*

    *Gwiazdeczka* Moderator Plemiona Team Moderator Operator Gry

    Dołączył:
    29. Kwi 2012
    Wiadomości:
    2.625
    Docenione treści:
    116
    Rozumiem ,że masz na myśli "nikt z graczy" Bo osobiście zdarzało mi się prosić o ustawienia rund w jakie chcielibyście zagrać i był praktycznie zerowy odzew.
     
  10. stx*1

    stx*1 Zwiadowca

    Dołączył:
    7. Paź 2010
    Wiadomości:
    518
    Docenione treści:
    5
    popros jeszcze raz:p
     
  11. *Gwiazdeczka*

    *Gwiazdeczka* Moderator Plemiona Team Moderator Operator Gry

    Dołączył:
    29. Kwi 2012
    Wiadomości:
    2.625
    Docenione treści:
    116
    Masz tematy na sp nawet w tym dziale np grafik rund. O ile wypiszesz w tym poniższym schemacie to raczej nie widzę problemu z ustawieniem rundy. Bo oczywiście jak ktoś mi napisze np ustaw eko na 3, 4 w plemieniu i poziom wioski 4 to na pewno nie ustawie ale jak są wypełnione według tego poniżej i tylko kopiuje i wklejam ustawienia, to no problem.

    <li>Ochrona trwa: 20 minut
    <li> Wioska startowa: <a href="https://forum.plemiona.pl/index.php?threads/rundy-sp-poziomy-wiosek-startowych.124110/">Poziom 7 </a>
    <li>Produkcja surowców: x3
    <li>Wioski barbarzyńskie na gracza: 2
    <li>Chłopi: Nie
    <li>Łucznicy: Tak
    <li>Rycerz: Tak, stare przedmioty
    <li>Kościół: Nie
    <li>Ilość Graczy w plemieniu: 2
    <li>Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
    <li>Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
    <li>Technologia: proste
    <li>Zwiadowcy: Widzą wszystko.
    <li>Fake limit: 1%
    <li>Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
    <li>Szlachcic zbija poparcie :20-25
    <li>Reguła zagrody: brak
    <li>Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Tak
    <li>Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
    <li>Szlachta: Monety