Marseusz
Ciężki Kawalerzysta
- Wynik reakcji
- 600
Witam
Ostatnie wprowadzone zmiany w systemie rycerzy są strasznie nierówne względem ataku-obrony. Rycerze ofensywni podnoszą skuteczność tylko offów w których się znajdują natomiast rycerze defensywni działają na wszystkie jednostki defensywne w danej wiosce. Im więcej napakujemy deffa tym lepsze profity będziemy z tego mieli. Np mając 100 zagród deffa we wiosce jak dodamy 1 rycerza defensywnego to tak jakby walczyło 150 zagród. W offach rycek daje zamiast 1 offa tylko 1,5. Wieże też usprawniły system obronny i to znacznie. Chyba zapomniano, że w tej grze chodzi o to by atakować a nie bronić się. Dlatego proponuję wprowadzenie nowej jednostki:
Niewolnik
Koszt produkcji - bardzo niski
Siła - powiedzmy 1/10 topornika (do ustalenia, by nie przesadzić)
Ludność - 0 !
Przynależność - do wioski w której akurat się znajduje
O co chodzi? Taki niewolnik nie zabierałby żadnego miejsca w zagrodzie(coś na zasadzie chłopów). Można by go produkować do woli. Dodatkowo jak się takiego wyśle do innej wioski to automatycznie przypisze się do niej(może być nawet wioska innego gracza!). Czyli z tej drugiej wioski można by go wysłać dalej. Chodzi o to by zwiększyć siłę offów. Głównie pewnie byłby wykorzystywany by likwidować diody.
Oczywiście w obronie też mogliby walczyć. Wiadomo jednak, że plemię atakujące mogło by się zrzucić niewolnikami by likwidować 1 diodę na raz, a plemię broniące się, musiało by takimi niewolnikami obstawić wszystkie diody.
I gracze mieli by kolejny element gry nad którym musieli by myśleć. Np czy wybijać monety czy przeznaczyć surowce na niewolników.
System podpatrzony z takiej starej gierki o piratach na WP. Myślę, że ożywił by trochę walkę na korzyść agresorów(w końcu!).
Co myślicie?
Ostatnie wprowadzone zmiany w systemie rycerzy są strasznie nierówne względem ataku-obrony. Rycerze ofensywni podnoszą skuteczność tylko offów w których się znajdują natomiast rycerze defensywni działają na wszystkie jednostki defensywne w danej wiosce. Im więcej napakujemy deffa tym lepsze profity będziemy z tego mieli. Np mając 100 zagród deffa we wiosce jak dodamy 1 rycerza defensywnego to tak jakby walczyło 150 zagród. W offach rycek daje zamiast 1 offa tylko 1,5. Wieże też usprawniły system obronny i to znacznie. Chyba zapomniano, że w tej grze chodzi o to by atakować a nie bronić się. Dlatego proponuję wprowadzenie nowej jednostki:
Niewolnik
Koszt produkcji - bardzo niski
Siła - powiedzmy 1/10 topornika (do ustalenia, by nie przesadzić)
Ludność - 0 !
Przynależność - do wioski w której akurat się znajduje
O co chodzi? Taki niewolnik nie zabierałby żadnego miejsca w zagrodzie(coś na zasadzie chłopów). Można by go produkować do woli. Dodatkowo jak się takiego wyśle do innej wioski to automatycznie przypisze się do niej(może być nawet wioska innego gracza!). Czyli z tej drugiej wioski można by go wysłać dalej. Chodzi o to by zwiększyć siłę offów. Głównie pewnie byłby wykorzystywany by likwidować diody.
Oczywiście w obronie też mogliby walczyć. Wiadomo jednak, że plemię atakujące mogło by się zrzucić niewolnikami by likwidować 1 diodę na raz, a plemię broniące się, musiało by takimi niewolnikami obstawić wszystkie diody.
I gracze mieli by kolejny element gry nad którym musieli by myśleć. Np czy wybijać monety czy przeznaczyć surowce na niewolników.
System podpatrzony z takiej starej gierki o piratach na WP. Myślę, że ożywił by trochę walkę na korzyść agresorów(w końcu!).
Co myślicie?