DeletedUser192125
Guest
Proponowałbym, żeby ochrony typu 1:10 i podobne działały od konkretnego pułapu punktów np. od 300
Tzn. :
-Gracz ma 100 punktów, a inny gracz mający np. 1500 punktów może go atakować, pomimo tego, że przekroczył pułap 1:10.
-Gracz ma 300 punktów, i wtedy już inny gracz mający np. 4000 punktów nie może go atakować, bo przekroczył pułap 1:10.
Dlaczego? Na początku świata, w dosłownie każdej okolicy znajdują się jakieś osoby, które wbiły na świat tylko zerknąć - bez zamiaru dalszej gry.
Gracze, którzy jednak grają i się już rozwinęli to przekroczyli stosunek 1:10 więc nie mogą ich farmić ---> są ograniczani.
Natomiast nieaktywni gracze, którzy już nie grają raczej nie potrzebują ochrony 1:10, bo nie obchodzi ich to czy ktoś ich atakuje czy nie.
Dlatego proponuję aktywować tę ochronę od pewnego pułapu, np. 300 punktów. Każdy kto gra, przebija ten pułap w czasie swojej ochrony początkowej, więc po tym jak mu się ona skończy i tak będzie chroniony przed dużo większymi graczami.
np. na s100 trzeba było obrać jakiś kuriozalny sposób rozbudowy wioski żeby w momencie gdy skończy się ochrona mieć 259 punktów by sfarmić, graczy mających 26 punktów, którym kończyła się ochrona i mieć miejsce w spichlerzu i zagrodzie na zainwestowanie tych surowców.
(oczywiście problem nie dotyczył mistrzów strategii, którzy sobie ogarnęli darmy do przefarmiania i coś takiego ich w ogóle nie obchodziło hehexd)
Reasumując : Tylko uprzykrza to wczesny etap rozgrywki aktywnym graczom
Tzn. :
-Gracz ma 100 punktów, a inny gracz mający np. 1500 punktów może go atakować, pomimo tego, że przekroczył pułap 1:10.
-Gracz ma 300 punktów, i wtedy już inny gracz mający np. 4000 punktów nie może go atakować, bo przekroczył pułap 1:10.
Dlaczego? Na początku świata, w dosłownie każdej okolicy znajdują się jakieś osoby, które wbiły na świat tylko zerknąć - bez zamiaru dalszej gry.
Gracze, którzy jednak grają i się już rozwinęli to przekroczyli stosunek 1:10 więc nie mogą ich farmić ---> są ograniczani.
Natomiast nieaktywni gracze, którzy już nie grają raczej nie potrzebują ochrony 1:10, bo nie obchodzi ich to czy ktoś ich atakuje czy nie.
Dlatego proponuję aktywować tę ochronę od pewnego pułapu, np. 300 punktów. Każdy kto gra, przebija ten pułap w czasie swojej ochrony początkowej, więc po tym jak mu się ona skończy i tak będzie chroniony przed dużo większymi graczami.
np. na s100 trzeba było obrać jakiś kuriozalny sposób rozbudowy wioski żeby w momencie gdy skończy się ochrona mieć 259 punktów by sfarmić, graczy mających 26 punktów, którym kończyła się ochrona i mieć miejsce w spichlerzu i zagrodzie na zainwestowanie tych surowców.
(oczywiście problem nie dotyczył mistrzów strategii, którzy sobie ogarnęli darmy do przefarmiania i coś takiego ich w ogóle nie obchodziło hehexd)
Reasumując : Tylko uprzykrza to wczesny etap rozgrywki aktywnym graczom
Ostatnio edytowane przez moderatora: