Narzędzie mierzenia aktywności członków plemienia.

Jak oceniasz pomysł

  • Dobre :-)

    Głosy: 44 54,3%
  • Bez sensu :-(

    Głosy: 37 45,7%

  • W sumie głosujących
    81
Status
Zamknięty.

LukaszUE

Łucznik
Wynik reakcji
282
Zawsze jestem za zwiększaniem uprawnień administracji plemienia. Stąd propozycja. Chciałbym, żeby administracja plemienia miała możliwość badania aktywności członków swojego plemienia. Tzn. badania kto ile razy zalogował się w ciągu dnia/tygodnia oraz kto ile godzin/minut w danym okresie czasu był "online" w grze.
Wiem, że istnieją czerwone, żółte i zielone kropki w przeglądzie członków plemienia ale jest to niewystarczające. Dzięki temu możliwa byłaby większa kontrola aktywności graczy przyjmowanych do plemienia (od razu po przyjęciu możnaby sprawdzić stan aktywności danego gracza w ostatnim okresie czasu) i aktywności członków już pozostających w plemieniu.
 

DeletedUser

Guest
nie ma znaczenia, czy siedzisz godzinę, dwie czy dziesięć dziennie, są tacy, co siedzą mało a mają osiągnięcia i są top:)
miarą aktywności gracza jest TW Stats, wchodzisz, i patrzysz, jak się delikwent rozwija, co i ile przejmuje, no i ważnym wyznacznikiem aktywności jest też uczestnictwo w akcjach ofensywnych i defensywnych, a to sprawdza się także przez obserwacje podbojów, lub okazanie RW:)

jestem przeciwko:)
 

Vardo

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
463
TO byloby swietne ! ale dla kretow.. wtedy ilosc szpiegow drastycznie by sie zwiekszyla bo przeciez wiedza, kiedy i ile dany gracz siedzi jest niezwykle przydatna. Glupi pomysl :p
 

DeletedUser

Guest
nie ma znaczenia, czy siedzisz godzinę, dwie czy dziesięć dziennie, są tacy, co siedzą mało a mają osiągnięcia i są top:)
miarą aktywności gracza jest TW Stats, wchodzisz, i patrzysz, jak się delikwent rozwija, co i ile przejmuje, no i ważnym wyznacznikiem aktywności jest też uczestnictwo w akcjach ofensywnych i defensywnych, a to sprawdza się także przez obserwacje podbojów, lub okazanie RW:)

super, tylko Ty piszesz w tej chwili o tym okresie gry, kiedy mamy już zebraną ekipę i rekrutacji się praktycznie nie prowadzi.
Autorowi pomysłu chodziło głównie o pierwsze tygodnie/miesiące gry - a na ten temat tw-stats akurat guzik Ci powie.
Co prawda wchodziłaby w grę rozmowa na pw itd. w celu sprawdzenia aktywności, ale przecież nie będziesz bombardował kilkudziesięciu ludzi kilkunastoma privami przez kilka tygodni... bo i ich by coś trafiało, i Ciebie. :)

@ V@rd
Jeśli plemię miałoby admina-konfidenta, to niewiele im by już to zmieniło, czy owy admin mógłby lepiej sprawdzić aktywność członków, czy nie... a nawet jeśli, to taka opcja podnosiłaby wartość funkcji admina w plemieniu - co za tym idzie zostawaliby nimi bardziej zaufani ludzie (mam cały czas na myśli chociaż odrobinę ogarnięte plemiona... w nieogarniętych nawet kretów nie trzeba), a wrogowie mieliby motywację do większego knucia i kombinowania jak by tu załatwić stołek swojemu ziomkowi w przeciwnym plemieniu, lub też jak kupić ziomka, który już jest adminem. :)



Dla mnie ta funkcja byłaby bardzo przydatna.
 

DeletedUser

Guest
Racja, przydałaby się taka opcja by wyeliminować nieprzydatne nikomu roślinki, tak jak zostało powiedziane wcześniej - na etapie jeszcze selekcji członków plemienia.

P.S
Jeżeli plemię miałoby admina - konfidenta to nie pozostawałoby nic jak tylko pogratulować temu plemieniu.
 

DeletedUser

Guest
super, tylko Ty piszesz w tej chwili o tym okresie gry, kiedy mamy już zebraną ekipę i rekrutacji się praktycznie nie prowadzi.
Autorowi pomysłu chodziło głównie o pierwsze tygodnie/miesiące gry - a na ten temat tw-stats akurat guzik Ci powie.
Co prawda wchodziłaby w grę rozmowa na pw itd. w celu sprawdzenia aktywności, ale przecież nie będziesz bombardował kilkudziesięciu ludzi kilkunastoma privami przez kilka tygodni... bo i ich by coś trafiało, i Ciebie. :)

rozmowa na PW nic Ci nie da, bo co miała by Ci dać??? koleś pogada z Tobą, a potem wróci do karczmy liczyć do 10000xxx :D poza tym aktywność to nie to, że ktoś jest online codziennie po parę godzin, tylko aktywność to podboje, ataki i obrona, co przekłada się na statystyki, które pokazują rozwój punktowy, pkt agro, itd. czy mamy zebraną ekipę, czy dopiero zbieramy, to jedyny sposób na ocenę aktywności jest TW Stats, pewny i niezawodny:)
 

LukaszUE

Łucznik
Wynik reakcji
282
Aktywność to nie tylko podboje. Gracz powinien być często na koncie, żeby mógł współpracować z innymi. Wyobraź sobie sytuację kiedy trwa ofensywa i trzeba często przenosić wsparcie od jednego do drugiego gracza.
A wcześniej gracz codziennie zajmował sobie jakąś darmową wioskę i w TW Tools ma wyniki. Aktywność i przejęcia to nie zawsze to samo.
 

DeletedUser49296

Guest
TW tools tez Ci powie czy gracz przejmuje barby, czy "zamieszkane" wioski.
 

DeletedUser

Guest
Aktywność to nie tylko podboje. Gracz powinien być często na koncie, żeby mógł współpracować z innymi. Wyobraź sobie sytuację kiedy trwa ofensywa i trzeba często przenosić wsparcie od jednego do drugiego gracza.
A wcześniej gracz codziennie zajmował sobie jakąś darmową wioskę i w TW Tools ma wyniki. Aktywność i przejęcia to nie zawsze to samo.

aktywność, mówiłem już, że odpowiednia aktywność, polega na podbojach, ale nie na podbojach barb, to chyba oczywiste, chyba, że inaczej rozumiesz słowo 'podbój' w grze :D
 

DeletedUser

Guest
Na nie!

Po co tak dokładnie założyciele plemiania mają wiedzieć że jesteśmy aktywni???
 

LukaszUE

Łucznik
Wynik reakcji
282
aktywność, mówiłem już, że odpowiednia aktywność, polega na podbojach, ale nie na podbojach barb, to chyba oczywiste, chyba, że inaczej rozumiesz słowo 'podbój' w grze :D

Można podbijać darmowe wioski które nie są szare- po prostu ktoś Ci je oddaje. Same "podboje" nie są wystarczającym wyznacznikiem aktywności gracza, który nawet jak nie podbija nic powinien sprawdzać konto bo np. może być potrzebny jego off czy def w danej chwili. Po to jest mi takie narzędzie, żebym sobie mógł sprawdzić jak często dany gracz odwiedza konto. Bo gracz który podbija a nie nadaje się do współpracy też jest bezużyteczny dla plemienia.
 

DeletedUser

Guest
Można podbijać darmowe wioski które nie są szare- po prostu ktoś Ci je oddaje. Same "podboje" nie są wystarczającym wyznacznikiem aktywności gracza, który nawet jak nie podbija nic powinien sprawdzać konto bo np. może być potrzebny jego off czy def w danej chwili. Po to jest mi takie narzędzie, żebym sobie mógł sprawdzić jak często dany gracz odwiedza konto. Bo gracz który podbija a nie nadaje się do współpracy też jest bezużyteczny dla plemienia.

Do tego służy funkcja przyjaciel i masz go w kropkach i już wiesz czy dany gracz jest. (dawno już to wprowadzone w jednym z kont plemienia (najlepiej nie na froncie by w razie szpiegostwa był wystawiony jak co).
Nie można tak że członkowie plemienia są wystawieni na wszystkich adminów/założycieli że może akurat szpieg sie trafi i ich konto jest wtedy papa (możliwość w małych plemionach i z adminami z małym doświadczeniem).
Potrzeba szybkiej reakcji (też zast na konto właśnie tego typu (wisielec) i już po problemie. Po jakimś czasie pewnie by admini chcieli mieć dostęp do kont. Ludzie mają prawo mieć możliwość ochrony kont i jak chcą by ktoś mógł widzieć czy są aktualnie aktywni to niech admini zdobędą sobie zaufanie i zrobią akcje że wszyscy przyłączą do przyjaciół dane konto (musi być kp--życie)

TW stats daje wszystkie info jakie potrzeba lecz trzeba umieć z niego korzystać. Chcesz sprawdzić aktywność graczy w danym okresie czy czasem nic nie robią--przenosisz na pokonani/atakujący i masz z całego tygodnia. Możesz też wykres z miesiąca zobaczyć jak agro idzie na. Jak nie agro to po wioskach czy w zmianach pkt ogólnie z wykresu. No wręcz przeogromne możliwości dla umiejętnego gracza (nie koniecznie admina)

http://pl.twstats.com/pl27/index.php?page=tribe&mode=members&id=36469&compare=oda

Wnioski:
Admini by mieli za dobrze i ludzie nie chcący takiej ingerencji byli by w nie komfortowej sytuacji jakim jest ciągły nadzór.
Możliwość ta już jest wprowadzona za pomocą funkcji przyjaciel i tylko organizacja w plemieniu decyduje czy dany system będzie działał---zaproś wszystkich do przyjaciół (nie koniecznie ze swojego konta)
TW -stats daje już wszystko co można chcieć wiedzieć o aktywności gracza na dany okres.
 

DeletedUser119275

Guest
Pomysł moim zdaniem dobry.W końcy żadne plemię nie potrzebuje gracza, który zagląda raz dziennie na kilka sekund, żeby mieć zieloną kropkę.;)
 

DeletedUser117596

Guest
super, tylko Ty piszesz w tej chwili o tym okresie gry, kiedy mamy już zebraną ekipę i rekrutacji się praktycznie nie prowadzi.
Autorowi pomysłu chodziło głównie o pierwsze tygodnie/miesiące gry - a na ten temat tw-stats akurat guzik Ci powie.
Co prawda wchodziłaby w grę rozmowa na pw itd. w celu sprawdzenia aktywności, ale przecież nie będziesz bombardował kilkudziesięciu ludzi kilkunastoma privami przez kilka tygodni... bo i ich by coś trafiało, i Ciebie. :)

@ V@rd
Jeśli plemię miałoby admina-konfidenta, to niewiele im by już to zmieniło, czy owy admin mógłby lepiej sprawdzić aktywność członków, czy nie... a nawet jeśli, to taka opcja podnosiłaby wartość funkcji admina w plemieniu - co za tym idzie zostawaliby nimi bardziej zaufani ludzie (mam cały czas na myśli chociaż odrobinę ogarnięte plemiona... w nieogarniętych nawet kretów nie trzeba), a wrogowie mieliby motywację do większego knucia i kombinowania jak by tu załatwić stołek swojemu ziomkowi w przeciwnym plemieniu, lub też jak kupić ziomka, który już jest adminem. :)



Dla mnie ta funkcja byłaby bardzo przydatna.

Rekrutacją bawię się już rok. Obecnie prowadzę Dybuk na S43 ( od 2giego msc aż o teraz plemię top1), wcześniej prowadziłem Never na S36 - również top1.

Rekrutacja na poziomie 100 wiosek wbrew pozorm jest trudniejsza niż na początku gry. Dlaczego ? Przy 100 wioskach dużo osób kończy. Co więcej przejmowanie barbarek w strategicznych celach również jest uzasadnione. W zasadzie wszyscy gracze mają już swoje plemiona i zarekrutowanie kogokolwiek to ryzyko wpuszczenia kreta. A wyznacznik dobrego gracza ? Uwierz mi, że do czasu 100 wiosek wszyscy dobrzy gracze są już u mnie. Jeśli kogoś rekrutuję to tylko za aktywność. Reszty mogę go nauczyć. Do plemion jednak są jedynie potrzebne chęci i czas. To jest potem wyznacznikiem gracza. Przy poziomie ataków, gdzie w ruch idzie +40 szlacht, +70 ofów - uwierz mi, że synchra nie są już tak bardzo ważne. Bardziej liczy się myślenie. Bo możesz posłać i 100 ataków, a wioski nie mieć.


Rekrutacja na początku gry - po co Ci aktywność członka ? Zawsze przy rekrutacji biorę zastępstwo na koncie. 5 min i powiem Ci czy gracz ma pojęcie o grze czy nie. Po pewnych czynnikach można poznać jak często jest na koncie.

Masz problem z plemieniem - przeleć po zastępstwach wszystkich.



Tutaj nie tkwi problem w tym, ze administracja plemienia ma za mało narzędzi. Ma okropnie dużo, ale trzeba z nich umieć korzystać. Jeśli ktoś nie umie - widocznie się nie nadaje do rządzenia.
 

DeletedUser113653

Guest
Ja jestem na Tak to by ułatwiło grę, bo np jak jest dużo ludzi w plemieniu to nikt nie będzie patrzył kto się udziela a kto nie... A tak jakby było koło takiego gracza kropka np szara to znaczy jest nie aktywny:p
 
Status
Zamknięty.
Do góry