Najemnicy

Czy sam pomysł jest dobry?


  • W sumie głosujących
    18

Malustar

Łucznik
Wynik reakcji
236
Plemiona to gra "osadzona" w średniowieczu więc skoro wtedy powszechne były wojska zacieżne to czemu w tej grze ich nie ma?

Ja to widzę tak :

-Wojska zacieżne droższe od odpowiedników o jakiś ustalony wspólny dla wszystkich jednostek % kosztów rekrutacji.
-brak standardowej rekrutacji wojska, pojawią "przybędą do wioski" się w losowym czasie między 6h a 12h
-Większą siła jednostek równa współczynników % kosztów podzielona na 2
Np najemny topornik kosztuje 20% więcej niż zwykły
Walczy za to 10% lepiej niż zwykły.
-Zakup jednostek z całego konta do wybranej wioski.
Najwazniejsze : stałe koszty utrzymania! Rozpoczynające się po 24h od przybycia.
Dziennie powiedzmy 1/25kosztów zakupu.
Dodatkowy stosunkowo tani budynek surowcowo i ludnościowo.


Chodzi mi alby były to jednostki kiedy jest gorąco, a nie jednostki które rekrutowac będziemy bo są lepsze. Dlatego płacili byśmy bez ograniczeń.

Najlepiej żeby w czasie rekrutacji 1 offa/deffa tracić conajmniej dwukrotność kosztów surowcowych. Koszty rozdzielić między wioski które uczestniczą w danym rozrachunku wynajęcia takiego wojska.
 
Do góry