Nagrody za rundę #10 000

Dyskusja w 'SP - Informacje' rozpoczęta przez użytkownika MainSin, 10. Wrz 2016.

Poleć tę stronę

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. MainSin

    MainSin Ta zła

    Dołączył:
    8. Lut 2014
    Wiadomości:
    1.807
    Docenione treści:
    124
    Poniżej przedstawione są nagrody możliwe do zdobycia na rundzie #10 000
    Nagradzane są indywidualne miejsca w rankingu



    1. Dwie nagrody rzeczowe, 3 przedmioty do inwentarza z listy poniżej* na dowolnym świecie**, 600pp
    2. Dwie nagrody rzeczowe, 2 przedmioty do inwentarza z listy poniżej* na dowolnym świecie**, 500pp
    3. Dwie nagrody rzeczowe, 1 przedmiot do inwentarza z listy poniżej* na dowolnym świecie**, 450pp

    4, 5. Dwie nagrody rzeczowe, 400pp
    6, 7, 8. Nagroda rzeczowa, 300pp
    9, 10. Nagroda rzeczowa, 250pp
    11-15. 150pp



    * Lista przedmiotów:
    - wymuszony postęp (1 dzień)
    - wojenny wysiłek, złoty (7 dni)
    - spuścizna
    - kwiecista przemowa (1 dzień)
    - przywilej
    - dekret szlachecki 10% (1 dzień)
    - bonus flagi (2 dni)
    - bonus agresora 15% (1 dzień)
    - bonus obrońcy 15% (1 dzień)
    - bonus łupów 15% (2 dni)
    - wzmocnienie toporów 15% (2 dni)
    - wzmocnienie mieczy 15% (2 dni)
    - kufer wojenny
    - amulet strapionych 20% (2 dni)
    - wojenna mobilizacja (2 dni)
    - wzmocnienie szlachcica 5% (2 dni)
    - pułapki wybuchowe (2 dni)



    ** z wyjątkiem światów nowych (tj. 107-10<cfaniak> gdzie nagroda może zostać przyznana 30 dniach od startu świata, w celu uniknięcia osiągnięcia nadmiernej przewagi spowodowanej samymi bonusami
     
  2. MainSin

    MainSin Ta zła

    Dołączył:
    8. Lut 2014
    Wiadomości:
    1.807
    Docenione treści:
    124
    Ustawieni rundy:

    • Ochrona trwa: 20 minut
    • Odznaczenia dzienne włączone
    • Produkcja surowców: x1
    • Wioski barbarzyńskie na gracza: 3.5
    • Chłopi: Nie
    • Łucznicy: Tak
    • Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
    • Kościół: Nie.
    • Ilość Graczy w plemieniu: 4
    • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
    • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
    • Technologia: Proste
    • Zwiadowcy: Widzą wszystko
    • Fake limit: -
    • Maksymalny zasięg szlachcica: 2000.
    • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
    • Reguła zagrody: brak
    • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
    • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 800 pktów.
    • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
    • Szlachta: Monety
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.