Nadanie sensu grze :)

Czy tak to powinno wyglądać?

  • Tak - wreszcie by miało to jakiś większy sens

    Głosy: 365 48,0%
  • Nie

    Głosy: 330 43,4%
  • Nie bo i tak zawsze głosuję na nie ;-)

    Głosy: 66 8,7%

  • W sumie głosujących
    761
Status
Zamknięty.

livius

Topornik
no bez przesady...teraz jest przykładowo na niektórych św. np. 90 kontynentów i jest dobrze.A te 9 kontynetów to próba na maxa i pewnie sie nie zgodzi administracja a ty chcesz jeden kontynet!!!???!?!1Niema szans a poza tym to by była klapa pewnie bo po 1 godzinie trzeba by było zamknąć rekrutacje...
no i super - rekrutacja zamknięta i gracze rzeczywiście by grali bo by mieli cel - przejąć wszystkie wioski he he ;-)
a tak - lecisz do nie wiem (50;-) i ci się nudzi bo i tak nie widzisz sensu przejmowania kolejnych bo przecież wszystkich nie przejmiesz ;-)
ja doszedłem na s13 do 450 i tak stoję od ponad roku w miejscu - bo po co mam przejmować kolejne ..
 

razor130

Guest
Z chęcią bym sobie pograł w takiej jadce :) To by było jakieś wyzwanie w końcu a nie przejmowanie noobków. Zrobiło by się team i umówiło na godzinkę wbiło. Potem kilku nupków też zapewne by się wcisnęło bo aż tylu pr0 plajerów zapewne by nie mogło o jednej godzince i napierdzielanka że, szok :)

Był by to popis gry i zgrania bo jak ktoś się umie bronić to ciężko się przebić aczkolwiek nie ma rzeczy niemożliwych :)

Jak najbardziej na tak i nie rozumiem osób które, głosują na nie. Nie podoba sie? Nie graj, graj na normalnych światach nikt cię do niczego nie zmusza :)
 

darkwork

Chłop
Jestem na tak, ale wtedy to się nie opwinno nazywac światami tylko czymś innym :p i lepiejby było z tym zrobic tak jak z szybkimi - kończą się - następni kolesie i bez nowychśiwatów i ta sama nazwa :)
 
Pomysł dobry jednak ta mapa jest stanowczo za mała, gra by trwała bardzo krótko ja na SZYBKICH. Jednak jak by zmienić wielkość mapy by się nadało np. połowa z tego co jest np. 50 K lub około 30. Można by to wprowadzić na nowym SPECIAL'e. Trochę roboty ale do zrobienia.

Przynajmniej by był lans po zakończeniu gry i zobaczyć siebie jako 1 anie martwić się że ktoś nas przeskoczy.
 
Ostatnia edycja:

LukaszUE

Łucznik
Całej dyskusji nie przeczytałem bo przydługa ale co do propozycji to na TAK.
Jak kazdy kto grał ponad rok na danym świecie wie co się dzieje. Gra dramatycznie traci swoją dynamikę. Zlikwidowanie jednego przeciwnika który ma 300 wsi zajmuje bardzo dużo czasu, ze względu na nieproporcjonalne wysokie koszty szlachty względem korzyści jakie przynosi na tym etapie jeden szlachcic. Poza tym konta ciągnięte na zastępstwach to koszmar dla osób zarządzających plemieniem. Rozbieranie kont ma ten sam efekt.
Zmodyfikowałbym propozycję o większą mapę niż 3 x 3 bo to jednak trochę mało.
Od siebie dodałbym ograniczenie liczby członków plemienie do powiedzmy 60 osób maks (zapobiega sztucznemu pompowaniu siły plemienia za pomocą fuzji)
Wygrywać powinno plemię a nie gracz bo to jest gra drużynowa- w sytuacji gdy plemię osiągnie powiedzmy 50 % plus 1 wiosek na swiecie serwer się kończy.
Szare wioski powinny znikać i zostawać po nich puste miejsca bo gra powinna polegać na walce a nie zajmowaniu szarych wiosek. Na początku powinny być jak najbardziej bo zwiększają dynamikę ale potem są tylko pożywieniem dla darmówkożerców. Tak samo z graczami kończącymi grę- plemię powinno decydować, czy chce takiego gracza rozebrać (ma na to 60 dni zastępstwa), czy usunąć z mapy (opcja usuń konto i zostaje plama po graczu) wówczas plemię ma miejsce na nowego aktywnego gracza.

To takie moje luźne przemyślenia po 8 albo 9 światach tej gry.
 

JaviFlores

Łucznik na koniu
LukaszUE napisał:
Szare wioski powinny znikać i zostawać po nich puste miejsca bo gra powinna polegać na walce a nie zajmowaniu szarych wiosek. Na początku powinny być jak najbardziej bo zwiększają dynamikę ale potem są tylko pożywieniem dla darmówkożerców. Tak samo z graczami kończącymi grę- plemię powinno decydować, czy chce takiego gracza rozebrać (ma na to 60 dni zastępstwa), czy usunąć z mapy (opcja usuń konto i zostaje plama po graczu) wówczas plemię ma miejsce na nowego aktywnego gracza.
Wyobraź sobie na jaką skalę była by ta pusta plama jeżeli gracz miał 300-400 wiosek. To wręcz uniemożliwiało by grę. Jeśli było by to konto w środku plemienia - pół biedy. Ale jesli graczy był na froncie. Na granicy dwóch wrogich plemion ?? Jak przejmował byś wioski.
 

LukaszUE

Łucznik
Dlatego to powinno zależeć od decyzji plemienia a jak plemię sobie nie potrafi upilnować konta to niech ma problem. A ja osobiście wolałbym przejmować graczy oddalonych o kilkaset pól niż przejmowac barbarki.
 

topik53

Guest
Jestem za . to daje nowe możliwosci... ale! nie startowały by tylko swiaty tego typu tylko np login podzielony był by na Plemiona "male" i "duze(stare)" to przykład tylko ... ale to nie na m decydowac bo to admini to roztrzygną
 

radekkk3

Guest
Nie bo i tak zawsze głosuję na nie ;-)
:)

Gratulacje pomysłu, którzy przeszedł - Special 1 :)
Choć i tak nie przepadam za światami z taką formułą, podoba mi się tak jak jest - każdy gra do tego momentu, do kiedy mu się chce.
 

Cesarz Mateusz Dragon

Guest
Według mnie tutaj jedna myśl nie została do końca przemyślana,livius ma rację ma rację z końcem.Mając 3000 wiosek przeliczyć można że poświęcając 10 sekund na jedną wioskę w ciągu 24 godzin możemy przeglądnąć 8640 wiosek więc to nie możliwe.Nic szczególnego nie trzeba wprowadzać tylko zmiejszyc rozmiar mapy choćby uciąć kontynenty od 0-9 i od 90-99 oraz od 0-90(tutaj chodzi mi o ucięcie poziomo) oraz od 9-99(też poziomo) wtedy po jakiś 3 latach grania byłby finisz.
 

Ognio

Guest
3x3 kontynenty to mały teren i serwer byłby pełny w kilka minut, a to też sens gry nie jest bo robisz to samo tylko w mniejszej skali.
 

marcinio77

Guest
No dobra, misiaczki. :)
Przede wszystkim Inno nie zgodzi się na takie cuś, bo zmniejszyłoby to przychody, a częstsze tworzenie światów zwiększa koszty, tak więc ten numer raczej nie przejdzie.

Poza tym uważam, że gra nie jest pozbawiona sensu. Co najwyżej pozbawiają ją nieodpowiedzialni ludzie, ale to inna bajka.

Gra ta nie musi polegać li tylko na urządzaniu rzezi i żeby tylko jeden pozostał na placu boju. Jeśli ktoś oczekuje czegoś takiego, to są inne gry, które jednak odbiegają od realizmu. Do czego zmierzam? Otóż Plemiona ma tę swoją zaletę, że niejako odzwierciedlają pewną historyczną rzeczywistość, ponieważ grają w nią ludzie. A tam, gdzie ludzie, tam zawsze jest polityka. Na nią składają się właśnie dyplomacja, dążenia poszczególnych plemion (które nb. dzięki wielu funkcjom są już w zasadzie zalążkami poszczególnych państwowości). Tu nie chodzi o to, kto kogo wytnie, kto będzie miał więcej punktów, ale o to, czy potrafisz tak zarządzać swoim kontem, plemieniem, wojskiem, gospodarką, by utrzymać się na powierzchni. Jest niewiele plemion, które potrafią przetrwać długi czas gry, jedne plemiona trwają, bo są mądrze zarządzane, inne upadają. Niejeden z nas był świadkiem upadku potężnych plemion, niejedne z nas widział ak z niewielkich plemion tworzą się potężne sojusze. Mnie osobiście satysfakcję sprawia, jeśli np. noje plemię przetrwało potężniejszego sąsiada, etc.
I wreszcie rzecz najważniejsza. Nie wiem, jak inni, ale ja nie jestem tu dla wysyłania wojsk, podbijania, czy polityki, chociaż te aspekty na pewno dodają smaczku. JEstem tu dla ludzi, bowiem można tu poznać wiele ciekawych osób.
Toteż sensem tej gry są jej realia oraz, a może przede wszystkim ludzie. :)
 
podoba mi się Twój tok myślenia, bo niestety z czasem gra może się znudzić ile można w kółko przejmować wiosek, nadanie sensu grze byłoby wprost idealne, albo poprostu niech wrzucą jakieś misje do robienia, np. wojna religijna lub coś w tym stylu, znacznie ciekawiej będzie się grać, bo plemiona bazują teraz przeważnie na forum plemiennym .
pozdrawiam
 
Status
Zamknięty.