Nadanie sensu grze :)

Czy tak to powinno wyglądać?

  • Tak - wreszcie by miało to jakiś większy sens

    Głosy: 365 48,0%
  • Nie

    Głosy: 330 43,4%
  • Nie bo i tak zawsze głosuję na nie ;-)

    Głosy: 66 8,7%

  • W sumie głosujących
    761
Status
Zamknięty.

ptasie mleczko

Pikinier
Według mnie powinno być coś takiego:
-świat ma ograniczony czas istnienia np.4 lata,10 lat itp.
-po tym czasie sprawdzało by się najlepszego gracza w kategorii punkty i agresor.
-Dostają oni premium na 1 miesiąc za free i kiedy zaczną grać na nowym świecie mogą to premium aktywować.
-można by zrobić taki temat gdzie umieszczano by niki zwycięzców danego świata.

To moje zdanie.

Pozdrawiam.
 

kubalo3

Chłop
Ciekawy pomysł :) Chociaż powinny wtedy jeszcze zostać style stare... ;) 3x3 kontynęty? Hmmm... nie wiem co powiedzieć... ;) Jestem ciekaw co by z tego wyszło, więc głosuje na ''tak'' :)
 

los000

Miecznik
mi sie podoba ciezko na takim swiecie by bylo masowke zrobic plemiona by mialy po 50 lub mniej graczy :) co do kogos co pisal ze gracze maja 5k wiosek i 6k no to czy musieli by sie nawalac? a gdy by to byla rodzina dajmy syn i ojciec :D albo koledzy przeciez 1 swiata nie musi 1 gracz kontrolowac a na takim swiecie 3x3 nwet mozna by 2x2:p to bylo by duzo fajniej niz na 10x10 :( bo na takim gra nie ma konca(teoretycznie;p) a na takim 3x3 czy 2x2 jak mamy 4 czy 9 kontynentow latwiej jest opanowac wieksza czesc swiata :)
 

livius

Topornik
widzę kolejne ciekawe pomysły rozwijające ideę mam nadzieję że coś takiego wprowadzą :)

może jakiś admin to ogląda i przekaże Niemcom :))
i coś ciekawego wymyślą jeszcze bardziej rozwijającego pomysł
żeby gra była jak batalie kolejne i kolejne :))
 

aszok

Chłop
Zagłosowałem na "nie"
Gra przecież ma cel - nim jest zapoznanie nowych osób, zyskiwanie umiejętności pracy w grupie, uczenie się.. sporo jest tego, a więc jest sens gry..
Nie wiem, czego jeszcze więcej oczekiwać :rolleyes:
 

peko11

Guest
Ja myślę, że pomysł jest wręcz idealny ;]zawsze martwiło mnie to, że gra nie ma końca ... ta monotonność gry ... w kółko tylko atakować i przejmować i się bronić ... nic innego. A jeżeli powstał by taki 1 świat na próbę to na pewno jest tyle osób za tym pomysłem, że świat by się szybko zapełnił jak na szybkich ;] Poza tym gra miałaby większy sens. można by było dodać coś nowego, jakieś pomysły typu:

- 1 wioska gracza jest 2 razy odporna na ataki od pozostałych (wtedy by gracze którzy boją się że stracą ostatnią wioskę mieliby wsparcie właśnie takie)

- Nowe jednostki i budynki (jest wiele takich tematów na forum) pozwoliłyby na bardziej dynamiczną i ciekawszą grę. Być może grze nadałoby się fabułę ?

Ja jestem jak najbardziej na tak
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

olgosia

Guest
jakieś zakończenie mogłoby być - na travianie zakończeniem jest wybudowane cudu świata...

wiem, ze tam są inne zasady i jest o wiele krótsza wle jak zaczełam grać w plemiona (to moja pierwsza rozgrywka) to nie sądziłam ze jest taka długa i nie ma "żwyciestwa" i zakończenia świata :rolleyes:


chociaż plemiona bardziej mi sie podobają niż travian :p

jestem za wprowadzeniem zakończenia, nie na wszystkich światach ale na próbę na nowym tak
 

kuubak

Guest
piszą tu że goście z 11 tysiącami wioch to maja armageddon. Ale powiedzmy że się ma 500 wioch ( nigdy tylu nie miałem) to chyba nie wchodzi sie na wszystkie tylko te na lini frontu, obrżeżu swojego terytorium
 

klakluki

Miecznik
piszą tu że goście z 11 tysiącami wioch to maja armageddon. Ale powiedzmy że się ma 500 wioch ( nigdy tylu nie miałem) to chyba nie wchodzi sie na wszystkie tylko te na lini frontu, obrżeżu swojego terytorium
Na s-6 miałem prawie 800 wiosek i wchodziłem tylko w te co potrzebowały ustawienia kolejek budowy , wojska lub wioski offa do wysłania ataków lub deff do podesłania pomocy gorzej jest jak ktoś gra bez KP i w celu wybicia monet musi wejsc do kazdej wioski :D

Moze na nowym swiecie pomysł sprawdziłby sie na starych światach jestem na nie bo poznało sie duzo osób nie tylko z plemienia i nie kazdy zechce gry od poczatku gdyby sie świat skończył
 

kholak

Guest
Pomysłów mamy dużo, ciężej z wprowadzeniem ich w życie...
Osobiście uważam że dobry pomysł, np wolę grac na szybkich, bo tam gra ma swój koniec ;]
A tu zamykają nam Classic podczas gdy świat 1 nadal trwa...
Teoretycznie nie w tej kolejnosci powinni to zrobić :p
 

macikiw2

Guest
Pomysł nie zły , ale nie chciałbym żeby tak było
po 1 . Pomyślcie mapka 3x3 ile by się tam graczy zmieściło
po 2 . Z tymi , że następna plansza bez sensu wszystkie plansze były by takie same i gra by się zrobiła nudna
 

KarolWoj

Guest
Według mnie pomysł niepotrzebny. Spójrz na to z innej strony. Na świecie, gdzie masz 99x99 kontynentów zmieści się multum graczy, a na 9 kontynentach niewiele. Jaki z tego morał? Firma InnoGames nie jest instytucją charytatywną, dlatego bardziej się jej opłaca otwierać światy, gdzie będzie grać kilkanaście tysięcy ludzi, a nie kilkaset.
 

Kakuba16

Guest
Spoko ale ...

Może i Wam się to wydać dość dziwaczne ale to jest wreszcie pomysł na stworzenie normalnej gry, która mogłaby się skończyć w pół roku, albo nawet krócej, lecz moim zdaniem te światy powinny powstawać tak: Powstaja 2 światy, jadą równolegle, aż w końcu jeden świat ma gracza który przejął 1/4 wiosek na mapie, i startuje kolejny świat.
 

Fetcher18

Chłop
Witam

gram w plemiona już długo ale po pewnym czasie człowiek dochodzi do wniosku,
że to jak teraz to wygląda to jest bez sensu
- chodzi mi o koniec gry a dokładniej jego brak

wynika to z tego że plansza gry jest tak duża że zgromadzenie wszystkich wiosek przez jednego gracza praktycznie nie jest możliwe (no może dla fanatyka) zarządzanie 300 wioskami już jest problemem nie mówiąc o dodaniu do tego jednego zera 3000 ;-)

moja propozycja jest taka
1. nowe światy startowały by z mapą 3x3 kontynenty - czyli stosunkowo nieduża
2. gra przebiega do czasu aż cała mapa zostanie przejęta przez jednego gracza - wówczas świat zostaje zamknięty i ogłoszone są wyniki (rankingi)

po wygranej/przegranej bitwie gracze startują na kolejnym świecie

według mnie było by to dużo ciekawsze - tak jak gra się w gry strategiczne - przeszedłem jedną planszę to gram w drugą
a tak to gracze po przejęciu jakiś 200-300 wiosek kończą bo przecież nie będą grali do stanu 150 000 wiosek (nie wiem ile ich jest na świecie ale jak coś to zaniżyłem ;-)

proszę o głosowanie
i wypowiedzi
Mogli by takie światy tworzyć na 4 miesiące lub więcej..
Wydawały by się szybkie bo plansza jest mała..
Ale to trzeba by dopracować..
 

Kakuba16

Guest
Hmm takie gdybanie Nam nic nie da, bo jesteśmy zależni od niemieckich plemion.
 
Status
Zamknięty.