Nacisk poboru surowców

  • Rozpoczynający wątek xhrTV
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
PROBLEM:
Często podczas ataku, chcielibyśmy uzyskać więcej drewna, ale mniej żelaza, na przykład ponieważ budynek który budujemy kosztuje po 1000 każdego surowca a mamy kolejno 200-1400-2500.
PROPOZYCJA:
Proponuję, żeby podczas ataku gracz mógł wybierać na farmienie jakiego surowca pokłada nacisk, tj. chcę aby 70% plecaków jego wojsk wypełniło się drenem, 10% gliną oraz np. 20% żelazem. Oczywiście opcji czego wziąć więcej mogło by być nieskończenie wiele, dla przykładu: 30% drewna, 50% gliny,
20% żelaza. Można by zrobić również taki sposób, że jeśli gracz potrzebuje określoną ilość surowca opcja wyboru wyglądała by tak:
Drewno 80%, Glina 0%, Żelazo 0%- wtedy pomimo, że w wiosce będą jeszcze surowce, wojsko zapełni tylko 80% swoich plecaków.
Aby ułatwić przedstawienie propozycji przygotowałem obrazki (w kolejności do przedstawionych przeze mnie opcji) :

Zdjęcie jest na fotosiku, b inaczej przesyłać na fora nie umiem :C

Oczywiście jeśli gracz nie chce wybierać nacisku, każda opcja wynosiłą by po 33,(33)% (pokazane na ostatnim obrazku)
 

DeletedUser158309

Guest
to nie ma sensu :) Wtedy nikt na początku by nic nie wyfarmił ;) Każdy by cisnął drewno
 

DeletedUser

Guest
Więc można zrobić ograniczenia, np. max ilość nacisku to 70%
 

DeletedUser158309

Guest
to i tak by nie miało sensu. Przecież jest dobrze jak jest ;)
 

DeletedUser158309

Guest
to już Twoja sprawa jeśli lekka przynosi samo zelazo ;)
 
Status
Zamknięty.
Do góry