DeletedUser79795
Guest
Od dłuższego czasu zastanawiałem się, czy podnieść dyskusje w tej sprawie, czy nie. Zdecydowałem się jednak, gdyż bardzo nurtował mnie ten problem.
Przejdźmy więc do rzeczy.
Jak wszyscy wiemy, mur obronny ma 20 poziomów. Moim skromnym zdaniem jest to jednak za mało. Żeby zbudować 20 poziom muru, wystarczy żałosne
4k drewna, 10k gliny i 1.5k żelaza. W ten sposób 20lvl muru spotykamy właściwie w 90% wiosek, które mają ponad 3k. Z drugiej strony, żeby zburzyć cały mur, wystarczy 400 taranów z obstawą. Uważam, że powinno się podwyższyć liczbę poziomów muru do 30, tak, aby wioska z takim murem stała się prawdziwą fortecą. Oczywiście należałoby za wyższe poziomy muru pobierać odpowiednia liczbę surowców tak, aby maksymalnie rozbudowany mur nie stał się rutyną wśród wiosek, lecz był dostępny tylko dla kogoś, kto bardzo starał by się, aby go mieć.
Moja propozycja wymagań surowcowych i siły defensywnej muru na 30lvl jest taka:
drewno: 162k. glina: ~300k żelazo: ~115k
Obrona gruntowa: ~22000, bonus dla obrońcy: ~ 1700%
Oczywiście takie detale są do ustalenia już dla twórców gry, mi chodzi mi głównie o samą ideę twierdzy nie do zdobycia.
PS Łaskawie proszę o powstrzymywanie się od komentarzy typu "nie" "po co to" itp. Liczę na KOSTRUKTYWNĄ krytykę.
Przejdźmy więc do rzeczy.
Jak wszyscy wiemy, mur obronny ma 20 poziomów. Moim skromnym zdaniem jest to jednak za mało. Żeby zbudować 20 poziom muru, wystarczy żałosne
4k drewna, 10k gliny i 1.5k żelaza. W ten sposób 20lvl muru spotykamy właściwie w 90% wiosek, które mają ponad 3k. Z drugiej strony, żeby zburzyć cały mur, wystarczy 400 taranów z obstawą. Uważam, że powinno się podwyższyć liczbę poziomów muru do 30, tak, aby wioska z takim murem stała się prawdziwą fortecą. Oczywiście należałoby za wyższe poziomy muru pobierać odpowiednia liczbę surowców tak, aby maksymalnie rozbudowany mur nie stał się rutyną wśród wiosek, lecz był dostępny tylko dla kogoś, kto bardzo starał by się, aby go mieć.
Moja propozycja wymagań surowcowych i siły defensywnej muru na 30lvl jest taka:
drewno: 162k. glina: ~300k żelazo: ~115k
Obrona gruntowa: ~22000, bonus dla obrońcy: ~ 1700%
Oczywiście takie detale są do ustalenia już dla twórców gry, mi chodzi mi głównie o samą ideę twierdzy nie do zdobycia.
PS Łaskawie proszę o powstrzymywanie się od komentarzy typu "nie" "po co to" itp. Liczę na KOSTRUKTYWNĄ krytykę.